[OMSI 2] Bowdenham (v4) | |||
![]() Projekt: Bowdenham Wersja: 4.01 Autor: dazza1980 Źródło: Link Download: Link Alternatywny ailist w wypadku braku posiadania wymaganych płatnych dodatków lub repaintów (do których linki wygasły): Link Opis: Kolejna część świetnego, dobrze znanego niektórym projektu, właśnie ujrzała światło dzienne. Główną nowością w tej wersji projektu jest wykorzystanie chronlogii. Co pozwoliło autorowi na pokazanie jak zmieniała się mapa w przeciągu wirtualnych 35 lat. Dodatkowo, ten czas mamy jeszcze podzielony na 15 okresów, w których będziemy obserwowali jak zmieniała się sieć publicznego transportu. Autor przed uruchomieniem zaleca zapoznanie się z dołączonym do archiwum plikiem Readme, gdzie są linki do dodatków, których nie ma w archiwum. Jako AI jeżdżą: Kod: - MERC Vario, Screeny: Warto sprawdzić jeszcze przed uruchomieniem programem MapTools. Jeśli ktoś uruchomił ten projekt, prosił bym o zrobienie kilku screen shotów, do uzupełnienia opisu. ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Witam , a jednak się udało nie wiem czemu powtórne wgranie
scenery i splines pomogło / ważne nie dziwcie się, że plików hof jest tyle. Trasy są ułożone alfabetycznie i tak też są pliki hof. Musicie wgrać wszystkie pliki hof ! A teraz wrażenia z linii 240, trasa klimatyczna miasto, tereny podmiejskie, duuuużo przystanków, polecam Typowo brytyjskie klimaty ale ruch prawostronny ufff.
Ja od siebie powiem, że mapa jest dość wymagająca. W okolicach głównych węzłów komunikacyjnych fpsy potrafiły mi spadać do 12 -15 gdzie na placu Rodła w Szczecinie mam 30 > fpsów. O samej mapie mogę powiedzieć, że ogrom projektu na początku mnie przytłaczał (na etapie oglądania plików jakie są zawarte) ale kiedy odpaliłem mapę już w grze wszystko stało się mniej więcej jasne. Spółki transportowe mają swoje tekstury etc. Genialny jest fakt użycia tej chronologii. Dla każdego etapu mamy dostępny inny ailist który w zależności od roku na mapie, wiadomo, zawiera odpowiednie pojazdy. Niestety ilość różnych podwersji tych ailistów utrudnia szybką i łatwą zmianę pojazdów dlatego mile widziane jest pobranie wszystkiego co tam wymagają. Tj. RNC pack Manów i zmodyfikowana wersja Vario. Wszystkie linki można znaleźć na tych stronach z downloadem bez problemu. Na podsumowanie powiem, że jeździłem wcześniej na każdej wersji tej mapy i od zawsze projekt był rozbudowany ale to naprawdę ciekawa i dobra mapa, czuć klimat wysp
![]()
Zgadzam się z przedmówcą mapa wymagająca ale ilość linii bardzo imponująca i długość też a nie takie po 10 min i 5 przystanków .
warto poczytać o mapach w readme i zobaczyc plan trasę . ja osobiście kurs robiłem solaris urbiono 12 . dla zainteresowanych i chcących podnieść poziom realizmu polecam pobrac z neta kartę drogową i przed każdym kursem ja wypełnić fajna pamiątka [wymoderowano] a tu wyjaśnienie czym jest wozo kilometr i wozo godzina i jak to obliczyć http://pl.wikipedia.org/wiki/Wozokilometr http://pl.wikipedia.org/wiki/Wozogodzina
(14.01.2015, 10:44)PołudnioweSerce napisał(a): Ma ktoś może inny "ailists" w ktorym zastąpiono lub wykasowano MB O305? Zastępcza AIlists Busy (AI) MB O305 i MAN UEL zastąpiłem Solarisem 12 (BVG) wersja 3 drzwiowa. Nie jest więc już potrzebne posiadanie płatnego dodatku "Stadtbus O305" aby wszystkie linie AI poprawnie kursowały. Solarisy są w malowaniach Bowdenham (folder Bowdenhamv4_Repaints z downloadu autora mapy ). ![]() Link do ailists: http://hostuje.net/file.php?id=edb1274bf...aeb032d9be Instalacja: Usunąć z oryginalnej mapy (w zasadzie z 2 map) foldery Chrono, skopiować z downloadu (po rozpakowaniu) foldery maps, Vehicles do OMSI 2 , podmienić pliki.
Mapa jest fantastyczna, genialnie rozbudowana, trasy miejskie i międzymiastowe. Sporo obiektów niemieckich, ale też trochę nowych. Mapa, jak na jej rozbudowanie (216 kafli) jest świetnie zoptymalizowana, choć w niektórych miejscach FPS-y spadają mi do 11-12. Chronologia urozmaica rozgrywkę, a ilość plików faktycznie początkowo przeraża. W grze dzięki dynamicznym helperom jest zdecydowanie łatwiej znaleźć trasę, niż się wydaje. Najgorzej wybrać punkt startowy i zacząć.
Mapa nie powala perfekcją wykonania detali tak jak Tettau, ale widać, że nie o to autorom chodziło. Porównałbym ten projekt do Great Grundorfu, który (chyba za sprawą anglojęzyczności) wydaje się nieco podobny. Na chwilę obecną przejechałem się w trzech okresach (A, D, E) i po usunięciu z list AI dopisków "rnc" nie dostrzegam żadnych szczególnych błędów. No, może poza tym, że ciągle mi ktoś wjeżdża w tył :/ Osobiście bardzo lubię mapy z wieloma liniami. Pozwala mi to bardziej zżyć się z mapą, wczuć w jej klimat, poświęcić jej trochę czasu. Bowdenhamowi daję następujące oceny: DOKUMENTACJA - 3/3 URUCHOMIENIE GRY I PARAMETRY TECHNICZNE - 3,5/5 WRAŻENIA Z JAZDY - 6/7 AUTOBUSY - 5/5 BŁĘDY - 4/5 ============================================ PODSUMOWANIE - 21,5/25 (18.01.2015, 20:19)jss2008 napisał(a): Zastępcza AIlists Coś niedokładnie to zrobiłeś. W aliście ósmego okresu są nadal Mercedesy Citaro... | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |