Zobacz który wpis w modelu odpowiada za skrypt Matrix czy jakoś tak. Tam potem musisz dobrze szukać i czytać. W pewnym momencie dokopiesz się do wpisu który odpowiada za "alfę" Krugera. Nie jestem pewien co do wielkości alfy, ale chyba nie będzie problemu jeżeli wstawisz np. R&G. Z tym że Kruger ma dziwny (aczkolwiek jednak fajny) sposób działania. Każda tam linijka pamiętam że odpowiada za szerokość napisu. Weźmy NG272. Jeżeli w hof. kierunek jest krótki, rozwala go na cały wyświetlacz. Jeżeli jest dwulinijkowy, ustawia go tak, żeby całe pole kierunku było zapełnione. Pamiętam że np. litera T w kier. dwulinijkowym składała się z szerokości 2 klatek = oraz || i tak było sobie T. Ale jeżeli napis był szerszy (wpis w Krugerze zmienia automatycznie szerokość alfy - bierze tą co jest nadana na szerokość wpisu) górna kreska wyglądała -> = ale już "nóżka" była tylko |.
Mógłbym to bardziej rozrysować i dać konkretne przykłady, ale idę teraz grać w Assassin'a 2 i nie chce mi się po prostu.