Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  [BRAK LINKU DO PODSTAWKI] Projekt PKM (v2.5)

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.02.2015, 18:10 przez Pitoras.)

[Obrazek: 03ruUdG.jpg]

Projekt: Projekt PKM
Wersja: 2.5

Download: TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNY

Aktualizacja do wersji 2.5: Link (Wymaga mapy i zawartości z linku powyżej).

Poprawka: Link (Poprawia ułożenie kostek ruchu AI (tylko wersja 2.5).
(Lista zmian tu : Link)


Opis:
Oto i jest wyczekiwana przez parę osób druga wersja mojej mapy "Projekt PKM"

ZTM Pitorasowo zebrał swoich ludzi i postarał się o rozszerzenie/zmianę tras linii autobusowych podmiejskich. Dla linii 301, 302 oraz 303 zmieniły się trasy.
Linia 301 została przemianowana na nr 311 kursujący od Pitorasowo do Kicin Pętla.
Linia 302 już nie kursuje do Koziegłów tylko do nowego fragmentu oferty ZTMu, czyli do miasteczka Potasze.
Linia 303 prawie pozostała bez zmian, tyle że w Pitorasowie zmienił się trochę sposób zawracania autobusu.
W godz. 9 do 17 brygady są wieloliniowe (302/1 + 303/1 oraz 302/2 + 303/2).

Każda brygada zaczyna swój kurs rozkładowy w Zajezdni w Koziegłowach, kursowanie brygady również się tam kończy. Więcej info na ten temat w pliku "Zajezdnia" w paczce.

IBIS:
Prostota kodów pozostaje ta sama czyli: Line np. 30200 i Route np. 01
Zjazd z zajezdni - ziel 103
Wyjazd z zajezdni - ziel 104

Podziękowania dla:
- Kamil5560 - za podpowiedzi i LIVE :)
- Invis - za LIVE :)
- firmie vPIXEL - za zapowiedzi :)
oraz pozostałym forumowiczom za wsparcie;)

PS. Jeśli zauważycie jakiś błąd na mapie to piszcie tu, będę wydawał odpowiednie poprawki ;)


Pozdrawiam
Pitoras:)
Portfolio
Kanał YouTube


Dziękuję za 500 reputów:)
 Podziękowania za post: Rox(+1)

#2

Witam.
Przejechałem się po mapie linią 303. Mapa jak mapa,na początek może być ale w przyszłości radziłbym budować szersze ulice. Spodobały mi się malowania Solarisów,idealnie pasują do tej mapy. Ruch samochodów AI wymaga poprawki,miejscami znikają lub pojawiają się znikąd. Piesi na chodnikach też są do poprawienia,miejscami nie widać u nich wogóle nóg,ścieżki pieszych można by trochę wyżej ustawić. Otoczenie w miarę do wytrzymania,za miastem za gęsto ustawiasz drzewa,warto nad tym popracować. Ogólnie mapa do przyjęcia. Oceny nie wystawię bo do doskonałości jeszcze ci daleko ale nie poddawaj się bo widać,że idziesz w dobrym kierunku. Pozdrawiam AB77
Sprzęt:
Zasilacz: SilentiumPC 600Wat 80Plus Bronze
Płyta główna: MSI 760GM-E51(FX)
Procesor: AMD FX-6300 AM3+ (942) 3.8GHz/4.1 GHz
Pamięć: GEIL ENHANCE PLUS 16 GB 1600 MHz DDR3
Karta Graficzna: NVIDIA GeForce GTX 770 GDDR5 (Elpida) 4GB 256 bit
System Operacyjny:Windows 11 PRO 64 bit



#3

Dziękuję za uwagi, lasy poprawie w późniejszym czasie.
Poprawke do ruchu AI i ludzi dzisiaj moge wydac, chyba wiem co jest przyczyną.
Nie wiem tylko dlaczego samochody znikają i się pojawiaja w miasteczku Potasze, to jest moja zagadka od powstania tej wersji.

Malowanie solarisow jest orginalne przewoznika ktory jezdzi w pojej okolicy
Pozdrawiam
Pitoras:)
Portfolio
Kanał YouTube


Dziękuję za 500 reputów:)

#4

Do poprawy:

[Obrazek: 21191838264420825910.jpg]

Za przystankiem Pitorasowo - Parkowa.

[Obrazek: 65629912322129223011.jpg]
[Obrazek: 95832118945856849702.jpg]

Przed przystankiem Potasze - Domowa.

Łaty drogowe są za wysoko ustawione w stosunku do jezdni.
(I to w większości po tej trasie, którą sprawdzałem, nie tylko tutaj)
Dwa, łączenie jak widać ścieżek ruchu przed skrzyżowaniami.

[Obrazek: 34361706954503642447.jpg]
[Obrazek: 46004367858089664848.jpg]

Krzyżówka przed Potasze - Os. Sobieskiego.

[Obrazek: 56492054534176846759.jpg]

I następna zaraz za w/w przystankiem.

To znalezione tak na szybko, takie łączenia ścieżek mimo
iż teoretycznie połączone, mogą powodować właśnie znikanie
pojazdów AI.
[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA


#5

W tych miejscach AI nie znika (przynajmniej u mnie ruch działa na skrzyżowaniach poprawnie), znika on w zupełnie innym miejscu na Potaszu gdzie w dalszym ciągu nie wiem jak to naprawić, i te nie jest wina ścieżki prawdopodobnie. Łaty już poprawiam, jak i również lasy
Pozdrawiam
Pitoras:)
Portfolio
Kanał YouTube


Dziękuję za 500 reputów:)

#6
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.01.2015, 14:47 przez Pitoras.)

Zapraszam do aktualizacji Projektu PKM do wersji 2.1;)
Update to 2.1

Zmiany:
- Dodano dodatkowe oznakowanie poziome przy przystanku "Potasze os. Sobieskiego"
- Mała modyfikacja oznakowania pionowego w miasteczku "Potasze"
- Dodano oznakowanie poziome z napisem "SZKOLA" przy przystanku "Kicin Szkoła"
- Zmiana domków wolnostojących na polskie między przystankiem "Pitorasowo Długa" a "Pitorasowo Leśna"
- Mała modyfikacja rozkładu jazdy (niektóre odjazdy linii 302 z "Pitorasowo Parkowa" o 3-4min szybciej)
- Edycja lasów pomiędzy Mielnem i Potaszem, Mielnem a Klinami oraz Klinami a Kicinem
- Dodanie busze w lesie miedzy Koziegłowami a Pitorasowem
- Dodano pole uprawne przy miasteczku Potasze
- Poprawienie wysokości łat na asfalcie
- Naprawiono problem ze znikającymi i pojawiającymi się autami AI między Klinami a Pitorasowem
- Poprawiono umiejscowienie pieszych
Pozdrawiam
Pitoras:)
Portfolio
Kanał YouTube


Dziękuję za 500 reputów:)

#7

Przetestowałem sobie mapkę (na razie tylko linię 303) i jestem naprawdę zadowolony. Obawiałem się, że ulice faktycznie są bardzo wąskie ale szybko okazało się, że to nieprawda. Można się zmieścić solówką i nawet przegubem nie najeżdżając na krawężnik. Dużym plusem mapy jest wydajność w parze z ładnym wykonaniem. Udało Ci się połączyć obie kluczowe cechy. Mogłoby być postawionych więcej płotów i ogrodzeń koło domów ale to drobnostka. Muszę pochwalić przede wszystkim ułożenie rozkładów jazdy - nie należą do luźnych i właśnie bardzo dobrze. Można czasem wcisnąć gaz do dechy:). Zapowiedzi nie są idealne (głos się trochę "przeciąga"), aczkolwiek to nie jest wielki problem. AI zachowuje się wzorowo, przynajmniej tak mi się zdaje.

Czas na krótkie podsumowanie. Polecam:D !
Procesor: Intel Core i5-4460 (4 x 3.2 GHz)
RAM: 8 GB
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960 (4 GB)
System: Windows 10 Pro

#8

Cześć.
Przetestowałem sobie mapkę i powiem Ci że masz chłopie potencjał. Myślę że mamy kolejną osobę, która rozwija się pod względem map w OMSI i pokazuje nam swoje efekty, które są zadowalające.
Pojeździłem sobie na mapce każdą linią i bardzo mi się spodobała. Myślę, że ja wezmę z ciebie przykład i też coś wykombinuje w edytorku:P
Fajnie odwzorowane tereny, spliny, i inne pierdółki. Liczę na to, że jeszcze jak będziesz chciał rozwiniesz swój projekt do takiego poziomu jak np. Fikcyjne Pomorze czy Karbowo. Ogółem polecam każdemu
Pozdrawiam, Shadow
[Obrazek: 2642er7.jpg]

Najważniejsze jest to, abyś nie poddawał się przez to, co sądzą o tobie inni ludzie.

#9

1. Pobrales z aktualizacja - wnosi parę zmian ktore mape upiekszaja.
2. Mysle nad rozwinieciem czesci miejskiej, zobaczymy. Narazie robie sobie przerwe od mapowania, bd ew ta wersje poprawial i upiekszal.
Pozdrawiam
Pitoras:)
Portfolio
Kanał YouTube


Dziękuję za 500 reputów:)

#10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.01.2015, 23:48 przez Pitoras.)

W planach kolejna aktualicacja oznaczona jako v2.1.5:)
- Chce 'spolszczyc' te niemieckie pelte, mam zamiar tam postawić asfalt i pomalować linie poziome.
- Chce dokonczyc tez zajezdnie w Kozieglowach by mi nie świeciła pustkami;)
- Wymienić sygnalizację na bardziej polską
- Dodać/wymienić z niemieckich na polskie tablice SIPu i tylko w dwóch miejscach takich najważniejszych.

Myślę że maks za 2 tyg powinien być gotowy. I mam nadzieje że to będzie ostatni:D

[Obrazek: 82741579999052607107.png]
[Obrazek: 40050778723405750699.png]
To jeszcze do poprawy;)
Pozdrawiam
Pitoras:)
Portfolio
Kanał YouTube


Dziękuję za 500 reputów:)




Użytkownicy przeglądający ten wątek: