Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Fikcyjny Szczecin 2.00.1


Zgadza się, jest to oszczędność, ale można je zakryć choć trochę wysokimi, obniżonymi drzewami. Gwarantuje Ci, że będzie znacznie lepiej wyglądać, a różnica w FPSach wcale nie będzie zbyt widoczna:P
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
Odpowiedz


Powaliłeś mnie na kolana w tym momencie, masz talent. Tak trzymaj!
[Obrazek: icon_dog_walk.svg]
Kliknij, pomóż!
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.12.2013, 16:21 przez stasiu10.)

Mapka naprawdę super i godna podziwu. Widać, że jesteś profesjonalistą. Nie mogę się doczekać linii 93. Może jednak jeszcze raz przemyśl oznaczenia linii literami
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.12.2013, 18:10 przez MrYanke$.)

Co do tych literek, już pisałem kilka razy, że nie ich nie będzie, ponieważ w różnych modelach jest z nimi problem.:)

Witam wszystkich!
Na małe rozluźnienie mózgu po zabawach z fatalną (ja na razie) drugą wersją OMSI, mam dla Was kilka nowych fot, są to foty z całkiem nowej pętli (taka mała niespodzianka) Os. Gubałówka, pętla ta jest zlokalizowana 2 km (3 przystanki) od pętli Podbórz, będzie tam dojeżdżać linia dzienna 168 oraz linia nocna 592, będą to warianty. Dojazd do tej pętli będzie cały czas przez las, zero oświetlenia (tylko z dwie latarnie przy skrzyżowaniach) - będzie ciekawie.:hihi:
Oczywiście za projekt pętli Os. Gubałówka standardowo dziękuje DeadRussia. Myślę, że projekt odwzorowałem w całości - oczywiście nic nie jest skończone jeszcze w 100%.:)

Os. Gubałówka:
İmage İmage İmage İmage
İmage İmage
(Taki las będzie po obu stronach)
İmage İmage İmage İmage İmage İmage İmage İmage
(Widok na pętlę Podbórz. Na późniejszych fotach widok na drogę dojazdową do pętli Os. Gubałówka)
İmage
(Lekko upiększona pętla Os. Małe Błonia)

Pozdrawiam,
MrYanke$
Odpowiedz


@MrYanke$: Czy ten Fikcyjny Szczecin 2.00 będzie kompatybilny z OMSI 2? Sprawdziłeś ile będą fps-y na OMSI 2 na terenie Podborza i Os. Małej Błonii oraz Os. Gubałówki?
Odpowiedz


No właśnie OMSI 2... mapa na drugiej wersji OMSI na razie leży trupem, poświęciłem na to już za dużo czasu i stwierdziłem, że niestety trzeba czekać na poprawkę. Mogę Was zapewnić, iż na 100% ta mapa wyjdzie do OMSI 2, innej możliwości nie ma.:)
Co do FPS'ów, w OMSI 1 utrzymują się one na bardzo dobrym poziomie, więc spokojnie - staram się o nie dbać.:)

Pozdrawiam,
MrYanke$
Odpowiedz


Według mnie pierwsza wersja tej mapy była "taka se", ale to co teraz prezentujesz, to jest naprawdę kawał dobrej i solidnej roboty. Jeżeli optymalizacja będzie na równie dobrym poziomie co wykonanie mapy, to będzie super. Nie mogę się doczekać kiedy położę na niej swoje łapska. :hihi:
Windows 10 Enterprise x64

Intel® Core™ i7-6700K @ 4.20GHz | Cryorig H5 Ultimate | MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 3G 192bit | ASRock Z170 Extreme4 | Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz | Samsung 850 EVO M.2 120GB | Western Digital Blue 1TB 7200RPM | Fractal Design Tesla R2 500W 80+ Gold | NZXT H440
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.12.2013, 22:12 przez MrYanke$.)

Miło mi poinformować... a co ja będę pisał, zobaczcie sami...:D
İmage İmage
Tak, tak, po 4 dniach udręki udało się uruchomić mapę, oczywiście wszystko dzięki ogromnej pomocy mpaw'a82 oraz tomass'a94!
Także prace nad mapą w OMSI 2 ruszają pełną parą!:-)

Pozdrawiam,
MrYanke$

Aha, nie miałem jeszcze czasu sprawdzić stanu FPS'ów, jak tylko zrobię jakieś testy to Was o wszystkim poinformuję.:)
Odpowiedz


Świetnie to słyszeć że moja ulubiona mapa pójdzie na drugiej generacji. Sam właśnie powoli przesiadan się na nową wersję gry. Powodzenia w dalszych pracach.

Wysłane z mojego HTC One V przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: 2802362139.png]
Odpowiedz


Pętla piękna. Rozumiem, że zaraz przed nią zaczynają się tereny zamieszkałe? :)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości