Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Gräf & Stift GSÜH 240 M12 (v1.1)

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.02.2016, 11:58 przez Spons_.)

[Obrazek: RZAL8wC.png]

Model: Gräf & Stift G[color=#800000]SÜH 240 M12
Wersja: 1.1
Autorzy: iTram
Dźwięki: Morphi i Rolf Westphalen
Skrypty: Rolf Westphalen
Podziękowania również dla MGT-K, który uzyskał kontakt z Morphim oraz dla innych osób, które udzielały wskazówek i brały udział w współtworzeniu pojazdu.
Źródło i download: Link


Opis:
Do wyboru są cztery wersje. Każda ma manualną skrzynię biegów. Autobus nie korzysta z rollbandów.
Do poprawnego działania modelu niestety potrzebny jest dodatek "Statbus O305".

Opis modelu (przetłumaczone przez @Kremik)
Kod:
Graf & Stift GSÜH 240 M12 (o mocy silnika 240KM i długości 12 metrów), był standardowym austriackim autobusem podmiejskim lat osiemdziesiątych zaprojektowanym w standardzie Stülb. Produkowany był w latach 1978-1987 w dużych ilościach dla Bahnbus i Postbus. Większość egzemplarzy wycofano w latach 90, niektóre były eksploatowane do 2000 roku.

Model testowałem i myślę, że jest całkiem fajny. Na plus się zalicza, że nie jest fpsożerny:-). Niektóre dźwięki są zapożyczone z Mana SD202, ale nie przeszkadzają w delektowaniu się jazdą:D. Do poprawy powinny pójść koła. Według mnie są trochę paintowe . Tu jeszcze zdjęcia mego autorstwa:

Screeny:
[Obrazek: WUxwAyc.png]
[Obrazek: QucFExE.png]
[Obrazek: IjRvbuY.png]

Prezentacja modelu (By @Baluka):
 Podziękowania za post: Konduktor5-8(+1)
Odpowiedz

#2

Pobrałem autobus i muszę przyznać, że prowadzi się naprawdę przyjemnie.
Spodobało mi się stanowisko kierowcy (mimo swojej prostoty), model posiada swój klimat co jest dużym plusem. Dźwięki przyjemne (nie znam prawdziwych, więc nie będę oceniał realności), choć takie same były bodajże w Manie SL200. W moim odczuciu autobus nie jest lekki, ale również do ciężkich nie należy.
Podsumowując autobus idealnie nada się na niemieckie mapy typu Tettau, Bad Kinzau.
Zapraszam na mój kanał YT

Chętnie nawiąże współpracę polegającą na nagraniu materiału reklamującego twój projekt (kontakt PW)
Odpowiedz

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.04.2015, 18:41 przez Kremik.)

Graf & Stift GSÜH 240 M12 (o mocy silnika 240KM i długości 12 metrów), był standardowym austriackim autobusem miejskim i podmiejskim wyposażonym w nadwozie Stülb(?) lat osiemdziesiątych. Produkowany był w latach 1978-1987 w dużych ilościach dla Bahnbus i Postbus. Większość egzemplarzy wycofano w latach 90, niektóre były eksploatowane do 2000 roku.

Takie coś udało mi się sklecić. Co do "Stülb" to dotarłem do informacji że jest to typ nadwozia, podobnie jak Heuliez.
Jeśli ktoś zauważył błąd, proszę o poprawę.
 Podziękowania za post: MAZak(+1)
Odpowiedz

#4

(18.04.2015, 18:34)Kremik napisał(a): Takie coś udało mi się sklecić. Co do "Stülb" to dotarłem do informacji że jest to typ nadwozia, podobnie jak Heuliez.
Jeśli ktoś zauważył błąd, proszę o poprawę.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Autobus_sta...y_V%C3%96V
Odpowiedz

#5

StÜlb = Standard Überlandbus = Typowy autobus podmiejski. To odpowiednik standardowych autobusów miejskich VöV pierwszej generacji (MAN SD200, SL200, MB O305) i drugiej (MAN SD202, NL202, MB O405).
Odpowiedz

#6
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.04.2015, 13:03 przez Kremik.)

Graf & Stift GSÜH 240 M12 (o mocy silnika 240KM i długości 12 metrów), był standardowym austriackim autobusem podmiejskim lat osiemdziesiątych zaprojektowanym w standardzie Stülb. Produkowany był w latach 1978-1987 w dużych ilościach dla Bahnbus i Postbus. Większość egzemplarzy wycofano w latach 90, niektóre były eksploatowane do 2000 roku.

Dzięki wszystkim za poprawę. Podaje wersję bez głupich błędów wynikających z niedoczytania.
Proszę o poprawkę w pierwszym poście.
Odpowiedz

#7


Zobacz mój kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/rzymianin22
Odpowiedz

#8
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.07.2024, 12:25 przez Konduktor5-8.)

Dźwięki silnika są super, taki basek , a że rozrusznik kręci jak w SD`ku ??, to widocznie tak jest. Po prostu takie autobusy mają wspólne elementy i podzespoły i wiele wspólnego siłą rzeczy je łączy, podobnie jak i dźwięk siłownika o/z drzwi. Kokpit jak w LU 200 - też nic dziwnego. No i mam autobus nie mniej wiedeński niż klasyczny LU 200, jeździły nawet dużo dłużej, niż LU`ki.

(07.2024) Edit: szukałem go ostatnio i Rep dla MisterJot`a za pomoc w odnalezieniu go poleciał. Teraz zauważyłem też, przy ponownej instalacji, że nie ma własnego folderu sound, co ewidentnie wskazywałoby na czerpanie dźwięków z pokrewnych pojazdów
[Obrazek: Yun2YfX.jpeg]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: