Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Breslau Mapa Wrocławia


Witam, prace cały czas idą do przodu. Na chwile obecna okolice Fatu działają jak trzeba, aczkolwiek jeszcze zostało sporo splinów do wymiany ( no niestety jak się postawiło taką ilość to trzeba wymieniać.) Przy okazji zmieniły się tekstury samej mapy, plus doszło oznakowanie drogowe na fototeksturach:). Ogólnie piszę tego posta, gdyż mam rozkminę i liczę na radę. A mianowicie. Optymalizuje okolicę zajezdni autobusowej obecnie jest ona robiona na ogromnych splinach, a mam plan przerobić ją. Usunąć je położyć same krawężniki a teren pomalować.(Tak jak jest to zrobione na pętli Nowy Dwór) co myślicie o tej koncepcji?
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz


Czemu nie. Myślę, że zajezdnia nie jest najważniejszym obiektem na mapie, a jedynie dodatkowym smaczkiem, więc kierując się dbałością o optymalizację nie trzeba jej jakoś dopieszczać. Proponuję, abyś w wolnej chwili tak zrobił (albo chociaż kawałek zajezdni) i pokazał screena jak to będzie wyglądać, bo na tę chwilę ciężko sobie to po prostu wyobrazić i powiedzieć czy to dobry pomysł.
Procesor: Intel Core i5-4460 (4 x 3.2 GHz)
RAM: 8 GB
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960 (4 GB)
System: Windows 10 Pro
Odpowiedz


Czy pomalowany teren na pętli i droga (splin) są do siebie dopasowane, pod względem wysokości? Jeśli nie to jadąc autobusem będziemy to odczuwać. Generalnie nie wiem jak wygląda złożoność splinów w zajezdni, ale może trzeba by zmniejszyć ich ilość, a nie wywalać całkowicie?
Pozdrawiam Przemo
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.11.2016, 17:27 przez siroccoxp.)

Lion.s testował u siebie jak wygląda to na pętli Nowy Dwór i mówi, że jest ok i wyszedł fajny efekt nierówności na samej pętli, łączenie terenu ze splinem wyszło bez efektu nagłego spadku.
Kwestia wyrównania terenu pod plac na zajezdni to nie problem tym bardziej, że plac zrobiony jest z płyt betonowych więc siłą rzeczy autobusem powinno optymalnie poniewierać. Kolorystycznie, też by to wyglądało lepiej. Rodzajów splinów na zajezdni jest chyba z 6-7.
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.11.2016, 21:38 przez siroccoxp.)

Podrzucam coś trochę innego niż mapa (aczkolwiek na fotkach też widać odświeżone tereny w tle) a mianowicie malowanie na Ikarusa 280 70E nr boczny 5324
http://www.phototrans.eu/14,436015,0,Ika..._5324.html
[Obrazek: a1_zpsnbv38heh.jpg]
[Obrazek: a5_zpsj9hxtxtp.jpg]
[Obrazek: a2_zpsejco5rmv.jpg]
[Obrazek: a4_zpsjd8y8xw4.jpg]
[Obrazek: a3_zpsd3aqprnp.jpg]
[Obrazek: a6_zpsxscr1ztk.jpg]

Malowanie jak i wiele innych będzie zamieszczone razem z mapą ;-)
Dzięki za 700 plusów :lol:
 Podziękowania za post: stalker15(+1) , Przemo11(+1) , Cubos4400(+1) , Robcio(+1) , Krzychu11(+1) , Pro123(+1) , EngineV8(+1) , Iwo(+1) , AdamAkaAndrzej(+1) , kuczu3(+1) , Tomek5300(+1) , michass(+1)
Odpowiedz


Cześć, jako iż jestem z MPK, i jeżdżę nocnymi to zrobisz realne 241 i 251? (PISAŁEŚ ŻE BĘDĄ)
Nie zapominając iż 251 jedzie Grabiszyńską aż do Placu Legionów potem Kościuszki aż do Kołłątaja czyli zupełnie inną trasą.
251, na dniach zostanie wydłużone na Krzyki, dostałem maila służbowo.
a 241, jedzie przez Chociebuską nie tamtędy jak narysowałeś, Rogowską aż do krzyżówki ze Strzegomską, a także od fragmentu przyst. Krucza, 241 jedzie przez Żelazną i Zielińskiego....
Deklarując się zrobieniem nocek w relacji AL. PIASTÓW- DW. PKS i NDP-DW. PKS, sądzę że będą to realne trasy, bo o fikcji na potrzebę gry wspominane nie było.
Pozdrawiam.
 Podziękowania za post: 5406(+1)
Odpowiedz


W takim razie źle przeczytałeś, gdyż pisałem iż ,będą jeździć trasą zmienioną z tego względu, że musiałbym zrobić resztę trasy. Myślisz, że potrzebował bym miesiąc, dwa ? Wiele osób narzekało, że niema żadnej lini nocnej wiec postanowile takie dodać. Druga sprawa to taka, że mapa jest realna, reszta jest dostosowana pod mapę. Gdyby 125 była robiona w całości można by było pomyśleć o realnych liniach. Przypominam, że mapa jest pół realna.
Dzięki za 700 plusów :lol:
 Podziękowania za post: stalker15(+1)
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.11.2016, 05:54 przez Jestem Szymek.)

Podrzucam, efekty przeróbki pętli Blacharska, nowe odświeżone rejony. Plus nowe odświeżone volvo w gratisie;) (zdjęcia na tekstury dostałem od lion's-a resztę wykonałem osobiście.

[Obrazek: q1_zpsabfwennm.jpg]
[Obrazek: q4_zpsspsiiq7i.jpg]
[Obrazek: q3_zps9hvzm2s8.jpg]

Teksturka na porównanie.

[Obrazek: Bez%20nazwy%201_zpsnptolbmf.png]
Dzięki za 700 plusów :lol:
 Podziękowania za post: Adamek(+1) , Tomek5300(+1) , stalker15(+1) , kacper200204(+1) , P K S(+1) , AdamAkaAndrzej(+1) , Pablo_Osw(+1) , solarisalpino(+1) , Tomekk(+1) , Pro123(+1) , michass(+1) , Iwo(+1)
Odpowiedz


Mapa zapowiada się znakomicie!
Bardzo mnie cieszy, że z taką dokładnością zrobiłeś tą pętlę.
Volvo, również wygląda bardzo ładnie, jeżdżę nim codziennie do LO i wygląda tak samo.
Oczywiście poprawił na koniec Ailist, aby wyglądało to jeszcze ładniej.
Podsumowując, po screenach mogę stwierdzić, że ta mapa będzie jedną z najlepszych, o ile nie najlepszą mapa do Omsi.
Pozdrawiam.
Gram w Omsi od 10 lat:P
Odpowiedz


A Volvo też będzie do pobrania?
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości