Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 3 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 1 & 2] Kamaz 55102 & 65115 (v1.1)
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 223
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 51
Post: #1
Kamaz 55102 & 65115 (v1.1)
[Obrazek: 6c1NLDs.jpg]

Model: Kamaz 55102 & 65115
Autorzy: RED_SHARK, moskur
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
W paczce znajduje się 10 różnych wersji pojazdów.
Potwierdzone działanie w obu wersjach symulatora.

pause1 w dniu 28.07.2016 o 16:07 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Aktualizacja linków.



(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.07.2016 16:07 przez pause1.)
24.11.2013 19:38
Szukaj postów Cytat

Jedyny taki.
Użytkownicy
Liczba postów: 70
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 42
Post: #2
RE: Kamaz 55102 i 65115
Taka mała odmiana. : ) Ładnie prezentują się w grze, polecam.


[Obrazek: icon_dog_walk.svg]
Kliknij, pomóż!
24.11.2013 21:57
Szukaj postów Cytat

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #3
RE: Kamaz 55102 & 65115 (v1.1)
Zaktualizowałem o najnowszą wersję pojazdu.


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

28.07.2016 16:07
Szukaj postów Cytat

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,041
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 215
Post: #4
RE: Kamaz 55102 & 65115 (v1.1)
Kamazy są jak na AI dość dobrze zrobione, na rosyjskie mapki jak znalazł, bo ten MAN to tam nie za bardzo się wpisuje limatem. Ale nie tylko, także na mapki, których ruch AI nawiązuje do krajów byłego bloku wschodniego. Tylko jest jeden myk, mianowicie: paczki z pojazdem nie umieszczamy bezpośrednio w Vehicles, ale przedtem tworzymy w nim folder o nazwie:
Kod:
AI_moskur
I do niego przenosimy folder z KamAZem
Vehicles\AI_moskur\KamAZ\<nazwa autobusu>.bus

Brak tego folderu AI_moskur, powodował, że pojazdy nie miały kół, stały, blokowały ruch i brzydko wyglądały:P .

A dokładnie opiszę to screenami
[Obrazek: 8cc7b2dc04a593d7c431f6ec0a5cacab.png]
A po wejściu w w/w folder:
[Obrazek: 4eff615d8235db980a2c3d48519fdf03.png]
Tak, aby ścieżka w ailist/parklist wyglądała następująco:
Kod:
vehicles\AI_moskur\KamAZ\AI_KamAZ55102_silage.bus
vehicles\AI_moskur\KamAZ\AI_KamAZ65115_gravel_static.sco

Oczywiście to tylko przykład, plików *BUS i *SCO jest w paczce więcej, niż 1 czy 2:D . Mamy tram różne rodzaje nadwozi, głównie do przewozu materiałów sypkich (sufiksy w nazwach plików *bus, jak* _sand_, *_torf_ ). Polecam.


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.07.2016 19:19 przez Konduktor5-8.)
28.07.2016 19:15
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: