Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 1 & 2]  Ikarus 260.04

#21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.12.2013, 13:35 przez Patrykos.)

Ale co obserwowałeś? manometry? Będą też sztuki z słabszymi hamplami, ten akurat ma dobrze podciągnięte.;) Poza tym pamiętaj, że każdy autobus ma inny aparat hamulcowy i inaczej wyregulowane hample.
Odpowiedz

#22

Jeśli chodzi o punkty świetlne, omsi ma ograniczenie do 4 na bryłę. Model należy wówczas podzielić na części i do każdej z części dopisać Max 4 plamy świetlne.
Odpowiedz

#23

Niewtajemniczonym chciałbym przypomnieć, iż hamulce nie działają w sposób zero jedynkowy 0-1, tylko ich siła zależy od stopnia wciśnięcia pedału (a tym samym zwiększenia ciśnienia w układzie), a więc nie da się określić mocy hamulców na podstawie obserwacji z punktu widzenia pasażera, może po prostu kierowca autobusu nigdy mocno nie hamował, tylko robił to delikatnie, aby wydłużyć żywot części eksploatacyjnych w hamulcach (tarcz, zacisków - nie mam pojęcia jak to wygląda w Ik).

Co do odpalania - na prawdę myślicie, że problemy z odpaleniem ponad 20 letniego, wysłużonego autobusu to błąd???
İmage
Odpowiedz

#24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.12.2013, 17:55 przez Patrykos.)

Proszę zerknąć w pierwszy post.
Odpowiedz

#25

W Ikarusach bębny były.
Odpowiedz

#26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.12.2013, 20:11 przez piotrek017.)

Model świetny.Troszkę te wspomniane refleksy przeszkadzają i błąd który wywala po uruchomieniu kierownicy (Typowe dla OMSI2) , ale tak bomba.Pamietam ten numer boczy z linii KZK GOP 39 , i nie jestem pewny ale chyba jeżdził też na 121:).I ta przerowbiona kabina hehe.Pamiętam że była swego czasu taka mania i wszyscy przerabiali te kabiny kierowcy w lepszy lub gorszy sposób:)
Odpowiedz

#27

Autobus bardzo mi się podoba;) Są błędy np.Prawa wycieraczka ucieka , roleta spuszczona na maxa wraca i wykracza poza rolke ,szyba się błyszczy dzwonek na sprzęgle , co do odpalania dodać gazu i po sprawie;) , brak trzeszczenia szyb ,ikar bez tego to nie ikar,ale autobus godny polecenia ,fajnie by było aby autor wywalił te błędy poprawił teksturę drążka kierowniczego oraz w miejscu pedałów obudowę , moja ocena 8,5/10
Naprawdę polecam i czekam na poprawienie błędów;) Pozdrawiam:D
Odpowiedz

#28

A na moje można by troszkę te hamulce poluzować, bo naprawdę trudno hamować w sposób przyjazny pasażerom.
Tak poza tym to jest to chyba najlepiej wymodelowany i oteksturowany pojazd do OMSI. Moim zdaniem jakość tekstur pobiła standardowe MAN-y;). To co pokazałeś autorze jest wysoko postawioną poprzeczką dla innych modderów, choć uważam, że nawet nie będą startować;). Idealnie wymierzone tekstury, jakość powala na kolana. Do poprawy są jeszcze typowo skryptowe rzeczy takie jak ogrzewanie - doprowadziłem wnętrze autobusu do temperatury -10 000* C. No i te kolorowe szyby, ale to jest do załatwienia również.
Gratuluję umiejętności i życzę dalszych projektów równie perfekcyjnych jak ten.
Odpowiedz

#29

W związku z tym, że zdjęcie pojazdu pojawiło się tylko jedno, dokładam ich trochę więcej:
İmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmage
Proszę o dodanie ich do pierwszego posta.:P

P.S. Mogę nagrać prezentację filmową, jeśli ktoś mi pomoże w dziale pomocy z dodatkami.;)
[Obrazek: vkAhNHZ.png]
/ / pause1 / <- dzięki za autograf;)
Odpowiedz

#30

Wow wczoraj model wyszedł i po parunastu godzinach już patch. Autobus świetny to już każdy wie, nie wiem czy to tylko u mnie (jeszcze nikt o tym nie napisał), ale mam kłopot z lusterkami. Lusterko lewe pokazuje co mam z prawej, środkowe pokazuje wnętrze mana sd200, a prawe pokazuje co mam w środku ikarusa.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: