[OMSI 2] Breslau Mapa Wrocławia |
PNG jest cięższe od BMP czasami nawet oO JPG zmniejszyło rozmiar prawie 10-ciokrotnie. Może jednak lepiej sprawdzić jak wszystko będzie szło na jpg. Na razie wygląda to bardzo obiecująco. A dojdzie jeszcze kompresja niektórych obiektów z gry czyt. Drzewa. Aczkolwiek tu mozna jedynie zmniejszyć teksturę.
Panowie Jest promyk nadzieji w optymalizacji xD Moj tester po otrzymaniu paczki z nowymi splinami (nie wszystkie jeszcze dostał połowa do zrobienia), ze z 10fps jakie mial teraz ma ich 20 aczkolwiek mogę powiedzieć, że dzięki splinom jest wyraźna różnica ![]() Dzięki za 700 plusów
![]()
Mam tylko nadzieję, że bez znacznej straty na jakości.Wsponniałeś o przykładzie z muzyką (pliki wav - kompresja - różnica praktycznie nie słyszalna), przy plikach jpg (w zależności od ustawień), różnica będzie już widoczna.Powodzenia, trzymam kciuki by udało się pogodzić jakość z płynnością.
![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Mapa zapowiada sie kapitalnie. Dobrze, że próbujesz ją zrobić jak najmniej obciążającą. Biorąc pod uwage nadchodzące omsi2 będzie jeszcze lepiej jeśli o optymalizacje chodzi.
(09.09.2013, 15:36)Spons_ napisał(a): przy plikach jpg (w zależności od ustawień), różnica będzie już widoczna. To samo można powiedzieć o kompresji wav do mp3. Zależy jakie kto ma ucho i jakim sprzętem dysponuje. Ale jeśli będzie to mp3 w najwyższej jakości to 90% użytkowników nie poczuje różnicy.
(09.09.2013, 16:04)chyzy napisał(a): To samo można powiedzieć o kompresji wav do mp3. Zależy jakie kto ma ucho i jakim sprzętem dysponuje. Ale jeśli będzie to mp3 w najwyższej jakości to 90% użytkowników nie poczuje różnicy. Generalnie programy (inne niż Paint) zapisujące do JPEG mają suwak jakości obrazu. Przykładowo gdy ustawimy suwak na najwyższą jakość (zwykle 100) to zmiany w wyglądzie obrazu nie będzie nawet minimalnej, zaś gdy zjedziemy do ~90, to zacznie się gdzieniegdzie pojawiać kaszka. W tym przypadku musimy zachować dobry balans między jakością a płynnością, sądzę że ustawienie jakości niektórych tekstur na 97-99 będzie niezauważalne w wyglądzie, a rozmiar pliku poleci nawet 100 kB w dół.
Panowie juz jest wszystko obcykane kompresje dalem nawet mniejsza i szczerze jakascia nie rozni sie wcale..... kompresja photoshopem. Z reszta roznice widac odrazu podstawa 32mb po redukcjach calosc ma 2.5mb i roznica jest odczowalna wierzcie
![]() Dzięki za 700 plusów
![]()
Mi chodziło tylko o wyjaśnienie nieścisłości
![]()
Baaa optymalizacji nie koniec ;] Wykrzesamy z czego się da ;]
Dzięki za 700 plusów
![]()
Napiszę tak, znalazłem trochę czasu i prześledziłem trasę linii 125 z poziomu drogi na mapie google. Fajnie i klimatycznie prezentuje się droga na Brochów. Spory fragment otoczenia to drzewa które zasłaniają resztę więc tam na pewno nie było dużo pracy nad mapą. Fajny będzie też przejazd pod wiaduktem kolejowym. Na zdjęciach z mapy google dworzec kolejowy jest jeszcze w budowie także muszę Ci uwierzyć, że to co jest na twoich screenach to efekt końcowy jaki powstał po budowie. Cała trasa Al. Piastów- Brochów jest bardzo długa i to mi się podoba, będzie gdzie wykorzystać wolny czas. Nic tylko cierpliwie czekać. Szkoda tylko, że im bliżej ostatniego przystanku na Grochów tym gorsza droga, szkoda tych Mercedesów Citaro, a na zdjęciach google pojawiają się co chwilę.
Zobacz mój kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/rzymianin22
A i owszem masz rację
![]() ![]() ![]() A tak odbiegając od tematu przygotowałem kolejne fikcyjne malowanie do WRO (jako że nikt nie zrobił jeszcze czegoś co po Wrocławiu jeździ i jest grywalne) Malowanie na Neoplana. Celowo dałem stare blachy ![]() ![]() ![]() ![]() PZDR siroccoxp Dzięki za 700 plusów
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |