Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 1 & 2]  Karbowo (fikcyjna).

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.09.2014, 13:24 przez Heir.)

[Obrazek: 07367843074008554457.jpg]

Jako, że jestem w stanie kontynuować pracę nad dwoma mapami jednocześnie postanowiłem, że zajmę się inną, krótką mapą, która ma posiadać jedną linię miejską numerowaną jako 130 usytuowaną na obrzeżach miasta Karbowo. Wszelkie szczegóły co do kierunków i nazw miejsc na mapie są na razie nieznane:P. Moim głównym celem na mapie jest minimalizacja różnorodności obiektów oraz maksymalna wydajność jaką jestem w stanie uzyskać.

Mapa na razie nie posiada ruchu AI, gdyż całość zamierzam układać sam wraz z kostkami ruchu więc spotkamy zupełnie nowe skrzyżowanka.

Jako, że linii tworzyć na mapie nie potrafię poprosiłem o pomoc standardowo: Cristian'a Skytter'a, który zgodził się pomóc i w swoim czasie mapę ode mnie otrzyma;).

Jak to ze mną bywa z mapą wchodzi wiele nowinek, a między innymi:
- latające ptaki, wydające własne odgłosy, LINK LINK
- zastosowałem swoje ruchome drzewa z usprawnionym obrotem,
- przemajstrowałem helpery, aby były czytelniejsze i widoczne z odpowiedniego dystansu; gracze łatwiej będą mogli przyzwyczaić się do mapy.

Na razie tyle pisania i trochę zdjęć:

[Obrazek: 69686282491046583018.jpg]
[Obrazek: 91632307222852174380.jpg]
[Obrazek: 26015806935183979090.jpg]
[Obrazek: 98694284354116319205.jpg]
[Obrazek: 51551472695036358034.jpg]
[Obrazek: 88467158530781063128.jpg]
[Obrazek: 23862578087167167268.jpg]
[Obrazek: 38686739307234229414.jpg]
[Obrazek: 73069889585556033370.jpg]
[Obrazek: 15176312384420679013.jpg]
[Obrazek: 90562221084734012702.jpg]

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

#2

Jak zwykle Twoja mapa prezentuje bardzo wysoki poziom i daje nam mnóstwo nowinek cieszących oko (a także ucho), klimat jest konkretny, ze screenów nie wygląda na to, żeby mapa była powtarzalna, a po Tobie raczej się nie należy tego spodziewać. Bardzo mi się podoba jedyne w swoim rodzaju karbowskie centrum handlowe, czy co to tam jest. Pokusiłbym się jednak o nowy model (albo repaint) szczecińskiej wiaty, bo polscy autorzy namiętnie stawiają je na wszystkich swoich mapach i przez to trochę się już przejadły. Generalnie jestem na tak i z niecierpliwością czekam na wydanie.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA


#3

Dobrze, że wprowadzasz świeżość stosując nowatorskie rozwiązania, na pewno urozmaici to rozgrywkę w mocno wyeksploatowanym już świecie OMSI. Co do klimatu - nawet o tym nie wspominam, bo widać, że będzie.

Mam kilka pytań. Pierwsze bardziej ogólne: ciekawy jestem, czy takie elementy jak ruchome drzewa tudzież ptaki powodują spadek FPS-ów, mierzyłeś to jakoś? Drugie - możesz mniej więcej określić ile będzie zajmował przejazd tą jedyną linią na mapie?

Poza tym - planujesz dedykowane repainty, zapowiedzi lub inne tego typu dodatki do mapy?
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA


#4

Cytat:Planuję linię o długości 15-20 minut w jedną stronę. Obecnie jedzie się jakieś 11 minut.
Cytat:Wstępna i ślepa data wydania? Prawdopodobnie późny wrzesień.
Dodatkowo Heir zapewniał, że działanie ptaków wpływa tak samo na mapę jak ruchome drzewa, o których powiedział:
Cytat:Z drzew można korzystać do nowo-stworzonych map, gdyż nie wpływają na spadek FPSów gorzej niż te podstawowe.

:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!


#5

pause1 idealnie prześwietlił moje słowa, które podtrzymuje. Wszelki ruch czy odtworzenie dźwięku to tylko jeden dodatkowy skrypt, z którym procesor i pamięć ram nie ma najmniejszych problemów i nie wpłynie w żaden sposób na wydajność. Będzie to jeszcze oczywiście dogłębnie badane, gdy mapę przekażę eSeL'owi, który, nie chcąc go obrazić, posiada słabszego PC'ta. Wtedy wszystko stanie się jasne.

Co do zapowiedzi to najprawdopodobniej będzie to samo co w Sosnowie: wykonam je samodzielnie. Rozważam jednak dwa warianty: albo dam normalnie mój zwykły głos albo zmodyfikuję go przez MorphVOX Pro. Nad repaintami nie rozmyślałem na razie i pewnie sprowadzę się do wybrania tych już dostępnych. Jeżeli jednak jest tu jakaś duszyczka, która chciała by wykonać kilka repaintów na solowe pojazdy, byłbym bardzo wdzięczny i uwzględnię to w odpowiednich miejscach.

Poruszając ostatnią kwestię: dodatki do mapy. Tutaj nie planuję rewelacji i jedynie co dołączę to podstawowe informacje w pliku .pdf. Nie powielam błędów z przeszłości i staram się, aby mapa mówiła sama za siebie bez potrzeby zwiększenia atrakcyjności jakimiś pobocznymi elementami.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

#6
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.09.2014, 19:50 przez Heir.)

Post pod postem, ale liczę, że będzie to mi wybaczone (ewentualnie połączone). Nie piszę bez powodów bo mam nowe zdjęcia.

Na wstępie jednak chciałbym podziękować wszystkim, którzy wyrazili chęć na stworzenie malowań dla mapy. Obecnie posiadam już ludzi do tego zadania i jak coś się zmieni - odezwę się do reszty. Dzięki!

Nowe tereny: "od rana do wieczora".:D

[Obrazek: 72684939748841096604.jpg]
[Obrazek: 70631465153071509281.jpg]
[Obrazek: 01906506195465989235.jpg]
[Obrazek: 85161349902556300504.jpg]
[Obrazek: 05189190703836125825.jpg]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

#7

Nie no, mapka od początku wygląda cudownie i cały czas się poprawia!:) W nocy się prezentuje jak prawdziwe miasto i w ogóle będzie to jedna z najlepszych, polskich map do OMSI - na pewno będzie w ich czołówce, mimo tego, że fikcyjna. Co do zapowiedzi to polecam zamówić w vPIXELu, bo świetne są zapowiedzi z tej firmy. (mój poprzedni post został usunięty, ale myślę, że teraz nie zostanie, bo nie jest tylko to stwierdzenie.;) )

#8

Nowe tereny, na razie bez ruchu AI:
[Obrazek: 82651341491112360796.jpg]
[Obrazek: 03959378850457754480.jpg]
[Obrazek: 18924149981239435344.jpg]
[Obrazek: 49973469011284415626.jpg]
[Obrazek: 12094542899256165443.jpg]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

#9

Niesamowicie się zapowiada! I staraj się zrobić dobre zachowanie AI, bo na innych mapach ten ruch to porażka. Powodzenia w pracach!
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie

#10

Widzę blok z Włocławka ^^ I już wiem, że ta mapa będzie mieć dla mnie dość szczególne znaczenie. Powodzenia w pracach, bo widać, że to zupełnie coś świeżego. Aż nabieram kompleksów w stosunku do tego co sam próbuję stworzyć.;)




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości