[OMSI 1 & 2] Projekty w przygotowaniu - prezentacja i komentarze | |||
No tak, tak, w sumie to jak tak sobie pomyśleć to co to za H9, jak w jeździe nie będzie klimatu... Np. ogórek Darka59, w moich wyobrażeniach to po prostu kosmos, a jak wyszedł to totalna klapa. Jak dźwięki mają być dobre, to może coś będzie czuć, ale wszystkiego się nie da odwzorować, fakt, model bezbłędny do końca nie jest, ale w miarę proporcje są zachowane. Ja tam się cieszę, że ktoś w końcu podjął się zrobienia go na poważnie, a nie tylko się na nim uczył, tak czy siak jestem bardzo pocieszony, że bryła jest wykonana przez autora całego autobusu do OMSI i jedyne co może przeszkodzić w wydaniu to tylko sam autor.
![]()
Neoplan Tourliner 15
http://www.youtube.com/watch?feature=pla...zBXWqwsav4 https://sphotos-b-vie.xx.fbcdn.net/hphot...2438_n.jpg http://imageshack.us/a/img836/3863/8524.jpg https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/h...6958_n.jpg Moim zdaniem za nisko siedzi. (30.08.2013, 08:05)Ty-154 napisał(a): Neoplan Tourliner 15 Przecież jemu koła w nadkola wchodzą. Tak to jest jak się za długo robi model w Blenderze i potem wsadzi do OMSI, które go pod ciężarem przyciśnie do gleby. W Blenderze model zawsze musi być wyższy niż powinien. To samo jest ze Sprinterem. Aczkolwiek poza tym sam Neoplan całkiem fajny.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Ja powiem krótko: OO KURCZE!!
Model prezentuje się pięknie! Jak zobaczyłem na początku to mnie zatkało. Mam nadzieję że cały model utrzyma poziom również dźwięki i skrypty. Pupit jest po prostu CUDNY. Ciekawe tylko jak będzie z optymalizacją ![]()
Autor pisał, że model ma około 60 000 poligonów i 45 tekstur, co jest niezłym wynikiem.
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
4 gości |