[OMSI 1 & 2] Projekty w przygotowaniu - prezentacja i komentarze | |||
Fajnie, że się szykuje kolejny Irisbus, w dodatku w wersji CNG. Nie podobają mi się koła. Widać też parę nie rzeczy bez tekstur np. światła na karoserii (te małe i kwadratowe).
@mattez: a koła? 280.70E nie miały felg LiAZ-a ani mocowań typu trilex.
![]()
Marszałek polny Bernard Law Montgomery:
" Ja sam przebiłem sobie drogę przez Afrykę i uczestniczyłem w wielu bitwach. Myślę jednak, że to, co osiągnąłem, nie dorównuje temu, co osiągnął marszałek Rokossowski."
Nie tylko koła, tylna ściana z wcięciem na tablicę rejestracyjną, wywalenie tych kretyńskich pomarańczowych gabarytówek, układ okien.
Zmiana siedzeń to kilka sekund w model.cfg, Szukaj pod nazwą obshivka czy coś w ten deseń zaraz na początku pliku.
Irisbus Citelis 12M CNG (By Rohatej):
![]() ![]() ![]() ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
A ten NG312 będzie miał pulpit jak ten od M&R czy najprostsze VDO FAP?
Wysłane z mojego LG-D855 ![]()
VDO FAP zostały wprowadzone w 1997 roku, wraz z Mercedesem Citaro. Od tej pory można było je spotkać w praktycznie każdym cywilizowanym autobusie, w tym w poznańskich NG312 z 1997 roku i jak już wspomniał Łapka - w berlińcach.
Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |