Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 1 & 2]  Solaris Urbino 15 III

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.05.2014, 12:14 przez mattez.)

[Obrazek: VxOdHT9.jpg]

Model: Solaris Urbino 15 III
Autor modelu 3D: Gocek
Autor konwertu i części skryptów: Darek59
Autor skryptów (skrzyni biegów i silnika) oraz dźwięków: Solaris557
Download: Pobierz


Opis:
Przedstawiam wam Solarisa Urbino 15 III
Zdjęć obecnie nie posiadam a nie chce mi się wstawiać od nowa.
Jeśli ktoś ma ochotę to może to zrobić.

Proszę o nie przenoszenie na inne serwery oraz fora.

 Podziękowania za post: pankot(+1) , djmaggi(+1) , ScorpionSopac(+1) , Sebastian(+1) , Qla123(+1)
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.01.2013, 00:31 przez skawek.)

Zrobiłbyś też wersję z pulpitem Actia? To VDO2 średnio pasuje do tego wozu.
Model na bardzo dobrym poziomie, nie testowałem (jeszcze) wydajności ani dźwięków, ale wiem że źle nie będzie.;)
"Ми стојимо постојано кано клисурине.
Проклет био издајица своје домовине!"
Odpowiedz

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.01.2013, 13:50 przez Darek59.)

Obecnie nie mam dostępu do pulpitów innych niż ten co w nim jest więc na razie zostanie tak jak jest.
Odpowiedz

#4

Spoko, na razie da radę jeździć i z tym:) chwała Ci za to, że zrobiłeś ten wóz z Gockiem i Solarisem557:)
"Ми стојимо постојано кано клисурине.
Проклет био издајица своје домовине!"
Odpowiedz

#5

Znalazłem błąd z wyświetlaczami, na Szczecinie mogę wpisać Line i Route lecz nie pokazuje się kierunek na wyświetlaczu. Na Placu Rodła nikt mi nie chciał wsiąść lecz na Wiszesława wsiedli.
Oraz się zgodzę z Kacprem, lepiej wstawić pulpit Solarisa lub Actię bo VDO bardziej pasuje na Niemieckie klimaty.
[Obrazek: 5VaNokk.jpg]
Odpowiedz

#6
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.01.2013, 22:23 przez mpaw82.)

Może problem leży w tym, że kierunki które mieściły mi się w jednej linii, były umieszczane w dolnej linii. Np. na 82 kierunek "Krucza Dom..." wchodzi. I tutaj też mi wpadła uwaga, aby dodać jakiś zapis do skryptu, który by usuwał spacje przed tekstem (o ile takie coś jest możliwe), albo jakoś tak upchnąć wyświetlacz, aby wchodziło 16 znaków przy dużej czcionce. Teraz kierunki są troszkę nierówno (przesunięte).

O modelu za dużo nie powiem bo SU15 nigdy w życiu nie jechałem, natomiast jeżeli lusterko wewnętrzne jest tak jak w realu (umieszczone tak, że w pierwszym kadrze od razu widać poręcz), to współczuje kierowcom:)
Odpowiedz

#7

Niestety tym wozem sobie nie pojeżdżę ponieważ pojazd skacze mi nawet na mapie Zakopane.
Odpowiedz

#8

@mpaw82: tak, tak jest w realu:D
@Lohner: pozmniejszaj sobie niektóre tekstury.
"Ми стојимо постојано кано клисурине.
Проклет био издајица своје домовине!"
 Podziękowania za post: kacpier(+1)
Odpowiedz

#9

Jest ok, ale razi trochę paintowa deska, i krzywa pozycja za kierownicą. Nie wiem czemu ma aż tak rozklekotane wnetrze, strasznie to psuje efekt :/

Ogólnie jest 8/10

2 punkty odejmuje za krzywa pozycje i paintowy pulpit. Ogólnie jest bardzo fajny:D

Gratuluje.
Zbyt wysokie mniemanie o sobie przysparza problemów.
[Obrazek: 52362305]
Włoskie i Francuskie samochody zawsze w moim sercu.
Odpowiedz

#10

Dźwięki, dźwięki i jeszcze raz dźwięki - nie słychać skrzyni, denerwuje mnie to. Coś jest zwalone ze skryptem skrzyni biegów, bo przy ruszaniu nie może przerzucić na dwójkę i szarpie. Świetna bryła, po prostu miód dla oczu, i nawet nie jest taka FPS-ożerna. Poprawić dźwięki, nieco skrypty i będzie super model. Bardzo mocne 4+ w sześciostopniowej skali, odrobinę brakuje do piątki.:)
"Ми стојимо постојано кано клисурине.
Проклет био издајица своје домовине!"
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości