Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 26 Głosów - 3.77 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Ahlheim & Laurenzbach (v2.00 updated)
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 46
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 6
Post: #41
RE: Ahlheim & Laurenzbach (v2.00 updated)
My favourite line is the SB05 - the 811 is terribly overtimed. Why is there 3 minutes between each stop I have no idea, as it doesn't take 3 minutes between each stop. a minute or under that at best.

So hopefully someone does a re-timing of this one but the SB05 is timed perfectly, the longest day route in OMSI

the AVG nightlines are wonderful, the layover time on the NE1 and 2 is far too long at Laurenzbach and you dont see any of the other buses as AI turn up so it's a bit dead, I wonder if he tested this before releasing it, i love his work but this has so many holes it's incredible! But it is a great map.

I don't see it posted anywhere else, the UK forums are dead.

18.04.2019 10:23
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: tjagiel

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 10
Dołączył: 05-2017
Podziękowań: 0
Post: #42
RE: Ahlheim & Laurenzbach (v2.00 updated)
Jest możliwość działania mapy bez DLC Hamburg?
Np. ailist zmieniony?
Jeśli tak to proszę pv

20.06.2019 11:17
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 73
Dołączył: 09-2017
Podziękowań: 44
Post: #43
RE: Ahlheim & Laurenzbach (v2.00 updated)
Nie wiem, czy to wina optymalizacji, ale po postawieniu autobusu nagle bardzo spadają fpsy, a autobus zaczyna tak skakać do góry i na dół. Mam i5 9600k i GTX 1070ti, więc chyba nie powinno być tak tragicznie.


Jeżeli pomogłem, to zawsze możesz podziękować, klikając "+REP" pod moim postem;)
12.03.2020 12:47
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 42
Dołączył: 09-2019
Podziękowań: 4
Post: #44
RE: Ahlheim & Laurenzbach (v2.00 updated)
(12.03.2020 12:47)Skumber napisał(a):  Nie wiem, czy to wina optymalizacji, ale po postawieniu autobusu nagle bardzo spadają fpsy, a autobus zaczyna tak skakać do góry i na dół. Mam i5 9600k i GTX 1070ti, więc chyba nie powinno być tak tragicznie.

Nie masz może za dużo plików w folderze OMSI? Czasem gdy masz za dużo powgrywanych modyfikacji silnik gry głupieje i na cięższych projektach pojazdy skaczą.

12.03.2020 18:06
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 73
Dołączył: 09-2017
Podziękowań: 44
Post: #45
RE: Ahlheim & Laurenzbach (v2.00 updated)
A co rozumiesz przez "za dużo"? Chodzi o ilość pojazdów, map, czy jeszcze coś innego?


Jeżeli pomogłem, to zawsze możesz podziękować, klikając "+REP" pod moim postem;)
12.03.2020 19:18
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 42
Dołączył: 09-2019
Podziękowań: 4
Post: #46
RE: Ahlheim & Laurenzbach (v2.00 updated)
(12.03.2020 19:18)Skumber napisał(a):  A co rozumiesz przez "za dużo"? Chodzi o ilość pojazdów, map, czy jeszcze coś innego?

Mapy, pojazdy ect.

13.03.2020 22:23
Szukaj postów Cytat

Tester, YTber Michał D.
Użytkownicy
Liczba postów: 80
Dołączył: 08-2014
Podziękowań: 21
Post: #47
RE: Ahlheim & Laurenzbach (v2.00 updated)
Ma ktoś pierwszą wersje Ahlheim bo nie posiadam dodatku Hamburga a chciałbym pograć.


Mój PC: [Obrazek: if7j0c-5.png]

Mój YT: https://www.youtube.com/channel/UC1vpzIO...XdQUaBJ1eA
07.06.2020 19:20
Szukaj postów Cytat

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 714
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1357
Post: #48
RE: Ahlheim & Laurenzbach (v2.00 updated)
Pierwsza też wymagała Hamburg D&N

07.06.2020 20:38
Szukaj postów Cytat

Włocławianin
Użytkownicy
Liczba postów: 23
Dołączył: 02-2018
Podziękowań: 2
Post: #49
RE: Ahlheim & Laurenzbach (v2.00 updated)
Cześć!
mapa godna polecenia, choć raczej nie dla graczy ze słabymi komputerami. By mapa się uruchomiła trzeba mieć aktywowany Hamburg T&N oraz Patcha 4GB. Sprawdzone na liniach SB05, 30, 22, 821 i 831. Dla wszystkich lubiących niemieckie klimaty absolutny must have. Ciekawe rozwiązania, ciasne uliczki, autostrady, duża dbałość o detale. Kolejny plus to wiele malowań na autobusy. Moje ulubione miejsce: Derenhofen Markt. Jedynym minusem mapy są spadki FPS. Jeżeli miałbym się bawić w ocenianie, 9/10 (1 pkt odjęty za FPS).
Pozdrawiam,
PiokuPKR


Adres:
Włocławek Kujawy Polska
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.03.2021 14:00 przez PiokuPKR.)
01.03.2021 14:00
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 104
Dołączył: 03-2023
Podziękowań: 37
Post: #50
RE: Ahlheim & Laurenzbach (v2.00 updated)
Wczoraj pojeździłem na linii 23. Warto w nią pograć jak się ma ochotę na długą trasę pomiędzy miasteczkami. Grając czułem się prawie jak w ETS2 (nawet były w jednym miejscu ustawione z 3 ciężarówki). Nie mam 3 generacji i grałem. Nie zwróciłem uwagi na ruch Ai autobusów, ale chyba był. Mapkę instalowałem jakiś rok temu kiedy jeszcze nie byłem tak kumaty jak teraz i nawet nie pamiętam instalacji.

Zdecydowanie warto tu pojechać jakimś autobusem z szybkim przyśpieszeniem lub/i typu PKS bo jeździ się po wielu prostych i długich odcinkach dróg. Wydaje mi się, że to jedna z największych map do Omsi 2 zawierająca najdłuższe trasy, nawet 70 min.

Optymalizacja lekko gorsza od innych, ale tylko lekko. Spokojnie dało się jeździć.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.03.2024 14:17 przez adamets2.)
13.03.2024 13:59
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Konduktor5-8
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: