| [OMSI 1 & 2] OMSI Tree2Tree Konwerter Drzew |
![]() Projekt: Tree2Tree OMSI Tree Converter Wersja: 20190205_01 Autor: MichauSto Źródło: nie dotyczy Wymagania: .NET Framework w wersji 4.0+ Download: Link Opis: Program do konwersji standardowych teksturowych drzew OMSI na modele 3D. Tworzy pliki sco, obsługuje masową konwersję i losowe rozmiary, opcjonalnie pozwala na kolizje z pniem drzewa. Utworzone obiekty znajdują się w tym samym folderze co oryginalne, z nazwami w schemacie: tg_nazwaoryginalna_szer_wys.sco. Dlaczego opłaca się używać?: W przeciwieństwie do zwykłych obiektów 3D, drzewa OMSI charakteryzują się znaczącym negatywnym wpływem na stabilność i płynność gry. ![]() Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆ Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
W pierwszym poście pojawiła się aktualizacja, naprawiająca błąd objawiający się permanentnym zawieszeniem programu na polskojęzycznej wersji Windowsa.
![]() Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆ Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
Przeprowadziłem kilka testów i chętnie się podzielę wynikami, bo mogą być zaskakujące
![]() Zacznę od garści danych: Sprzęt na jakim testuję: Kod: procesor: Intel Core i5 3470Wersja omsi 2: najnowsza autobus testowy: 8004: MAN Stadtbus A21 - NL263-3 - Solobus - Gelb Do testów wziąłem sobie 28 rodzajów drzew. Kod: 'tree_avenue_01',Test 5000 Na mapie zostały ustawione w sposób losowy 5000 drzew z tej listy (ok. 178 powtórzeń każdego gatunku). Próba testowa 1 - drzewa oryginalne Próba testowa 2 - drzewa przekonwertowane programem z tematu Mapa: Kod: http://mmiki26.nstrefa.pl/omsi/testy/test/tile_0_0.mapSubiektywnie: Wyniki są odwrotne do tych, jakich spodziewałem się na początku. Jak widać omsi zdecydowanie u mnie lepiej sobie radzi z oryginiałami, zatem póki co program traktuje jako ciekawostkę i raczej nie widzę póki co powodów, aby go używać do optymalizacji, skoro niestety efekty są odwrotne. Przy okazji odkryłem jak istotne jest poprawne mapowanie tekstur z przezroczystością w omsi, dlatego mam informację dla głodnych maperskich porad: unikajcie jak ognia moich/Heira krzaków 3d (Dodatkowe busze Heir\Krzak [1-3] - [12fps w teście 5000]) oraz lasu 3d z podmiejskiej ([8fps w teście 5000]) - żre to fpsy na potęgę.
hejka
|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: 2cckXkB.png]](https://i.imgur.com/2cckXkB.png)
![[Obrazek: MydO7iC.jpg]](https://i.imgur.com/MydO7iC.jpg)

![[Obrazek: 1.png]](http://mmiki26.nstrefa.pl/omsi/testy/test/1.png)
![[Obrazek: 2.jpg]](http://mmiki26.nstrefa.pl/omsi/testy/test/2.jpg)
![[Obrazek: 3.jpg]](http://mmiki26.nstrefa.pl/omsi/testy/test/3.jpg)
![[Obrazek: 8.jpg]](http://mmiki26.nstrefa.pl/omsi/testy/test/8.jpg)
![[Obrazek: 4.jpg]](http://mmiki26.nstrefa.pl/omsi/testy/test/4.jpg)
![[Obrazek: 5.jpg]](http://mmiki26.nstrefa.pl/omsi/testy/test/5.jpg)
![[Obrazek: 6.jpg]](http://mmiki26.nstrefa.pl/omsi/testy/test/6.jpg)
![[Obrazek: 7.jpg]](http://mmiki26.nstrefa.pl/omsi/testy/test/7.jpg)