[OMSI 1 & 2] Fikcyjne Pomorze 3.0.0 | |||
FPSy po wymianie (choć jeszcze nie skończyłem) oceniam stabilnie, gdyż poprzez siatkę w edytorze można stwierdzić czy obiekt jest zasobożerny czy nie. Ogólnie optymalizacja na mapie jest na dobrym poziomie i staram się o ten aspekt dbać, a co do Projektu PKS omsolarisa12 (chyba ten masz na myśli, a jeśli nie, to mnie popraw
![]() ![]()
Nastąpiła kolejna już spontaniczna przebudowa na mapie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Wow. Powiem tyle: czuć klimat takiej miedzywioskowej mieściny. Świetne skrzyżowania, zabudowa ect. Jednem słowem - mistrzostwo.
Nie no eSel, moje gratulacje. Mapa przepiękna i widać, że z edytorem nie pracujesz od dziś. Od pierwszej wersji było czuć ten klimat a tutaj w tej wersji to będę w siódmym niebie. Jeszcze raz wielkie gratki i powodzenia w dalszych pracach
![]()
Od kołyski, aż po grób!
Jedno miasto! Jeden klub! Za te barwy, za tą Stolice! Pójdą w bój wierni Legii kibice!
(26.02.2014, 13:09)Karol1994 napisał(a): Mapa Waszki dużo lepsza Boże widzisz i nie grzmisz.. Mapa wygląda kapitalnie i bardzo bym chciał żeby dołączyła do grona mojej kolekcji. Polski klimat, jest super. Mam nadzieje, że uda sie to cudo uruchomić w omsi 2. A jak nie to sie poświęce i bd grał na jedynce bo warto ![]()
chyzy - Mapa na chwilę obecną ma 281 Tile. Niestety, ale nie widzę żadnych szans, by na chwilę obecną móc ją przekonwertować pod OMSI 2
![]() ![]()
(26.02.2014, 13:09)Karol1994 napisał(a): Mapa Waszki dużo lepsza HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH, Wybaczcie, ale nie mogę, co za typ. ![]() Cytat:chyzy - Mapa na chwilę obecną ma 281 Tile. Niestety, ale nie widzę żadnych szans, by na chwilę obecną móc ją przekonwertować pod OMSI 2:P V2 prawie bezproblemowo się skonwertowało. Zależy czy obiekty pójdą łatwo czy nie.
(26.02.2014, 20:27)henio333 napisał(a): V2 prawie bezproblemowo się skonwertowało. Zależy czy obiekty pójdą łatwo czy nie. Niestety edytor OMSI2 ma jakieś w cholerę dziwne ograniczenia pamięci i jeszcze bardziej niż sam symulator nie potrafi korzystać z zasobów peceta. Potrafi nawet przed ostatnim kaflem terenu się wysypać i powiedzieć, że ma za mało pamięci, błąd I/O czy inny syf. Dlatego również w mojej ocenie niemożliwym będzie skonwertować mapę pod OMSI2 - i zresztą nie ma po co tego robić, zważywszy, że Fikcyjne Pomorze to mapa pod pojazdy podmiejskie i dalekobieżne, które w Polsce przegubowe się nie zdarzają ![]()
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |