| [OMSI 1 & 2] Projekty w przygotowaniu - prezentacja i komentarze |
|
O405 bardzo ładnie wygląda
(chętnie już bym się nim przejechał ), a MAN też niczego sobie, tylko brakuje trzecich dla polskiego klimatu. Nawet jeśli O405 jest płatnym dodatkiem to przy takim poziomie będzie wart swojej ceny.
Ty MANa rób, a nie w Citaro grzebiesz
Super, że coś takiego się robi, bo brakuje strasznie facelifta, ale czy pas ze światłami i logo nie jest odrobinę za wysoko?
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Jeszcze porządnie tamtego nie skończył, a za przygłupa się zabiera
. Oby coś z tego wyszło, jestem za. Człon "A" już został przemodelowany pod kwestią drugiej pary drzwi.
blah
Dlaczego wyciągacie zdjęcia Lions'a z początku 2015 roku?
Przecież ten Lion's aktualnie wygląda tak: ![]() Niestety strona na FB znowu znikła. Miejmy, że tylko na chwilę. Edit: Nie wiem dlaczego link nie działa poprawnie... Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW! (28.10.2015, 12:35)helvete napisał(a): Moja modyfikacja Citara Alterra zmieniająca standardowy O530 na wersje po Faceliftingu. Tył i przód już zrobiony, teraz tylko modyfikacja ścian bocznychCzy planujesz pełną zabudowę kabiny tak jak tutaj? http://phototrans.pl/14,600775,0,Mercede..._2363.html A dodatkowo fotokomórki w drzwiach? Czy przegub również przejdzie przemianę? |
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 10 gości |

![[Obrazek: 12006677_1626724060950216_2333920299373732700_o.jpg]](https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/t31.0-8/12006677_1626724060950216_2333920299373732700_o.jpg)
![[Obrazek: 11231812_1626705500952072_4609731474970230120_o.jpg]](https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/11231812_1626705500952072_4609731474970230120_o.jpg)
![[Obrazek: 11923276_1626705494285406_7266170461236263224_o.jpg]](https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/11923276_1626705494285406_7266170461236263224_o.jpg)
![[Obrazek: 12000929_1625907027698586_9030916041363314056_o.jpg]](https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlp1/t31.0-8/12000929_1625907027698586_9030916041363314056_o.jpg)
![[Obrazek: 11942214_1625110914444864_4543945360337737694_o.jpg]](https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlp1/t31.0-8/11942214_1625110914444864_4543945360337737694_o.jpg)
![[Obrazek: 106.png]](http://i260.photobucket.com/albums/ii3/Flagman_20/O405/106.png)
![[Obrazek: 107.png]](http://i260.photobucket.com/albums/ii3/Flagman_20/O405/107.png)
![[Obrazek: 71972199532229830538.png]](https://hostmat.eu/images/71972199532229830538.png)
(chętnie już bym się nim przejechał
), a MAN też niczego sobie, tylko brakuje trzecich dla polskiego klimatu. Nawet jeśli O405 jest płatnym dodatkiem to przy takim poziomie będzie wart swojej ceny.
![[Obrazek: 167ko7l.jpg]](http://i67.tinypic.com/167ko7l.jpg)
![[Obrazek: fldoEhW.png]](http://i.imgur.com/fldoEhW.png)
Super, że coś takiego się robi, bo brakuje strasznie facelifta, ale czy pas ze światłami i logo nie jest odrobinę za wysoko?

. Oby coś z tego wyszło, jestem za. Człon "A" już został przemodelowany pod kwestią drugiej pary drzwi.
![[Obrazek: 25948582607317198689.png]](http://hostmat.eu/images/25948582607317198689.png)
![[Obrazek: Yj88rpM.png]](https://i.imgur.com/Yj88rpM.png)
![[Obrazek: PQyopgam.jpg]](http://i.imgur.com/PQyopgam.jpg)