[OMSI 1 & 2] Projekty w przygotowaniu - prezentacja i komentarze |
Nie, nie jeżdżą. Bardzo się cieszę, że to już kolejny projekt Invisa
![]() ![]()
Prostuje to N4416. Autor na swoim Facebooku piszę iż ma w planie wersje 15-sto metrową oraz przeguba. A co do N4416 to pulpit ma pochodzić z Citaro Alterra.
I prawidłowo! Tak powinno się robić jeśli ktoś nie umie wymodelowac poprawnie pulpitu. AlTerr zrobił genialna robotę i uważam, że tak samo MAN-y z projektu Mainz powinny mieć ten pulpit tylko przebudowany.
Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka ![]()
W sumie budując niemiecką wersje to raczej zawsze nada sie pulpit taki jak w Mercedesie Alterra. Typowy niemiecki pulpit.
Jaki typowy? W Polsce też bardzo często spotykany. Tak samo można powiedzieć że Actia to typowy francuski... EOT
Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka ![]()
W Niemczech nie ma innych pulpitów niż VDO. (Przynajmniej na tyle co wiem i tylko w (pod)miejskich autobusach)
No nie, wcale - Highline z MANa, VDO MOKI (w którymś niemieckim mieście jeżdżą w najlepsze), ACTIA też się zdarzy. W Scaniach też nie są montowane VDO FAP, a Citywide jeżdżą w najlepsze po Berlinie. Każdy ma to, co sobie zamówi, a to, że Hans jest Niemcem nie oznacza, że ma zakodowaną w genach miłość do VDO FAP. EOT.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
O nowa wersja się szykuje. Czy tylko mi te reflektory przypominają te ze Škody 105?
Procesor: -
RAM: - Karta Graficzna: - System Operacyjny: - https://www.youtube.com/watch?v=-VRtaqCh-08 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |