Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 1 & 2]  Fikcyjne Pomorze 3.0.0

#71
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.02.2014, 20:55 przez eSeL.)

FPSy po wymianie (choć jeszcze nie skończyłem) oceniam stabilnie, gdyż poprzez siatkę w edytorze można stwierdzić czy obiekt jest zasobożerny czy nie. Ogólnie optymalizacja na mapie jest na dobrym poziomie i staram się o ten aspekt dbać, a co do Projektu PKS omsolarisa12 (chyba ten masz na myśli, a jeśli nie, to mnie popraw:P ), to myślę, że summa summarum moja mapa będzie trochę lżejsza.
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]

#72

Nastąpiła kolejna już spontaniczna przebudowa na mapie:D Pętelka w centrum Janowa przeszła do historii. Jak niektórzy wiedzą, zaokrąglone spliny powodują tysiące wielokątów, co negatywnie wpływa na FPSy (przykładem jest mapa Wrocławia). Dzięki usunięciu owej pętelki mogłem bardziej szczegółowo przebudować centrum Janowa i okolice, także przedstawiam screeny z tych właśnie miejsc.

İmage İmage İmage

İmage İmage İmage

İmage İmage İmage

İmage İmage İmage

İmage İmage İmage

İmage İmage İmage
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]

#73

Wow. Powiem tyle: czuć klimat takiej miedzywioskowej mieściny. Świetne skrzyżowania, zabudowa ect. Jednem słowem - mistrzostwo.

#74

Nie no eSel, moje gratulacje. Mapa przepiękna i widać, że z edytorem nie pracujesz od dziś. Od pierwszej wersji było czuć ten klimat a tutaj w tej wersji to będę w siódmym niebie. Jeszcze raz wielkie gratki i powodzenia w dalszych pracach;)
Od kołyski, aż po grób!
Jedno miasto! Jeden klub!
Za te barwy, za tą Stolice!
Pójdą w bój wierni Legii kibice!

#75
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.02.2014, 13:09 przez Karol1994.)

Mapa Waszki dużo lepsza;) Ale ta też nie jest zła i mam nadzieje że będzie na słabsze kompy .

#76
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.02.2014, 13:54 przez chyzy.)

(26.02.2014, 13:09)Karol1994 napisał(a): Mapa Waszki dużo lepsza;)

Boże widzisz i nie grzmisz..

Mapa wygląda kapitalnie i bardzo bym chciał żeby dołączyła do grona mojej kolekcji. Polski klimat, jest super. Mam nadzieje, że uda sie to cudo uruchomić w omsi 2. A jak nie to sie poświęce i bd grał na jedynce bo warto:D

#77

chyzy - Mapa na chwilę obecną ma 281 Tile. Niestety, ale nie widzę żadnych szans, by na chwilę obecną móc ją przekonwertować pod OMSI 2:P
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]

#78

(26.02.2014, 13:09)Karol1994 napisał(a): Mapa Waszki dużo lepsza;)

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH,

Wybaczcie, ale nie mogę, co za typ. :facepalm:


Cytat:chyzy - Mapa na chwilę obecną ma 281 Tile. Niestety, ale nie widzę żadnych szans, by na chwilę obecną móc ją przekonwertować pod OMSI 2:P

V2 prawie bezproblemowo się skonwertowało. Zależy czy obiekty pójdą łatwo czy nie.

#79

(26.02.2014, 20:27)henio333 napisał(a): V2 prawie bezproblemowo się skonwertowało. Zależy czy obiekty pójdą łatwo czy nie.

Niestety edytor OMSI2 ma jakieś w cholerę dziwne ograniczenia pamięci i jeszcze bardziej niż sam symulator nie potrafi korzystać z zasobów peceta. Potrafi nawet przed ostatnim kaflem terenu się wysypać i powiedzieć, że ma za mało pamięci, błąd I/O czy inny syf. Dlatego również w mojej ocenie niemożliwym będzie skonwertować mapę pod OMSI2 - i zresztą nie ma po co tego robić, zważywszy, że Fikcyjne Pomorze to mapa pod pojazdy podmiejskie i dalekobieżne, które w Polsce przegubowe się nie zdarzają ;)

#80

I tu się nie zgodzę, ale np. w Gorzowie, zdarza się że przyjeżdzają przeguby z Zielonej góry.
[Obrazek: t4agXQ1.png]
 Podziękowania za post: Lion's(+1)




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości