[OMSI 1 & 2] Projekty w przygotowaniu - prezentacja i komentarze II | ||||||||||||
Po prostu wzięty został dźwięk z większej prędkości i odpowiednio "zwolniony". Przypuszczam, że tutaj może być ciężko, chyba że czysty dźwięk z przekładni nagrany w pojeździe, aby ewentualny wiatr nie przeszkadzał.
Sam początek film - https://www.youtube.com/watch?v=65PnRibjUuk (05.09.2017, 15:44)Goppel napisał(a): Przekładnia to nie to samo, co przetwornica - przetwornica przetwarza prąd z sieci trakcyjnej na niższe napięcia (750V na 24V, żeby się kierunkowskazy nie spaliły), a przekładnia przekazuje moc z silnika na koła. OT. Jakie 750V?! 600V mówi książka, a to że czasami może i w sieci wartość dochodzić do 800V to inna bajka ![]()
Do autorów: Michała i Pitorasa - kawał świetnej roboty, Konstalek wyląda cudnie, tory, trakcja, miasto tak samo (chyba nie tylko dla mnie, laika)
![]() 1.Widzę tu inne zwrotnice, czy to są zwrotnice w waszym opracowaniu? 2.Czy należy posiadać DLC z NF-ką (na szczęście już posiadam), lub jakiekolwiek inne płatne (nie daj Boże Gladbeck ![]() - pytam, bo zauważyłem bajer z błyskiem pantografu, a żaden inny tramwaj tego nie ma (tak mi sie wydaje) Czy może jest to skrypt, który został tam użyty, ale sam w sobie płatny nie jest? 3.Czy jest tam jedna linia, czy więcej, bo trailer nic o tym nie mówi (albo przegapiłem coś) - czy po prostu dowiemy sie tego przy wydaniu (w tym także odpowiedzi do powyższych pytań również) ? Powodzenia ![]() - i to w wymiarze długo dla omsi niedostępnym, a jednak pożądanym - nas, wielbicieli szyn miejskich jest jednak sporo! ![]()
1. Zwrotnice są własne
2. Żadne DLC nie jest wymagane. 3. Jedną krótka linia która będzie podstawą do ew. dalszej rozbudowy i zaprezentowania możliwości ![]()
Ad 2. Odpal Spandau i pooglądaj metro na Ruhleben lub pod ratuszem na S-Bahn. Też błyskają.
![]()
Dzięki za pozytywną opinię!
A odnosząc się do pytań... 1. Tory i zwrotnice są stworzone od podstaw i wyjdzie ich (mam nadzieję, że razem z mapką) nieco więcej, niż te wykorzystane na Poznan-Tram. 2. Żadne DLC nie będzie potrzebne, jednak o ile mi wiadomo, tylko z Nf6D dostępne jest narzędzie pozwalające zmienić wersję OMSI z 2.3.004 na 2.2.032 — a tego udostępnić nie możemy, ponieważ zawiera chronione licencją oryginalne pliki OMSI. 3. To chyba już nie jest absolutnie żadna tajemnica, więc wyjawię, że tak, to jest cały odwzorowany na mapie fragment Poznania — niestety stworzenie modelu do OMSI zajmuje sporo mniej czasu, niż budowa długiej trasy [emoji6] (06.09.2017, 22:14)Organmistrzu napisał(a): Do autorów: Michała i Pitorasa - kawał świetnej roboty, Konstalek wyląda cudnie, tory, trakcja, miasto tak samo (chyba nie tylko dla mnie, laika) Sent from my MI 5s using Tapatalk ![]() Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆ Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
ad 2. Narzędzie zmieniające wersję gry wyszło jak dobrze pamiętam pojawiło się wraz z wyjściem dodatku NF6D i sam dodatek nie jest wymagany.
Jeszcze pytanko nt. zwrotnic - czy nadal przestawiamy je tylko manualnie, czy także jest mozliwość zdalnego sterowania? - manualne ma klimat w przypadku takich pojazdów, ale zdalne też sie potem (w realu) pojawiło, nie wiem jednak, czy realia omsi na to pozwalają
![]() Oraz czy macie w planach nie tylko ew. rozbudowę mapy o linie i w zwiazku z tym dodatkowe tereny, ale także rozbudowę o inne modele, głównie (ale nie wyłącznie) Konstali, jak 'Parówa', czy legendarna 'Stozłomka' - skoro przygotowanie modelu trwa krócej, niz mapy, to może zachęci to do tego, by ich przybywało? ![]() Chciałem jeszcze zapytać o ilość przystanków i rozjazdów na trasie i czas trwania kursu, jeżeli to nie tajemnica, ale jeżeli to ma być niespodzianka, to nie chcę jej na siłę psuć i cofam wścibstwo z tego akapitu ![]() ![]() | ||||||||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |