[OMSI 1 & 2] Projekty w przygotowaniu - prezentacja i komentarze II | |||
(02.08.2016, 22:24)Nick™ napisał(a): MAN SU313/283 by TheGilliganHello,TheGilligan is my username on aussiex,and I am not the author of the bus,i clearly stated that i make some repaints,the author is Minimoto (Jendomen) and there is no topic on this bus yet,the author works in silence and gives us the testing versions whenever he finishes one.
23.08.2016, 22:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.08.2016, 22:27 przez kontousuniete_16023.)
Ten retarder w NÜ313 brzmi przecudownie. Zupełnie jak w gorzowskich SU12 I generacji czy pilskich N4016. Ogółem pod względem dźwiękowym prezentuje się świetnie.
Mnie ucieszył widok M◇A◇N'a SL200, poprzedni podobno był nielegalny. Upatrywałem nawet spisku w pozbywaniu się konkurencji dla płatnego MB O305 - moim zdaniem niesłusznie, gdyż posiadając pirata SL200 i tak nie można było cieszyć się MANem ÜL'em i Merolami O307 & 407, świetnymi autobusami od Perotinusa. Zresztą, jeżeli na autobusie jest logo MANa (to najlepiej świadczy, że nie będzie płatny), to faktycznie nie idzie o walkę o pojazdy tak do siebie zbliżone, jak MB O305 i MANSL200 i będziemy mogli się cieszyć pojazdem o takiej stylistyce, ale z logo marki MAN, których (i marki i stylu) - jestem od wielu lat fanem
![]() ![]() . Teraz pytanko: czy będzie realne manualne sterowanie wszystkimi drzwiami? - pytam, ponieważ na pulpicie widzę 3 guziki (jeden ma inny kolor, a wiem, że ma być przegub). Czy może, jak zwykle, system berliński? - radocha trochę byłaby popsuta. A także jaka różnica jest między SG220 a SG240H? ![]()
@up chyba mocą, aczkolwiek pewien nie jestem.
Fajnie, że jednak pomysł z tym MAN-en NÜ313 nie upadł. Wg mnie jedyny minus tego wozu to... Brak wersji z manualem! ![]() ![]() A co do SL200 - też fajnie, że ktoś to robi, widzę, że jest bardzo ładnie wykonany, i bardzo dobrze, ale i tak uważam, iż lepszy byłby MAN-ik SU240 z drzwiami 2-2-0 bodajże, bo teraz mamy tylko SU220 z drzwiami 2-0-2 lub 2-2-2, do tego wykonany... No niezbyt ładnie. (24.08.2016, 00:21)Organmistrzu napisał(a): A także jaka różnica jest między SG220 a SG240H? SG220 miał napęd na oś za przegubem na bliźniakach, wersja 240H miała 20KM mocniejszy silnik, usytuowany na końcu skróconego, tylnego członu opartego na osi skrętnej z napędem przeniesionym pod przegubem na środkową oś. Największym dziwadłem był MAN SGG280H (czekam, aż ktoś zmoduje kiedyś SG240H do SGG280H). Silnik za czwartą osią z tyłu, napęd poprowadzony na drugą i trzecią oś.
MAN SL200 / SG220 / SG240H:
![]() ![]() Bahnbus Mercedes-Benz O 307 ![]()
Ś.P [*] E1 TŚ 15.10.2011 - 14.03.2021
VIP vGZM Katowice v.5.0.4 | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
8 gości |