| [OMSI 2] Berlin Reinickendorf 1989 (v1.1) |
![]() Projekt: Berlin Reinickendorf 1989 Wersja: 1.1 Autor: Welbus Beta-testerzy: EVAG, Busfahrer96, Dario, Dennis0211, Gabi22 Źródło: Link Download: Link Opis: Nie wiem dlaczego, ale brakuje tego projektu w pobieralni, zatem dodaje, realną mapę odwzorowującą dzielnicę Reinckendorf w Berlinie, rok 1989. Pewnie niektórzy znają ją z OMSI 1, od jakiegoś czasu autor pracował nad wersją do OMSI 2, którą teraz możecie pobierać. W tej wersji dostępne są dwie linie: Kod: 27: Heiligensee --->>> FalkenplatzWarto dodać, że autor pracuje nad dodaniem do mapy linii nr. 20. W pliku Readme znajdziecie listę potrzebnych dodatkowych obiektów. Zmiany w wersji dla OMSI 2: Kod: - KonwersjaScreeny: ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Nie powinno być problemów, gdyż jak widać na prezentacji projekt oparty jest na standardowych splinach/obiektach.
![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Jeśli od poprzedniej wersji wiele się nie zmieniło, a wszystko na to wskazuje, to mapa jest niewiele cięższa od Grundorfu.
Post nr. 800
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
No to teraz moja kolej (raczej autobus
). Mapka lekka i mimo tylko 2 linii w tym jednej krótszej może się podobać. Oparcie na standardowych obiektach, splinach, teksturkach może nawet dawać gwarancję względnego spokoju i nie tylko w kwestii optymalizacji, ale tego, że zawsze wszystko jest na miejscu, tzn. tekstury nie wariują, nie stają się białe itp.. Jazda aleją bardzo przypadła mi do gustu, także krążenie po sennym osiedlu w cewlu zawrócenia (na l. 20) również. No niektóre auta wymuszają ustępstwa, ale nie na każdym kroku, trzeba jednak uważać bardziej, niż zwykle, niż możnaby się spodziewać po ... sennym osiedlu. Jezioro na trasie l. 27 również prezentuje się ciekawie, mnie się spodobało. Tak więc 9/10
![]()
Mapa jest ciekawa. Mi się podoba. Są dwie linie, ale ja nie potrzebuję map zrobionych na tip-top. Dla mojego szanownego Grata mapa jest spacerkiem w niebie, nawet z najcięższymi pojazdami. Ja mogę jej wstawić ocenę 7/10.
|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: xEzq7A3.jpg]](http://i.imgur.com/xEzq7A3.jpg)
![[Obrazek: lilYDyM.jpg]](http://i.imgur.com/lilYDyM.jpg)
![[Obrazek: G3Ni6y6.jpg]](http://i.imgur.com/G3Ni6y6.jpg)
![[Obrazek: NbLmC7e.jpg]](http://i.imgur.com/NbLmC7e.jpg)
![[Obrazek: Y9f4Y0L.png]](http://i.imgur.com/Y9f4Y0L.png)

). Mapka lekka i mimo tylko 2 linii w tym jednej krótszej może się podobać. Oparcie na standardowych obiektach, splinach, teksturkach może nawet dawać gwarancję względnego spokoju i nie tylko w kwestii optymalizacji, ale tego, że zawsze wszystko jest na miejscu, tzn. tekstury nie wariują, nie stają się białe itp.. Jazda aleją bardzo przypadła mi do gustu, także krążenie po sennym osiedlu w cewlu zawrócenia (na l. 20) również. No niektóre auta wymuszają ustępstwa, ale nie na każdym kroku, trzeba jednak uważać bardziej, niż zwykle, niż możnaby się spodziewać po ... sennym osiedlu. Jezioro na trasie l. 27 również prezentuje się ciekawie, mnie się spodobało. Tak więc 9/10
![[Obrazek: MjfSmTd.png]](https://i.imgur.com/MjfSmTd.png)

![[Obrazek: sYPhfuv.png]](https://i.imgur.com/sYPhfuv.png)
![[Obrazek: tbAFzek.png]](https://i.imgur.com/tbAFzek.png)