[Narzędzie/mod OMSI] OMSI .o3d Exporter for Blender | |||
Chciałbym zgłosić błąd, eksporter nie potrafi w moim przypadku zapisać wiatrołapów (problem z eksportem przezroczystych obiektów?)
Zapis z konsoli Kod: Unable to load non-power-of-two DXT image resolution, falling back to uncompressed 200 post ![]() Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
Rozdzielczość tekstury nie powinna uniemożliwiać eksportu, niemniej i tak zaleca się zmianę rozmiaru ze względu na wydajność gry. Zgaduję, że używasz w nazwie tekstury znaków spoza tablicy kodowej Windows-1252, wtedy pojawiają się podobne błędy.
![]() Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆ Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
Akurat nazwę tekstury dostosowałem tak by mogła być zastosowana w każdym języku, po podmianie tekstury na większą udało się skonwertować. Ciekawe ponieważ to były nieco zmodyfikowane wiatrołapy z megapacka z domyślnymi teksturami.
Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
Witam.
Przepraszam że się pytam w tym dziale ale mam jedną prośbę. Czy może mi ktoś wysłać ten dodatek OMSI o3d import/export bo przegapiłem go gdy był wydany. ![]() Chciałem go pobrać i okazało się że link wygasł ![]() A może mi się przydać. ![]() | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |