| [OMSI 1 & 2] Autosan H9-21 + H9.20 Tropic (By Coyotek & Ty-154) | 
| 
 		
	Ja jedynie w boundingboxie ruszałem wysokość by nie ścinało sygnalizatorów a co do boków to wydawało mi się, że są w porządku.
	
	
	
		
 
		
  		
	To ja nie wiem, tam w ogóle przecież wysokość w paczce była zła(ścinał sygnalizatory właśnie), a w pierwszym poście jest nawet instrukcja do naprawienia.
	
	
 
		
   
		
	Co tu dużo pisać, model trzyma poziom i daje dużo radości z jazdy. Tego typu autobusu brakowało. Jedyna moja uwaga jest taka, że realna dziewiątka trochę żwawiej zbiera się z drugiego biegu. 
		
  Przy okazji mam pewną propozycję. Przydałby się model z uproszczonym wnętrzem, wymodelowanymi pasażerami i kierowcą, który mógłby śmigać jako wolne (pozarozkładowe) AI na wielu polskich mapach. 		
	Dźwięki wewnątrz są bardzo dobre, przyjemnie się jeździ. 
		
  Maksymalnie klamka osiąga prędkość 87 Km/h co jest niezłym wynikiem. Model polecam! 		
	A będą kiedyś stojący pasażerowie ?  
		
     W godzinach szczytu 4 przystanki i autobus jest już pełen  
	
	
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem 
	
		
 
		
	Przetestowałem obie wersje - H9-21 i H9-20 Tropic. Główną (i chyba jedyną) różnicą między nimi jest rodzaj okien, tzn. w wersji Tropic są one większe. 
		
  Największym plusem autobusu jest jakość wykonania. Może te "kółeczka" na podłodze nie wyglądają w 100% realnie, ale można z tym przeżyć. Wiem, że kierowcy "PKS-ów" często ozdabiają swoje stanowiska pracy i tu zostało to odwzorowane. Szkoda jednak, że tych wszystkich pierdółek (zawieszki, flagi) nie można sobie schować poprzez kliknięcie. Istotną zaletą pojazdu jest też dobra optymalizacja. W kwestii dźwięków nie będę się wypowiadał, ponieważ ciężko je sobie przypomnieć, po tylu latach od ostatniej podróży H9-tką  . Coś mi w nich nie pasuje, ale może takie miały być. Funkcjonalność - nie mam zastrzeżeń. Szkoda trochę, że nie można otworzyć klap dachowych i klapy z tyłu pojazdu, która w rzeczywistości często jest niedomknięta. Brakuje też rozkładu jazdy - można by go wstawić do tej szafki u kierowcy. Fajną sprawą jest otwieranie drzwi przez pasażerów. Niestety, ten system nie jest w pełni skuteczny - po zatrzymaniu się (np. na światłach) pasażerowie, nie zważając na niebezpieczeństwa, otwierają sobie drzwi i wysiadają .Ogólnie nie ma większych problemów. To był długo wyczekiwany przeze mnie model. Dziękuję wszystkim autorom ! 
 
 		
	No, chyba mogę stwierdzić, że spełniło się moje małe marzenie w OMSI  
		
  ![]() Autobus bardzo fajny, co prawda posiada drobne mankamenty wymienione wcześniej, ale całokształt wypada jak najbardziej na plus. Jeździ się bardzo przyjemnie. W mojej opinii przydałoby się poprawić podłogę oraz dźwięki. Gratulacje i podziękowania dla autorów! 		
	Model na bardzo wysokim poziomie.Daję 9/10 ponieważ wiernie oddaje klimat. Mam tylko trzy minusy. Po pierwsze jak jeździ się w zimie brud nie osadza się na Autosanie. Po drugie nie działa licznik pokazujący ilość przejechanych kilometrów. Po trzecie na da się otworzyć wewnętrznych szyberdachów.
	
	
	
		
 
		
  
  | 
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 3 gości | 

 
  W godzinach szczytu 4 przystanki i autobus jest już pełen 
	
	

. Coś mi w nich nie pasuje, ale może takie miały być. Funkcjonalność - nie mam zastrzeżeń. Szkoda trochę, że nie można otworzyć klap dachowych i klapy z tyłu pojazdu, która w rzeczywistości często jest niedomknięta. Brakuje też rozkładu jazdy - można by go wstawić do tej szafki u kierowcy. Fajną sprawą jest otwieranie drzwi przez pasażerów. Niestety, ten system nie jest w pełni skuteczny - po zatrzymaniu się (np. na światłach) pasażerowie, nie zważając na niebezpieczeństwa, otwierają sobie drzwi i wysiadają
.
 