Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 42 Głosów - 4.48 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Kraków - 1997
Autor Wiadomość

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #171
RE: Kraków - 1997
Czyli rozumiem, że będzie stosowane Chrono?:)


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

03.01.2016 16:14
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 202
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 159
Post: #172
RE: Kraków - 1997
Poprawię tutaj wypowiedź Dominika, otóż Chrono zastosuję odnośnie do współczesnego AI od 2005 roku dla malowń do Solarisów które przygotował Dominik, do podmiany pętli Prądnik Czerwony na nową z peronem dla 142 od 197 bodajże oraz stworzenie pętli Cmentarz Batowice II Brama i rozkłady na 1.11 od 1999. Dodatkowo w zależności od taboru jaki się ukaże dodam go odpowiednio do poszczególnych plików AI list.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.01.2016 10:17 przez Buser.)
04.01.2016 10:13
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Magister

Szara Eminencja
Użytkownicy
Liczba postów: 79
Dołączył: 08-2014
Podziękowań: 84
Post: #173
RE: Kraków - 1997
Świetna robota!:) To będzie najlepsza polska mapa do OMSI. W końcu mapa odwzorowująca duże polskie miasto i długą linię i to jeszcze na przeguby. Szkoda, że tabor nie pasuje ale mam nadzieję, że Jelcz i Ikarus wyjdą niebawem:P Ilość linii AI na prawdę jest imponująca.

Mam kilka pytań, w 1997 była stosowana już kostka bauma? I czy w Krakowie były wiaty typu Ł? Masz jakieś zdjęcie? bo chciałbym to zobaczyć:P I czy będą wyjazdy i zjazdy z zajezdni?

No i uwagi, których chyba jeszcze nikt nie napisał.
W minucie 26:30 widać latający chodnik z wiatą przystankową. No i tablice rejestracyjne samochodom przydałoby się zmienić;)

04.01.2016 16:55
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 92
Dołączył: 11-2015
Podziękowań: 8
Post: #174
RE: Kraków - 1997
Przypuszczam, że w tamtych czasach nie było 429 do Skarżyńskiego??:) Jeśli był to jest opcja dodania tej linij? Mapa świetna! Już nie mogę się do czekać przejazdu po swoich terenach;)

22.01.2016 12:22
Szukaj postów Cytat

Spec od AI List
Użytkownicy
Liczba postów: 222
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 261
Post: #175
RE: Kraków - 1997
Nie było i raczej nie będziemy dodawać tej linii.


Moje Textury do OMSI 2
D.W Fotografia
22.01.2016 19:07
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 202
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 159
Post: #176
RE: Kraków - 1997
Zgodnie z tym co napisali koledzy wyżej zaznajomieni z historią krakowskich linii autobusowych, linia 429 powstała stosunkowo niedawno, w związku z czym nie widzę sensu umieszczania jej w odzwierciedleniu z lat 96/98. Dla ciekawskich i chcąc zamknąć temat ewentualnych przedłużeń, jeżeli będę miał czas, siły i chęci, to gdy skończę 105, chciałbym przenieść do OMSI 139 z racji tego, że spora część tej linii jest już wykonana. Ale to tak jak powiedziałem, czas pokaże, gdyż chętnych do pomocy przy mapie od kilku lat nie ma(nie licząc Dominika335 który przygotowuje krakowskie tekstury do autobusów zarówno współczesnych, jak i historycznych).

22.01.2016 19:33
Szukaj postów Cytat

做你想做的
Użytkownicy
Liczba postów: 24
Dołączył: 01-2016
Podziękowań: 1
Post: #177
RE: Kraków - 1997
Potrzebujesz plik hof ? Mam swój prywatny z kilkoma liniami.


]
23.01.2016 23:31
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 202
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 159
Post: #178
RE: Kraków - 1997
Dziękuję, ale dedykowany hof i dostosowanie malowań wykonał Dominik i działa to wyśmienicie. Nawiasem, obecnie zajmuję się dobudowaniem Gean't oraz układu drogowego dla funkcji Chrono w tamtym miejscu od końcówki 1997 roku.

24.01.2016 09:27
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: HKS

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 202
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 159
Post: #179
RE: Kraków - 1997
Cisza w temacie spowodowana była ogromem obowiązków życia codziennego, nie mniej w każdej wolnej chwili coś dłubałem przy mapie.Uwzględniłem większość Waszych uwag, wymieniłem tekstury asfaltu(nawet 2 razy), chodnika, etc. i tym sposobem mogę już uczciwie powiedzieć, że do końca tego miesiąca 129 zostanie w 100% ukończona. Ogarnąłem już całą funkcję chrono dla 129, co wiązało się ze zmianami w AI, ale także otoczeniu większym (Geant, skrzyżowania) jak i mniejszym (tabliczki na przystankach). Pozostało jedynie uzupełnić niską roślinność miejscami i wykonać jedną małą krzyżówkę w funkcji chrono, a także kosmetyczne poprawki(odchudzenie) Ronda Polsadu. W ten weekend najpewniej już będę modelował domki jednorodzinne dla linii 105. Docelowo na mapie pojawi się też trzecia linia, która będzie dostępna jedynie w okresie 01-02.11 - 907. Linia kursująca od parkingu przy Geant, do pętli Prądnik Czerwony. Pomysł podsunął mi kolega Krzysiek Kawa, za co mu serdecznie dziękuję. Nie mniej, chrono na Święto Zmarłych będę robił jak już 105 będzie ukończona, wtedy też domodeluję szczegółowy parking przed Geantem, gdzie będzie zatrzymywać się 907.

Pozdrawiam,

17.03.2016 23:56
Szukaj postów Cytat

Ten tego
Użytkownicy
Liczba postów: 460
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 381
Post: #180
RE: Kraków - 1997
Przed Geantem-w sensie, że przy C.H. Krokusie, tak? Chyba, że jeszcze inną trasę planujesz?
I tu moje pytanie. Jeśli 907 jedzie spod Geanta, to przejeżdża przez Rondo Barei, potem Strzelców i do Prądnika, czy przez Majora i Powstańców?

Mega się cieszę, że prace idą do przodu.
Pozdrawiam!:D

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.03.2016 00:00 przez Magister.)
18.03.2016 00:00
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: