Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 1 & 2]  Jelcz 080 (v0.3)

#11

To teraz ja wtrącę swoje trzy grosze:P.

Plusy:
- Bryła.

Minusy:
- Brak fontsów, co się wiąże z brakiem czcionek na dyktach*.
- Trudno go odpalić.


Ocena ogólna: 1.5/5.

*Mam nadzieję, że Nick wyda poprawkę.
Odpowiedz

#12

@UP. Problemy to ty masz z obsługą manuala. Odpala normalnie.
Odpowiedz

#13

(01.06.2014, 09:15)rl156 napisał(a): To teraz ja wtrącę swoje trzy grosze:P.

Plusy:
- Bryła.

Minusy:
- Brak fontsów, co się wiąże z brakiem czcionek na dyktach*.
- Trudno go odpalić.


Ocena ogólna: 1.5/5.

*Mam nadzieję, że Nick wyda poprawkę.

080 korzysta z Rollbandów:facepalm:
Lakiernia:http://strefa-omsi.pl/Watek-OMSI-1-2-Tekstury-by-Maryslaw--3310 Zapraszam!
Pomogłem? Podziękuj!
Odpowiedz

#14

Mi jedyne czego szkoda to zerowego dymu z rury wydechowej.
Mógły ktoś takową modyfikację poczynić żeby dymił jak lokomotywa ?
Odpowiedz

#15

Nick mam prośbę jak byś mógł to zmień te wyświetlacze na inne, aby działały bez problemu na każdej mapie.
Odpowiedz

#16

Według mnie to jeden z najlepszych autobusów czy tam mikrobusów whatever:P który został wydany do omsi i jakoś ja osobiście nie widzę rażących błędów. Moja ocena 10/10:) ps. i oby więcej takich wozów:)
Odpowiedz

#17

(01.06.2014, 09:11)Invis napisał(a): Na mnie autobus wywarł pozytywne wrażenie, ale są w nim błędy konstrukcyjne tak jak trójkątne szyby z przodu, powinny sięgać wyżej niż sięgają obecnie.
W zależności od rocznika, trójkątne szyby na narożnikach albo sięgały do samej góry, albo były takie jak w tym modelu. W PR-110 występowały jeszcze szyby krótsze także na dole, ale w 080 chyba nie było takich.

Sam model jest całkiem przyjemny i grywalny. Plus za sprzęgło, które da się w miarę fajnie obsłużyć z klawiatury (a nie jak w IK260.04, gdzie trzeba się bardziej namęczyć podczas ruszania). Minus za drzwi kierowcy, które w tym modelu nie występowały. Poza tym do poprawy szyby w drzwiach (był mniejszy pas blachy dookoła, a dolna krawędź powinna być w jednej linii z pozostałymi). Z detali jeszcze za duża jest tablica rejestracyjna. W związku tym, że autobus ma drzwi klamkowe, najbardziej realistyczne byłoby otwieranie drzwi na zasadzie ciepłego guzika.
Odpowiedz

#18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.06.2014, 12:43 przez EngineV8.)

Powiem tak, nie będę ukrywał że zawsze jestem sceptycznie nastawiony do Twoich modeli Nick, nie będę się rozpisywał dlaczego... Ale bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłeś. W sumie nie widzę powodu by nazwać ten model tylko wersją 0.3. Nie licząc drobnych niedociągnięć model jest naprawdę udany. Nawet te szczeliny mnie nie zrażają (gdybyście wiedzieli jakim autem firmowym jeżdżę na co dzień w pracy nic by Was nie zdziwiło:P ) w końcu to już leciwy pojazd, korozja, sparciałe uszczelki... Ale ktoś powie że to naciągana teoria bo to bo tamto... Jeśli chodzi o bryłę jest na prawdę dobrze. Zapożyczone dźwięki? Trudno, ja nie przywiązuję do tego aż takiej uwagi, a nie oszukujmy się dostęp do naprawdę udanych dźwięków nie jest łatwy, tym bardziej jeśli chodzi o rzadki model... Ode mnie minus tylko za wyświetlacze rollbandy to irytujący temat. Pomyśl nad czymś bardziej uniwersalnym.
Duży plus za skrzynię biegów. Animacja drążka i płynne ruszanie z drugiego biegu co na klawiaturze w większości modeli sprawia problemy. Nie lubię na klawiaturze grać modelami z manualem, ale tym jeździ się naprawdę przyjemnie.
Moja ocena to 7,5/10 nie ma sensu czepiać się każdej śrubki czy podkładki... A zawsze najwięcej do powiedzenia maja Ci specjaliści którzy autobusem czy ciężarówką uparcie chcą ruszać z pierwszego biegu...
Z niecierpliwością czekam na PR110 i też byłem co do niego pełen obaw, ale po tym co zobaczyłem w tym maluchu, teraz będę spokojniejszy. Niechaj 080 będzie takim dobrym zwiastunem nowej nadziei;)
Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszych pracach.
Odpowiedz

#19

Dźwięki do kitu - naprawdę nie jest trudno dorwać H9 (silniki 6C107, czyli bez turbo, były stosowane w tym modelu pod koniec produkcji), lub Stara 28/200/1142 (silnik FSC S359). Skrzynia ma być 5-biegowa, a nie 4. Osiągi są zupełnie nierealistyczne. Drzwi pasażerskie do poprawki (niezgodne z realistycznymi - za małe szyby), drzwi kiermana do wywalenia. Reszta jest ok. W skali 1-6 model otrzymuje solidne 3+ - jest grywalny, ale ma trochę rażących błędów, no ale jest to wersja 0.3, także jest to do wybaczenia.:)
Marszałek polny Bernard Law Montgomery:
" Ja sam przebiłem sobie drogę przez Afrykę i uczestniczyłem w wielu bitwach. Myślę jednak, że to, co osiągnąłem, nie dorównuje temu, co osiągnął marszałek Rokossowski."
Odpowiedz

#20

No dźwięki i tak poszły w złym kierunku bo silnik był ze Stara 200 czyli nie miał nic wspólnego z tymi używanymi w autobusach. Ta informacja znajduje się tutaj:
http://www.jelcz080.pl/autobus.php
Jeszcze jest Wikipedia:
Cytat:Pojazd początkowo był napędzany 6-cylindrowym silnikiem wysokoprężnym typu S359 o mocy 150 KM i pojemności 6,842 litra produkowany przez FSC Starachowice. W późniejszych egzemplarzach montowano nieznacznie słabsze silniki typu 6C107/A7 o mocy maksymalnej 138 KM i pojemności 6,54 litra produkowany przez WSW PZL Andrychów. Jednostka ta była stosowana również w Autosanach H9.
Do tego wspomniane drzwi kierowcy których nie było, oraz uchwyty luster kończą się na wysokości krawędzi szyby przedniej (co też widać na stronie Jelcza).
[Obrazek: 5VaNokk.jpg]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: