Ankieta: Czy jesteś za wydaniem mapy bez kostek AI? Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie. |
|||
Tak | 55 | 39.57% | |
Nie | 84 | 60.43% | |
Razem | 139 głosów | 100% |
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie | [Wyniki ankiety] |
[OMSI 2] Bydgoszcz(2013r), linia 70 | |||||||||||||||||||||
Dzięki. Staram się, żeby mapa wyglądała oryginalnie i żeby kolorystyka otoczenia współgrała ze sobą
![]() Ul. Bora-Komorowskiego na wysokości ul. Braci Bażańskich c.d. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kolejne kilkaset metrów zrobione. W takich klimatach trasa dobiegnie do końca (czyli jakieś 500 metrów)
![]() ![]() ![]() ![]()
C.d.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Z bierzących informacji to do końca wariantu zostało 500 metrów. Bitmapy zostały dziś skończonę. Wczoraj dostałem wszystkie kostki AI, ale mają kilka błędów, więc są jeszcze poprawiane. Zachęcam do konstruktywnej krytyki ![]()
Wszystko pięknie i w zasadzie tylko gratulować można
![]()
Często pytacie co zostało jeszcze do zrobienia. Zobaczcie sami. Do zrobienia zostało naprawdę niewiele
![]()
Do samej mapy nie mam zastrzeżeń (prócz bruku na Mariampolu). Natomiast jeśli mam się czepiać to:
1. Zapowiedzi mają nierównomierną głośność (widać, że sklejałeś z Projektu Szczecin). 2. Okolice dzisiejszej pętli Niepodległości (czyli po wyjeździe z Os. Nad Wisłą) jest bardzo słabo zoptymalizowany. 3. Malowania na Solarisy są brzydkie po prostu. Barwa niebieskiego zbyt jaskrawa, dodatkowo jakiś dziwny efekt odbić. Nie mówiąc o zestawieniu setvarów. 4. Czy Volvo statyczne na pętli Wyścigowa czy to aby na pewno dobry pomysł? Czy "rezerwa" (skoro tam stoi tak bez celu no to albo awaria albo rezerwa ![]() 5. Skrzyżowanie Andersa / Kaliskiego - czy czasem nie jest tam za pusto? Tyle z mojej strony - reszta ok. (01.06.2017, 18:48)skyliner napisał(a): 2. Okolice dzisiejszej pętli Niepodległości (czyli po wyjeździe z Os. Nad Wisłą) jest bardzo słabo zoptymalizowany. O ile stwierdzasz to po filmie to pragnę zaznaczyć, że po primo nie musi on mieć nie wiadomo jakiego sprzętu aby świetnie się spisywał w tej grze, która za to jest słabo zoptymalizowana. Secundo, znam się na tworzeniu filmów i podczas nagrywania rdzenie procesora w komputerze zostają bardzo mocno obciążone co odbija się na płynności gry, ładowaniu obiektów, wczytywaniu kolejnych tile'sów. (01.06.2017, 18:48)skyliner napisał(a): 3. Malowania na Solarisy są brzydkie po prostu. Barwa niebieskiego zbyt jaskrawa, dodatkowo jakiś dziwny efekt odbić. Nie mówiąc o zestawieniu setvarów. Może te malowanie nie jest najwyższych lotów, ale co to ma do mapy? Bydgoskich malowań jakoś strasznie mało nie jest więc jaki problem wgrać inny autobus? Co więcej, można samemu zrobić, rączki masz ![]() (01.06.2017, 18:48)skyliner napisał(a): 4. Czy Volvo statyczne na pętli Wyścigowa czy to aby na pewno dobry pomysł? Czy "rezerwa" (skoro tam stoi tak bez celu no to albo awaria albo rezerwa Moim zdaniem autor po prostu postawił go sobie bo tak. Przesłanie może być różne, chociażby taki autobus nie musi mieć swojego przeznaczenia w rezerwie tylko ma przedstawiać jakie podobne autobusy mieliśmy oraz jak wyglądały ich malowania. Osobiście uważam, że to fajny pomysł pokazywać więcej "bydgoskiego akcentu", gdyż idąc tym tokiem myślenia jakiekolwiek inne autobusy statyczne na innych mapach (no może prócz tych w zajezdni) są całkowicie zbędne i "kują w oczy".. to po co je dają?.. po coś na pewno. (01.06.2017, 18:48)skyliner napisał(a): 5. Skrzyżowanie Andersa / Kaliskiego - czy czasem nie jest tam za pusto? Tu mnie trochę rozbawiło, że powyższy cytat ma się chyba nijak do tego na początku, tj.: (01.06.2017, 18:48)skyliner napisał(a): Do samej mapy nie mam zastrzeżeń A fragment mapy to chyba część mapy czyli jednak masz do niej jakieś zastrzeżenia. W tym momencie twierdzisz, że jest trochę pusto. ![]() _____________________________________ Co do samego filmu i mapy na niej. Jestem oczywiście pod wrażeniem tego jak to wygląda, kilka lat nie pójdzie na marne i rzeczywiście będzie to jedna z najlepiej odwzorowanych map na scenie. Nie ma do czego się przyczepiać dopóki samemu się nie zagra. Ewentualnie optymalizacja o ile ona oczywiście wynika ze względu wagi, a nie tego, że przechwytywałeś obraz z gry. Czekamy na finał, powodzenia ![]()
ad. 2. Nie, to nie jest wina nagrywania "wielki znawco kinematografii". Posiadam tą mapę w ramach testów sprzed pierwszej wersji i drugiej (obie wersje są starsze niż to, co przedstawione na filmie). I właśnie ten sam kawałek od przystanku Piłsudskiego/Swobodna do rozpoczęcia asfaltu był bardzo ciężki. Tutaj na filmie nawet to widać (chyba, że wolisz się trzymać swojej wersji o rdzeniach, ale nie wnikam)
ad. 3. Ups, zrobiłem kilkadziesiąt, nieopublikowanych na forum ![]() ad. 4. Kwestia Volvo to kwestia sporna - z jednej strony fajne, coś nowego, itp. Ale z drugiej strony zaburza to symulacji, bądź jak kto woli - realności. Ja tutaj tylko spytałem o zdanie Kubę. Według mnie można by ten model przerobić na AI i mógłby jeździć na liniach typu 74, 72, 70 w weekendy, etc... ad. 5. Kolejny brak z Twojej strony prawidłowej interpretacji "skrótu myślowego" pojętego na początku postu. Jeśli mapa była by taka idealna, miodzio, itp. to bym w ogóle nie wymieniał tych 5 zarzutów (których i tak nie zrozumiesz). Przechodząc do sedna. Pytanie w stronę Kuby miało na celu upewnić mnie bądź jego czy aby na pewno to miejsce w tamtych latach było puste (nie mówię tu tylko o zagęszczeniu haszczy ![]() Tyle z mojej strony, eot. | |||||||||||||||||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |