Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 1 & 2]  Fikcyjne Pomorze 3.0.0

#51

Nie wiem jak ty to robisz. To jest po prostu cudowne. Jeszcze te backdropy dodające klimatu. Jeżeli będę twoją mapkę w stanie przejechać, to na pewno nie raz.
[Obrazek: t4agXQ1.png]

#52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.01.2014, 20:37 przez eSeL.)

wooqash - Prawdziwego odblasku w OMSI po prostu się nie da zrobić, bo kod gry na to nie pozwala. Jedyną możliwością była tekstura nocna:P
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]

#53

Zdaję sobie z tego sprawę, a zapewne jeśli by się dało mogło by to narazić stan FPS'ów. Tak czy siak jadąc na trasie z włączonymi światłami nie odczujemy tego zjawiska i wszystko będzie ok, a kto śmiga bez świateł w nocy to jego problem:P
[Obrazek: image,gEtJYP9MUy.png]

#54

O tyle to jest też dobry bajer, że te punkty będziemy widzieć tylko z pewnej odległości. Zależy to od tej opcji w OMSI: http://www.hostmat.eu/images/12454233804828794889.png Im suwak jest bardziej na lewo, tym punkty są widoczne tylko z bliska, dosłownie na odległość kilku metrów, a im bardziej suwak jest skierowany ku prawej stronie, tym te punkty będzie widać z trochę dalszej odległości.
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]

#55

Kolejna porcja screenów. Przystanek Janowo Przychodnia przeszedł do historii;)

İmage İmage İmage

İmage İmage İmage

İmage İmage İmage

İmage İmage İmage
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]

#56

Zdjęcie #3 w rzędzie 1: W tym odwróconym znaku C-9 prześwituje jego tylna część, czy ona jest nieoteksturowana?

Zdjęcie #1 w rzędzie 2: Prawdę mówiąc z tego ujęcia strasznie rzuca się w oczy brak 3D w barierkach.
[Obrazek: image,gEtJYP9MUy.png]

#57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.02.2014, 01:35 przez eSeL.)

wooqash - Co do trzeciego screena w pierwszym rzędzie, zastosowałem identyczny zabieg jak Siroccoxp we Wrocławiu. Model znaku U-5b jest w taki sposób wykonany, że po drugiej strony również jest strzałka, stąd jego tylna część jest zasłonięta odwrotną stroną znaku nakazu.

Co do barierek, to są one wykonane jako kanał alpha. Mapa ma być wydajna, dobrze zoptymalizowana, także o FPSy staram się dbać jak tylko mogę, stąd te barierki właśnie tak wyglądają, a zostały już użyte w drugiej wersji mapy.
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]

#58

Co do barierek bym się zbytnio nie czepiał, bo tego typu zabieg
daje nam kilka fps-ów w górę, jak wspomniał eSeL podobnie
kombinował również Siroccoxp.
Akurat w takim ujęciu może nie wygląda to najlepiej, ale podczas
samej jazdy nie będziemy przywiązywali do tego zbytniej wagi, tak myślę.

Ogólnie, kolejna porcja screenów i kolejne wow...
Respekt, bo, żeby wykonać projekt tego typu,
trzeba włożyć w to mnóstwo pracy.

Wersja 2.0 była bardzo dobra, a co można będzie powiedzieć
po premierze wersji 3.0 ?
Czekamy na efekty końcowe eSeL:-)

#59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.02.2014, 23:33 przez eSeL.)

Przedstawiam kolejne screeny. Tym razem całkowicie nowa (o ile patrząc na te tereny można użyć tego słowa;) ), miejscowość Dąbrowa. W zamierzeniu, Dąbrowa jest to zaniedbana większa wieś, która rozkwitała za czasów PRL'u dzięki fabryce, którą widać na screenach. Fabryka (obiekt fabryki jest opuszczony, co widać chociażby po wybitych szybach) została zamknięta po '89, a wieś zamiast się rozwijać, stanęła w miejscu;) Niestety i takie miejsca mamy na Pomorzu - realnym:P

İmage İmage İmage

İmage İmage İmage

İmage İmage İmage

İmage İmage İmage
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]

#60

http://www.hostmat.eu/images/50405417946369626356.jpg co ta tekstura ulicy iluminuje ?:)




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości