[OMSI 1 & 2] Projekty w przygotowaniu - prezentacja i komentarze |
Spodziewałem się, że będzie podczas rozgrywki wyglądać o wiele gorzej...jednak jest całkiem porządnie...ciekawe jak autor poradzi sobie z ruchem AI, bo widać (szczególnie po liniach poziomych) że spliny nie są ze sobą połączone tylko wstawiane odcinkami...załatać puste miejsca, poprawić spliny aby była estetyka, dorobić AI i na prawdę będzie mapka na wysokim poziomie...
Wygląda bardzo obiecująco. Definitywny klimat miasta lat 80. w ZSRR, lub na początku 90. gdzieś w głębi Rosji. Mam nadzieję, że to 15fps, które "na oko" tam widać, to efekt Bandicam, a nie faktyczna wydajność tej mapy.
Ja nie rozumiem jednej rzeczy, po wała dawać tyle malowań jak i tak każdy zrobi sobie własne?
Przez to nie potrzebnie wzrasta wielkość pliku, wystarczyłby biały "plain" i tyle, bo często i tego brakuje...
Mapa Wiesenthal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Ś.P [*] E1 TŚ 15.10.2011 - 14.03.2021
VIP vGZM Katowice v.5.0.4 (11.06.2015, 20:31)SanJose napisał(a): Ja nie rozumiem jednej rzeczy, po wała dawać tyle malowań jak i tak każdy zrobi sobie własne? Po to, żeby odwzorować pojazdy będące w posiadaniu DB. Analogicznie Niemców może dziwić mnogość dołączonych malowań różnistych PKSów do modelu Autosana H9...
A ja się akurat zgadzam... Jedyne co pokazuje od jakiegoś czasu to malowania. Coś wiadomo na jakim poziomie stoi model? Skrypty i tak dalej?
Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka ![]()
To nie pierwszy model Perotinusa. Najpierw powstaje bryła, potem skrypty, malowania to szczegół. No i powstają na samym końcu...
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |