[OMSI 2] Gorzów Wielkopolski 1.00.2 | |||
Mapa naprawdę super wykonana - chyba największą robotę robią tu drobne obiekty dedykowane (znaki, sygnalizacje świetlne, tablice SDIP, pojazdy AI i tak dalej). W moim odczuciu nie sprawia także wrażenia ciężkiej i przesyconej różnymi assetami i teksturami. Co do błędów to jeden ze znaków D-1 na skrzyżowaniu przy pętli na Wieprzycach lewituje (https://imgur.com/a/K05CgUG). Tak czy siak czekam z niecierpliwością na kolejne wersje
![]()
Sprawdź czy tory mają pathy dla tramwajów, raczej nie więc albo sobie dorób (jeśli można) albo nic nie rób i jedź autobusem
![]()
Na samym początku chcę bardzo podziękować Sobolowi za udostępnienie tej mapki społeczności, a nie wyłącznie na Patronie.
Plusy: - Linia 119 niby jest krótka, ale tak naprawdę długo się jedzie bo są spore odległości - Jedna z lepszych optymalizacji z jakimi się spotkałem w Omsi. Praktycznie zero spadków - Zróżnicowana ilość pojazdów Ai - w tym policja i pogotowie na sygnałach ![]() - Ogromny potencjał na przyszłość (nowe tereny w budowie) - Fajne banery polityczne ![]() - Pociągi Ai (tramwajów nie widziałem - może zła pora jak jeździłem) Minusy: - Część autobusów np z niemieckich mapek czy modów potrafi się znaleźć w powietrzu i lewitować - Potencjalnie są możliwe inne problemy z autobusami np wziąłem jakiegoś Solarisa i na linii 119 wpadał na niewidzialną ścianę po środku jezdni mimo ustawienia braku kolizji - pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło ![]() ![]() - Na linii T4 mnie również nie wsiadali pasandżery ![]() - Mapka nie współpracuje z BusCompany (przy posiadaniu dodatkowo kupionej nawigacji OmniNavigator można stworzyć samemu) - Część tekstur budynków koło Dworca wygląda płasko - w okolicach dworca potrafi się mocno zakorkować. Pojazdy Ai blokują się przy rondzie i stoją. Traktuję ten projekt jako projekt w rozwoju. To jest pierwsza wersja więc absolutnie nie wolno go jeszcze oceniać. Przejechałem się po nieużywanych terenach i jest na co się szykować ![]() edit// @Sobol - to nie jest niewidzialna ściana w stylu jakim znamy czyli włączone kolizje i niewidzialna ściana dla wszystkich autobusów tylko coś innego:) Mam wyłączone kolizje. Solaris mi na to wjechał, natomiast już Jelcze normalnie jeździły. Więc coś na styku autobus-mapa. Może coś nie tak z autobusem - nie znam się na tym. Tak samo jak wziąłem AC0530 (Mercedes Benz Citaro, dostarczony wraz z jakimś niemieckim DLC) i na linii 119 na krańcówce Chróściec pojawił się w stanie lewitacji. Oczywiście bez możliwości uruchomienia. edit2// ok sprawdziłem jeszcze raz teraz ten AC0530 i jest ok. Może jakieś fochy Omsi wczoraj. Póki inni użytkownicy nie zgłoszą podobnych problemów można zignorować obie sprawy tj niewidzialnej ściany i tej teleportacji. Może coś w samym Omsi się odwaliło bo zmieniałem te autobusy.
Autobusy AI jeżdżące po chodnikach są z powodu tego że już są ułożone rozkłady jazdy dla linii które jeszcze skończone nie są + przez fakt że w międzyczasie nauczyłem się robić kostki dla ruchu AI (dzięki czemu AI nie świruje, a przynajmniej nie jakoś szczególnie oraz używa kierunkowskazów). Co do problemów z wsiadaniem pasażerów to będę musiał zmienić hof i jednak zrezygnować z używania bitmap na kierunki, bo konkretnie przy T4 faktycznie świruje i czasem uznaje wybrany kierunek jako prawidłowy, a czasem nie. Cd budynków w centrum to przez jakiś czas budynki będą tam wyglądać średnio, bo zanim będę chciał robić ładniejsze tekstury dedykowanych budynków to będę musiał wiedzieć na ile centrum gorzowa będzie ciężkie. Co do tej ściany to nigdzie nigdy nie zauważyłem takiego problemu.
edit: tramwaje AI jeżdżą tylko w dni robocze, T4 jeździ tylko w weekendy.
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Przy T4 zauważyłem jeszcze jeden mały problem - o ile kierunek na Dworzec wyświetla prawidłowy, o tyle na Wieprzyce jedzie się jako 119.
Człowiek człowiekowi zgotował ten los.
Przepraszam, że spamuję wątek, ale spamuję pochwałami
![]() ![]()
Mapa - Ideał. Nic tylko czekać na nowe linie. Bardzo fajnym dodatkiem są szlabany przy Chróściku. Może na święta prezencik w postaci nowych linii? ¯\_(ツ)_/¯
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
derekeke, 2 gości |