Na nowej mapie same autobusy |
Pewnie mnie zaraz ktoś przeniesie stąd, ale to dobrze, nauczę się pisać tematy w dobrym dziale, bo coś nie mogę odpowiedniego znaleźć, skoro dział Tworzenie map to może i dobrze trafiłem. Przechodząc do sedna sprawy nie rozumiem jednego podczas tworzenia mapy. Otóż po włączeniu na mapie pojawia się kilkanaście autobusów, żadnych samochodów osobowych, nic, po prostu autobusy, już nie mówiąc o tym, że za nim mapa ruszy po odpaleniu minie kilka minut ale jestem przekonany, że jest to spowodowane tymi wczytującymi się autobusami. O co z tym chodzi? Gdzie to wyłączyć? Robiłem mapę wg. poradnika rzymianina i jeśli tego problemu nie rozwiążę, a nie rozwiążę go bez waszej pomocy to pewnie nici z dalszego uczenia się, może kiedyś zrobienia swojej mapy. Prosiłbym bardzo o szybką pomoc.
Owszem, dział jest zły, bo to informator. Poprawny to "Dział pytań technicznych".
Błąd z samymi autobusami to wina starych AIlistów z OMSI 1. Wklej ten z Grundorfu i będzie śmigać ![]() Kod: [aigroup_2] Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
Faktycznie, problem zniknął, dziękuję bardzo. Jednak tak naprawdę po części, gdyż niepotrzebne autobusy zniknęły, te co odbywają kurs oczywiście kursują, ale nadal nie ma zwykłych samochodów osobowych. Od razu pozwolę sobie zadać pytanie czy są jeszcze jakieś sytuacje w których powinienem zwracać uwagę na termin ważności? Coś, co pozostało z OMSI 1.
Poważnie nie ma żadnych samochodów osobowych? Podeślij logfile z głównego folderu gry w takim razie.
Co do drugiego pytania. Z pamięci nie jestem w stanie powiedzieć co z OMSI 1 nie działa.... O! Polskie znaki ![]() Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
Z tego wynika, że brakuje ci samochodów z AIlistu. Tylko, że są to jak najbardziej samochody z podstawki gry. Możesz zrobić spójność plików na Steamie?
Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
Nie brakuje pojazdów, tylko forum parsuje tabulator jako spację...
W grupie normalcars musisz wywalić te cyfry na końcu razem z wszystkimi spacjami przed nimi (tak by linijka kończyła się wpisem .bus). Oczywiście mówię o pliku ailist. ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Trochę tego nie rozumiem, ścieżki zgadzają się z plikami, więc nie wiem o co chodzi. Myślę, że spójność nie ma sensu jak gra instalowana wczoraj na nowo po kilku miesiącach.
EDIT: To może zapytam jeszcze co te cyfry na końcu znaczą? (21.01.2019, 21:24)pause1 napisał(a): Nie brakuje pojazdów, tylko forum parsuje tabulator jako spację... Tyle lat na forum i dalej zapominam ![]() @up: Wklej to w takim razie ![]() http://hostuje.net/file.php?id=8d38841dd...c1383257a3 Cyfry na końcach to częstotliwość występowania tego pojazdu na drogach. Im większa tym częściej dany pojazd pojawi się na mapie. Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
To co podałeś nic nie wnosi do tematu, dalej to samo. Ale już problem według mnie rozwiązany, usunięcie tych cyfr otworzyło autkom drzwi. Ale czy to nie jest tak, że jak tych cyfr nie będzie to liczba występowania danego pojazdu będzie domyślna?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |