Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 19 Głosów - 3.95 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Fikcyjny Szczecin 3.0
Autor Wiadomość

Technik Amator
Zasłużeni
Liczba postów: 922
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1159
Post: #51
RE: Fikcyjny Szczecin 3.0
No no, wreszcie nabiera to kształtu, i numeracja Lini jest jak należy. Jak projekt w wersji 2.5 nie za bardzo przypadł mi do gustu tak 3.0 zapowiada się zdecydowanie lepiej. Winszuje dobrej pracy.


Bądź miły dla osoby która próbuje Ci pomóc na forum, tym bardziej, że robi to bezpłatnie w swoim wolnym czasie.
29.06.2019 20:53
Szukaj postów
 Podziękowania za post: MrYanke$

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #52
RE: Fikcyjny Szczecin 3.0
Cześć!
Cieszymy się, że wróciłeś na forum i zaprezentowałeś kolejną wersję Fikcyjnego Szczecina (chyba)! Najbardziej cieszy fakt, że chcesz "stworzyć w nim logikę, której do tej pory brakowało", chociaż uśmieszek na końcu wygląda groteskowo.

Zacząłeś od pokazania schematów, ale ja je sobie zostawię jednak na koniec. Szkoda czasu na psucie humoru na samym początku, więc przejdę od razu do tego co prezentujesz.

Film:
Pierwsza rzecz, zmień te paintowe znaki na te z Bytomia lub Wrocławia. Nikt już z nich nie korzysta.

Jeżeli chodzi o samo otoczenie dworca, to ciężko coś powiedzieć, bo mało widać, ale na pierwszy rzut oka widać ciasnotę. Wielki budynek dworca to oczekuję jakiegoś placu przed nim, parkingu, czegokolwiek, tymczasem za dworcem rosną sobie sosny. Słupki przy przejściu postawiłbym jednak wzdłuż jezdni, a nie trawnika. Rogatki na przejeździe nie powinny raczej na siebie nachodzić. Poszukaj czegoś w folderze "SchrankeDR". A sam przejazd również bym wypłytował w całości.
Ledwo ruszyłeś z dworca i już na pierwszej ulicy mamy tunel z kamienic. Nie ma żadnego wjazdu na patio, skrzyżowania, ławki, śmietnika. Jedynie same kamienice, w dodatku powtarzające się (jest taki wybór różnych polskich kamienic, że można spokojnie uniknąć dublowania się ich na takim odcinku.
Od 5:30 jest dokładnie to samo. Prawo kamienice, lewo ściana z krzaków. Przyczepię się również do wyznaczonego parkingu. Nie wydaje mi się, żeby można było nawet znakami ustalić parkowanie na chodniku jeżeli nie ma zachowanego 1.5m dla pieszych.
Od 6:40 --> Domki, domki, nagle kamienice, cały czas żadnego zjazdu, wjazdu na posesję.
Od 7 minuty pojawia się przy chodniku trawnik. Osobiście sugeruję zmianę tych 5m krzaków na wersję 20m obniżoną o 1.75m i rozsunięcie ich, tak żeby nei tworzyły "X" (coś w tym stylu: /\/\/\/\/)
Od 8:20, znowu brak wjazdów, czy zjazdów na posesję. Po lewej straszna zbitka niskich kamienic, które przeważnie stoją swobodnie (nie stoją przy chodniku obok siebie) ogrodzone murem lub płotem.
9:24 -> Czy tutaj ma powstać dwujezdniowa, dwupasmowa jezdnia z domkami jednorodzinnymi po obu stronach? Plus, że pojawiły się jakieś wjazdy na posesje, ale Trabant zatonął w ziemi.
9:54 -> Bloki po lewej za bardzo na siebie na chodzą i tekstury "kłócą się" o pierwszeństwo wyświetlania. Zapowiadało się już lepiej, ale po następnych 10 sekundach jak minąłeś ŚCIANĘ Z BLOKÓW znowu się podłamałem. Zarzucam screena z Google Maps jak zwykle w Polsce wyglądają blokowiska. KLIK
11:11 -> Krzaki się biją o pierwszeństwo
Od wjazdu na realny Szczecin nie zmieniło się nic od tych... 5 lat? Standardowe chodniki i budynki, paintowe znaki, błędy w oznakowaniu poziomym, piesi spawnujący się na widoku gracza, chodniki pod kątami prostymi, pustki.
12:36 -> Ty dostawiłeś ten przystanek? To zgodne z przepisami, żeby przystanek był tuż przed przejazdem?
18:33 -> Pielgrzymka pieszych przez trawę, słupki, barierki i drzewa.

Screeny:
https://zapodaj.net/images/6e49d5238eb47.jpg <-- No peron jest ewidentnie za niski. Jeżeli stacja nazywa się SKM Trzeszczyn to znaczy, że nie należy ona do ogólnokrajowej sieci kolejowej, więc co tam robi Regio do Słupska i Kołobrzegu? ^^
https://zapodaj.net/images/c55414971bace.jpg --> Trylinka nachodzi na krawężnik
https://zapodaj.net/images/ab27fec2bcaca.jpg --> Zły znak Św. Andrzeja (jak zresztą wszędzie, powinien być G-4), ten oznacza przejazd jednotorowy, a nie wielotorowy. Oprócz tego dosyć dziwnie wygląda ten asfalt an przejeździe, razem z trawnikiem. Raczej wszystko się płytuje.
https://zapodaj.net/images/bb4aa9f399fd3.jpg --> Asfalt chyba zniknął na jego granicy z trylinką. Nota bene, przydałby się tam krawężnik, bo asfalt dziwnie się kończy, jak od linijki.
https://zapodaj.net/images/846dcf160e1d4.jpg --> Trawnik w chodniku.
https://zapodaj.net/images/764c8efb3aab8.jpg --> Jak wspominałem, ściana z bloków
https://zapodaj.net/images/a4d22d06fa5b6.jpg --> j.w oraz przelotka z takiego starego bruku? Nie pasuje do siebie. Also, asfalt by się na nią wylał bez żadnego krawężnika. I jak wyjechać na tą drogę nie zahaczając o krawężnik?
https://zapodaj.net/images/4c3b69e655daa.jpg https://zapodaj.net/images/f3a3a3ec28148.jpg --> Wszędzie kąty proste!
https://zapodaj.net/images/807b8935d5457.jpg --> Te słupku na końcu przystanku są dla zagubionych samochodów? Bo pieszy się zmieści, nawet szeroki pieszy.
https://zapodaj.net/images/dfd300d32441a.jpg --> Też słupki. Raczej widziałbym je wzdłuż jezdni przy PdP, żeby zablokować możliwość wjazdu na chodnik.

Ogólnie dosyć ciekawie wygląda dwupasmowa jezdnia w środku jednorodzinnej zabudowy, w dodatku mocno zbitej, bo sąsiedzi mogą ze sobą z okien własnych domów pogadać. Oprócz tego mocna powtarzalność roślinności na posesjach. Wszyscy mają duże drzewo i choinkę.

https://zapodaj.net/images/e434315e9f732.jpg --> Ziemia i ścieżki są w jakim celu? Szczególnie intrygują mnie te ścieżki XD

https://zapodaj.net/images/785caec94c3b9.jpg --> No ciekawe, coś nowego

Jeżeli chodzi o nowy fragment, to nie chce mi się wskazywać poszczególnych screenów, ale wygląda jak reszta mapy. Cholernie monotonnie. Domek, domek, domek, wielkie skrzyżowanie, wiadukt z ekranami dźwiękochłonnymi (tylko z jednej strony?), chamsko naklejone pasy na stary bruk. Nadal żadnej małej architektury, ławek, śmietników, wjazdów na posesje (a gdzie indziej już zrobiłeś). Okolica jest tak naćkana domkami zasłoniętymi lasem. Tutaj też jest w użyciu tylko kilka drzew.
https://zapodaj.net/images/d25070e1572b4.jpg --> Znaku U-9 są źle ustawione, powinny być skierowane w stronę jezdni. KLIK

Niby tworzysz lepiej, wszyscy chwalą, nawet na screenach widać powiew świeżości, ale jak się przyjrzeć bliżej to dalej widać ten sam Fikcyny Szczecin ze ścianami z drzew, domków, kamienic, bloków (niepotrzebne skreślić). Dobrze by było zrobić chociaż kawałek mapy na wysokim poziomie, bo jednak w OMSI nie liczy się tylko "WINCYJ LIŃ".

A skoro jesteśmy już przy liniach to przejdźmy do tych nieszczęsnych schematów linii i poszukajmy tej logiki, która powinna już tu być. Wszak konkurs na nowy schemat miał to zmienić, czyż nie?

Patrzę i nie wiem od czego zacząć. Zastanawiam się, czy przepisywać to co pisałem w tym wątku w roku 2017 ja, Adamek, kacper_2000, Goppel i inni. Głównym problem tej mapy, a co za tym idzie trudnością stworzenia dobrego schematu linii jest brak czegokolwiek innego niż strefa mieszkaniowa na południe od Ogrodniczej. Nie ma ani parków, ani kościołów, ani sklepów (teraz pojawiło się jakieś centrum handlowe), ani fabryk, czy innego przemysłu, biur, urzędów szpitali, szkół, policji, zabytków, pomników, placów. Jedynie stoją rozrzucone bez większego ładu i składu stacje SKM. Siłą rzeczy więc, linie zewsząd powinny kierować się albo w stronę Pl. Rodła, albo do CH Pomerania, albo w stronę najbliższej, czynnej stacji SKMki, ostatecznie do punktu przesiadkowego, na który nadaje się Grzepnica. Żeby to zmienić należałoby przebudować właściwie całą mapę, co sumie brzmi kompletnie nierealnie. Niestety póki co dostajemy takie linie jak "C", która z Ogrodniczej tym razem jedzie do Trzeszczyna przez wszystkie możliwe wsie! Tak jest! Przecież wszyscy potrzebują z pętli na przedmieściach przyspieszonego autobusu na wieś! Hurray! Albo linię "A", która miałaby sens, gdyby nie to, że dojeżdża zaledwie na cmentarz. Właściwie to samo "A" wystarczyłoby na odcinku "Fikcyjna Część - Realna część" z jakimś 58 podjeżdżającym do Ogrodniczej.
Z Jasienicy wystarczyłaby linia na Glinki i na Grzepnicę, z Limanowskiego 136 mogłoby zostać, "D" można spokojnie skasować, 804 również, zamiast tego 171 na SKM Glinki albo na Gocław przez ten Przęsocin albo Rondo Książąt nawet i skasować 152.
Właściwie mógłbym napisać więcej na temat schematu, nie wspominając o nocnych, z których sens ma...501, 507 i kawałek 506.

Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem, chociaż zdaję sobie sprawę, że pewnie po przeczytaniu tego posta nie zrobisz kompletnie nic w stronę poprawy lub zwiększenia sensowności mapy, ale przyniosło mi wewnętrzną ulgę napisanie tego posta tutaj. Dawno nie miałem okazji tak wnikliwie czegoś skomentować na tym forum, więc bardzo Ci za to dziękuję, życzę powodzenia w rozwoju mapy i samych dalszych sukcesów wśród tej społeczności.:)

Pozdrawiam

P.S Aha, no tak, czekam na hejt


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
30.06.2019 00:15
Szukaj postów
 Podziękowania za post: bandurama , Goppel , Pablo_Osw , MZK_Szczecin , pio2 , CraherPL , DonRemko , KMSzczecin , livex99 , cargonn12 , Adamek , Allison

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 519
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 680
Post: #53
RE: Fikcyjny Szczecin 3.0
(30.06.2019 00:15)mati555 napisał(a):  Cześć!
Cieszymy się, że wróciłeś na forum[...]
Post konstruktywny, fajnie!
Problem jest w tym, że troszkę się zagalopowałeś i wypowiadasz na tematy na które nie masz zielonego pojęcia (przynajmniej część). To wynika z Twojej niewiedzy, bądź niedoinformowania, dlatego troszkę nie chce się mnie wszystkiego prostować. Warto poczytać i zobaczyć co mam w planach zmienić. Część widnieje nawet tutaj.

Z kilkoma kwestiami się zgodzę, jak najbardziej, jednakże mnie to bardziej wyglada na wylanie swoich żalów, pamietam Cię doskonale. Wyjątkowo się przejąłeś, trzeba poświecić część życia dla OMSI, a życie realne jest takie piękne..:P

Niemniej jednak warto troszkę spuścić z tonu najwyższego specjalisty i zacząć czytać uważnie moje informacje - nie mówię, ze to coś złego, ale jeśli chcemy się już pokazać swoją wiedza specjalisty to warto być pewnym zmian jakie zostaną tu wprowadzone.
Dodam tylko, ze w poście widnieje m.in. informacja o zmianie nazwy SKM Trzeszczyn na PKP Trzeszczyn, itd.
Informowałem także, ze tereny zostaną zmienione w bardziej miejskie, a Ty cały schemat porównujesz do FS 2.50.03 - to już mnie zniechęciło, wybacz. Inaczej mógłbym tak w kółko, a to tylko gra, gra.. GRA.:P

Ale naprawdę szczerze dziękuje za wyrażoną opinię, każda jest na wagę złota.:)

Pozdrawiam
MrYanke$

Ale by tak pisać który obiekt i na jakiej wysokości go ustawiać... xD Czuje lekkie zniesmaczenie, a jestem w stanie zrozumieć wiele, zwłaszcza, że staram się być otwarty na Wasze propozycje.
Zasada co za dużo to niezdrowo ma swoje zastosowanie w tej sytuacji.

Ale podziwiam, że chciało Ci się.. xD
I jednocześnie cieszę się, że Twoje produkcje mają szanse być wręcz idealne i perfekcyjne, będzie wzór do naśladowania! Bo w końcu w przeciwnym wypadku byłaby lekka siara, po takich pouczeniach wręcz!:hihi:

Fikcyjny Szczecin to specyficzna mapa, która jest naprawdę ogromna. Dla mnie najważniejszym celem jest optymalizacja i wydanie, nie robię wiecznych WIPów.
Owszem, mogę bawić się w śmietniki, ławki, milion wjazdów, jednak nie wiem do ludzie powiedzą na to, ze mapa wyjdzie wtedy za dwa, trzy, cztery lat.. może w ogóle?
Przez zabiegi tzw. tuneli oszczędzam bardzo dużo niepotrzebnych obiektów, które przy 600/700 role tworzą bezsensowne i niewytłumaczalne spadki wydajności.

Fikcyjny to niezwyczajna mapa, nieperfekcyjna. Jeśli ktoś będzie szukał tego co Ty - wybierze z pewnością wszystkie Twoje produkcje. U mnie pozostaje styl Fikcyjnego, temat wyczerpany.:)

MichauSto w dniu 30.06.2019 o 11:49 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Poprawka formatowania



(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.06.2019 05:26 przez MrYanke$.)
30.06.2019 04:33
Szukaj postów
 Podziękowania za post: PiONeeR , Pro123

uwolnić mnicha jajnika
Użytkownicy
Liczba postów: 102
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 116
Post: #54
RE: Fikcyjny Szczecin 3.0
(30.06.2019 04:33)MrYanke$ napisał(a):  Fikcyjny to niezwyczajna mapa, nieperfekcyjna. Jeśli ktoś będzie szukał tego co Ty - wybierze z pewnością wszystkie Twoje produkcje. U mnie pozostaje styl Fikcyjnego, temat wyczerpany.:)
hej, ja szanuję i rozumiem koncepcję, ale subiektywnie uważam że podmiana tekstur chociażby splinów czy tych znaków zmieni dużo a nie wymaga większego nakładu pracy (>notepad++)


uwolnić mnicha jajnika
30.06.2019 07:48
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 47
Dołączył: 05-2016
Podziękowań: 23
Post: #55
RE: Fikcyjny Szczecin 3.0
Mam pytanko do autora... Czy autor wie, że nawet jeśli tworzymy Fikcyjną mapę, to żyjemy w Polsce, a nie w Portugalii, gdzie każda uliczka to wzniesienie i ciasnoty... ? Na filmie od 17:00 no przecież to jest jakaś makabra. Nie można tego troszkę przebudować? Poza tym, na samym wstępie nawet mamy fajny dworzec, otoczenie, ale ja pierwszy raz widzę, aby przy takim dworcu głównym skręt zaraz w prawo był zamknięty na szlaban...

A co do "braku logiki" w schemacie, to zgadzam się. Linia C pospieszna - kto wymyślał ten przebieg? Warto zwrócić też uwagę na ilość linii nocnych oraz przebieg jednej z nich, czyli 505. Jak ktoś będzie bystry, to dostrzeże absurd.

Nie jestem fanem fikcyjnych projektów, a w szczególności Szczecina w wersji 2.5. I nawet nie chodzi o to, że wolę mapy realne ( no może z rzadkimi wyjątkami te fikcyjne ), a o to, że z mapy powstał wcześniej jeden wielki potwór, brzydki, bez charakteru i polotu. Brakuje w tej fikcji jakiegoś miejsca ala "przesiadka" oraz rozbudowy miasta, bo większość to jakieś wsie i zadupia.

PS. Nie chodzi o to, że ja jestem jakimś malkontentem i nie szanuję pracy autora. Zdaję sobie sprawę, ile na to wszystko musiał poświęcić godzin, czasu prywatnego itd. Być może mati555 trochę przesadził z taką dbałością o szczegóły, ale myślę, że spora część jego wypowiedzi jest prawdziwa chociażby w kwestii układu linii i szacunku do osób, które chcą po prostu pomóc by projekt nie został zmarnowany.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.06.2019 13:00 przez Kek.)
30.06.2019 12:50
Szukaj postów
 Podziękowania za post: DonRemko

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 519
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 680
Post: #56
RE: Fikcyjny Szczecin 3.0
(30.06.2019 07:48)Tymek napisał(a):  
(30.06.2019 04:33)MrYanke$ napisał(a):  Fikcyjny to niezwyczajna mapa, nieperfekcyjna. Jeśli ktoś będzie szukał tego co Ty - wybierze z pewnością wszystkie Twoje produkcje. U mnie pozostaje styl Fikcyjnego, temat wyczerpany.:)
hej, ja szanuję i rozumiem koncepcję, ale subiektywnie uważam że podmiana tekstur chociażby splinów czy tych znaków zmieni dużo a nie wymaga większego nakładu pracy (>notepad++)
W mojej część nie jest to problem, fakt. Problem pojawia się w starej część, gdzie obiekty nie mają konkretnej tekstury, tylko tekstura jest wkomponowana w oznakowanie poziome.:)


(30.06.2019 12:50)Kek napisał(a):  Mam pytanko do autora... Czy autor wie, że nawet jeśli tworzymy Fikcyjną mapę, to żyjemy w Polsce, a nie w Portugalii, gdzie każda uliczka to wzniesienie i ciasnoty... ? Na filmie od 17:00 no przecież to jest jakaś makabra. Nie można tego troszkę przebudować? Poza tym, na samym wstępie nawet mamy fajny dworzec, otoczenie, ale ja pierwszy raz widzę, aby przy takim dworcu głównym skręt zaraz w prawo był zamknięty na szlaban...

A co do "braku logiki" w schemacie, to zgadzam się. Linia C pospieszna - kto wymyślał ten przebieg? Warto zwrócić też uwagę na ilość linii nocnych oraz przebieg jednej z nich, czyli 505. Jak ktoś będzie bystry, to dostrzeże absurd.

Nie jestem fanem fikcyjnych projektów, a w szczególności Szczecina w wersji 2.5. I nawet nie chodzi o to, że wolę mapy realne ( no może z rzadkimi wyjątkami te fikcyjne ), a o to, że z mapy powstał wcześniej jeden wielki potwór, brzydki, bez charakteru i polotu. Brakuje w tej fikcji jakiegoś miejsca ala "przesiadka" oraz rozbudowy miasta, bo większość to jakieś wsie i zadupia.

PS. Nie chodzi o to, że ja jestem jakimś malkontentem i nie szanuję pracy autora. Zdaję sobie sprawę, ile na to wszystko musiał poświęcić godzin, czasu prywatnego itd. Być może mati555 trochę przesadził z taką dbałością o szczegóły, ale myślę, że spora część jego wypowiedzi jest prawdziwa chociażby w kwestii układu linii i szacunku do osób, które chcą po prostu pomóc by projekt nie został zmarnowany.
"Na filmie od 17:00 no przecież to jest jakaś makabra. Nie można tego troszkę przebudować?" - Nie można. Polecam zapoznać się z zamysłem tego miejsca, wtedy nie będzie trzeba marnować czasu na pisanie, bo wszystko okaże się logiczne.:)
"aby przy takim dworcu głównym skręt zaraz w prawo był zamknięty na szlaban... " - XD Reasumując gdyby nie było szlabanu wszystko byłoby okej?:hihi:

Do reszty odniosłem się w moim wcześniejszym poście - nie będę się powtarzać.:)

Pozdrawiam
MrYanke$


30.06.2019 14:27
Szukaj postów

Spór o charakterze cywilnym
Zasłużeni
Liczba postów: 213
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 734
Post: #57
RE: Fikcyjny Szczecin 3.0
"Do reszty odniosłem się w moim wcześniejszym poście" - że niby jak się odniosłeś? "Ja jestem tfurcom, tak robie, wy się nie znacie, jak nie chcecie mnie chwalić to wyjazd". Przykro mi, takie odniosłem wrażenie. Zamiast logicznie uargumentować swoje racje, tłumaczysz się wyimaginowanym "zamysłem". Ja tu tego zamysłu nie widzę, gdyż zgadzając się z przedmówcą - to jest Polska, tutaj nie ma takiej zabudowy. Szanuję, że próbujesz coś zmienić, gdyż (prawdopodobnie) dostrzegasz momentami brak logiki.

Mati wypunktował Cię konkretnie, co z powodzeniem można nazwać konstruktywną krytyką, a w odpowiedzi dostał "wylanie żalu". Mówisz o "zabiegach tuneli" - jaki to zabieg? Może jak chcesz zaoszczędzić na wydajności to nie stawiaj żadnych obiektów - GWARANTUJĘ spory zysk FPS. Jednak rozumiem, dlaczego robisz tak a nie inaczej. Nie od dzisiaj wiadomo że WIYNCYJ LINIUW >>>>>>>> jakość. Sam gram na kalkulatorze i każda klatka jest dla mnie cenna. Muszę przyznać, że jazda po mapie w stylu roku 2012 nie sprawia sporo więcej przyjemności niż gra w 15 FPS.

Ja wiem - Twój projekt, Twoje decyzje. Jednak skoro nie planujesz brać pod uwagę niczyich opinii to po co zakładasz tutaj wątek? Żeby można sobie było robić dobrze oglądając to i prosząc mamę o kasę na Twój komputer?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.06.2019 14:45 przez Pablo_Osw.)
30.06.2019 14:43
Szukaj postów
 Podziękowania za post: DonRemko , Kek , pio2 , livex99 , cargonn12

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 519
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 680
Post: #58
RE: Fikcyjny Szczecin 3.0
(30.06.2019 14:43)Pablo_Osw napisał(a):  "Do reszty odniosłem się w moim wcześniejszym poście" - że niby jak się odniosłeś? "Ja jestem tfurcom, tak robie, wy się nie znacie, jak nie chcecie mnie chwalić to wyjazd". Przykro mi, takie odniosłem wrażenie. Zamiast logicznie uargumentować swoje racje, tłumaczysz się wyimaginowanym "zamysłem". Ja tu tego zamysłu nie widzę, gdyż zgadzając się z przedmówcą - to jest Polska, tutaj nie ma takiej zabudowy. Szanuję, że próbujesz coś zmienić, gdyż (prawdopodobnie) dostrzegasz momentami brak logiki.

Mati wypunktował Cię konkretnie, co z powodzeniem można nazwać konstruktywną krytyką, a w odpowiedzi dostał "wylanie żalu". Mówisz o "zabiegach tuneli" - jaki to zabieg? Może jak chcesz zaoszczędzić na wydajności to nie stawiaj żadnych obiektów - GWARANTUJĘ spory zysk FPS. Jednak rozumiem, dlaczego robisz tak a nie inaczej. Nie od dzisiaj wiadomo że WIYNCYJ LINIUW >>>>>>>> jakość. Sam gram na kalkulatorze i każda klatka jest dla mnie cenna. Muszę przyznać, że jazda po mapie w stylu roku 2012 nie sprawia sporo więcej przyjemności niż gra w 15 FPS.

Ja wiem - Twój projekt, Twoje decyzje. Jednak skoro nie planujesz brać pod uwagę niczyich opinii to po co zakładasz tutaj wątek? Żeby można sobie było robić dobrze oglądając to i prosząc mamę o kasę na Twój komputer?
Masz rację! Skoro uważasz, że nie biorę Waszych uwag do siebie, to znak, że nie znasz kompletnie mnie i tego projektu.
Jestem tu już siódmy rok, kojarzę to całe towarzystwo doskonale i z całym szacunkiem, ale @matii555 nigdy nie będzie miał dla mnie konstruktywnej opinii - przeszłość robi swoje, przykro mi. W dodatku ta opinia momentami przerodziła się w pouczenia, niczym stworzyciela OMSI, na litość - czy naprawdę gry są tak ważne dla niektórych?

Mam swoje powody do tego, serio. Otwarty na poprawki byłem zawsze, ale trzeba znać granicę pomiędzy sugestiami, a wejściem na głowę, bo ktoś musiał wylać swoje żale.

Temat zostaje zamknięty, gdyż.. jestem już "za stary" (:hihi: ) na słuchanie takich rzeczy. Słuchanie wylanych żali, bo FS jest taki, a nie inny - doskonale wiem jaki jest, inny nie będzie. Mnie sprawia satysfakcję dłubanie, część ludzi również jest zadowolona - tyle do szczęścia mi wystarczy, biorąc pod uwagę upadającą społeczność i przepaść rocznikową.

Doskonale znam wady tego projektu, ale też nie widzę niczego podobnego, ludzie jednak szukają czegoś nowego. W FS znajdują to czego nie ma w innych projektach, a sprawdza się. Nikt nie zostaje zmuszany do pobierania tej mapy. Jeśli ktoś chce pełnej realności to pobiera projekty realne.
Uwielbiam konstruktywną krytykę, ale nauczony doświadczeniem potrafię odróżnić krytykę, od usilnego przedstawienia swoich żali.:)

Od samego początku miałem ogromne obiekcje do zakładania tu wątku, zupełnie lepiej pracuje się w spokoju. Na FB mój każdy dzień przy edytorze jest otwarty na propozycje innych, przyjąłem masę krytyki, tej zasadnej i tej mniej, więc nie zgadzam się z Twoim zdaniem, mam do tego prawo.

Z całą pewnością wersja 3.0 znajdzie więcej zwolenników, niż 2.50, która nawet według mnie (porównując ją teraz do 3.0 była niewypałem). Na pewno wszystkiego nie zmienię, ale będzie lepiej.

Wiecie gdzie mnie znaleźć. Ja i tak będę robił swoje, słuchał krytyki i opinii także, jednak na dobrą krytykę trzeba też mieć czyste akta, bo inaczej można przedobrzyć.:)

Dzięki za wszelkie słowa, na pewno wykorzystam kilka propozycji, nawet z samego postu matiego555.:P

Pozdrawiam
MrYanke$

PS Nie, nie zamykam, bo nie podoba się mnie krytyka. Społeczność mnie męczy, a ja czerpię przyjemność z pracy w spokoju, na FB jestem już nieco dłużej, a tu znów musiałbym wszystko tłumaczyć od samego początku - mój błąd, że się tego podjąłem. Ale chociaż wiecie, że robię coś w słusznym kierunku.:)
Szybko jeszcze wspomnę, że tereny rolne w większości przerodzą się w dużo większe miasto, jedno.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.06.2019 15:03 przez MrYanke$.)
30.06.2019 14:59
Szukaj postów
 Podziękowania za post: ryszard , PiONeeR , ReMi , Sebal29 , Pitoras , kardaszjan , zenek1000 , igor123 , P01247B251 , A3d9k , Pro123 , kacper200204 , AdamAkaAndrzej , Lukasek1984 , W.S

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #59
RE: Fikcyjny Szczecin 3.0
Moje odniesienie do aktualnej sytuacji:
https://strefa-omsi.pl/Watek-wydzielono-...#pid150263

Wątek pozostaje zamknięty, do dyspozycji autora.


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

30.06.2019 22:10
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: