[OMSI 1 & 2] Płatne dodatki w przygotowaniu - prezentacja i komentarze | |||||||||
O ile nie znam się na tym, co ostatecznie trafiło do programu komputera VDO w wozach Bogestry i widoczności w lusterkach tego typu, o tyle reszta trzyma poziom jednak.
Dźwięki - jednak słychać tam silnik DAF MX11 (tylko jest jakiś dziwny wiatrak, którego nie kojarzę z Solarisów trzeciej generacji). Klimatyzacja - taką zamówiła Bogestra i tak wyglądają jej wyloty, to także jest zgodne z rzeczywistością. Hamulec przystankowy - w Scanii włącza się (i tej prawdziwej i tej w OMSI) dopiero po wciśnięciu do oporu i przytrzymaniu pedału hamulca. (Więc można stać i stać na światłach, a przystankowy się nie zaciągnie. To jest możliwe.) Model trzyma poziom, jednak Chrizzly92 go wykonywał, zbudował niemal idealne MANy trzeciej generacji, MANy Lion's City do dodatku Bremen-Nord, a jak się okazuje i tego Solarisa. To dobry model. Mnie tylko odstrasza, że to kolejny w pełni niemiecki model ciężko przystosowywalny do polskich warunków. PS: Add-on z autobusem wydany o godzinie 12:00. Już nie jest w przygotowaniu ![]()
Ogólnie wszystko w tej płatnej Solarce psuje pulpit FAP bo z tego co ja się orientuje to Solarki IV generacji mają zupełnie inny pulpit niż ten, który jest pokazany w tym konkretnym modelu. Mam nadzieje, że autor nie zabroni modyfikacji bo w przeciwnym razie nie wiem czy jest sens płacenia za SU 18 w takiej wersji bo będąc szczerym to wygląda jak Solaris Urbino 18 III generacji w malowaniu IV, a nie jak IV generacja.
Tym razem Ikarus 280.03, który będzie w dodatku i280 w całości - z harmonijkami i płatami.
![]()
Jak na razie jedyne wzmianki o innych podtypach niż .02, były o .03 (zapowiadany od początku) oraz o .33 (chyba dodany spontanicznie - niemniej jest go łatwo wykonać z .02, gdyż większość elementów już jest (bryła, kabina sięgająca drzwi, silnik i ta sama skrzynia, ogrzewanie tunelowe itp., a do przeróbki są szczegóły, jak rosyjskie tabliczki, komplet otwieranych okien, rosyjskie obrysówki na dachu i pewnie kilka innych szczegółów).
Chociaż dodanie płatowych drzwi do modelu .03 jest niespodzianką, o której nic wcześniej nie mówiono. Niewykluczone zatem są inne (choć pewnie tylko te oferowane na rynku rosyjskim/byłego ZSRR) podtypy.
Ikarusy 280.33 miały też poziomy układ przycisków na prawym panelu, także ciekawe, czy w tej kwestii też to zrobią
![]()
Akurat podświetlenie "na odwrót" jest właściwe dla podtypu .02.
Sam się zdziwiłem, ale odkryłem to po poszperaniu na YouTube. | |||||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |