Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Mapa Olsztyna - Linia 107

#51

Na stronie wiszą screeny z maja i 2 screeny z edytora. Otoczenie dalej leży i kwiczy, szczególnie zieleń i ronda.

http://mapa-olsztyna.y0.pl/wp-content/up...wIOm2p.jpg
Zaokrąglijcie trochę krawężniki, a przede wszystkim wywalcie tą ziemię ze środka i nienaturalnie ułożone drzewa i krzaki.

Na całej mapie wszystkie pustki wydają się być zapychane drzewami - OMSI tego nie lubi, brakuje malowania terenu, zróżnicowania odcienia trawy, miejscami krzaczków (drzewa też można obniżać i podwyższać, a nawet zrobić o własnych wymiarach wchodząc w szczegóły!).

Jeżeli chodzi o 2 nowe screeny...
Widzę jedynie rozpikselowaną zieleń, białe invisy i sygnalizatory. A merytoryczniej:
http://mapa-olsztyna.y0.pl/wp-content/up...2043_1.jpg
  • W rzeczywistości krawężniki też są pod kątem 90°?
  • Krzaki wychodzą przez krawężnik na jezdnie;
  • Znak kierunkowy na inne miasta nie ma najlepszej tekstury.

Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!

Odpowiedz

#52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.10.2018, 12:39 przez Kozłowski.)

Musicie zmienić niektóre przystanki, a szczególnie poprwawić w okolicach Jakubowa, przystanek końcowy jest na chodniku przed pętlą, a nie na pętli
A przystanek wyjazdowy do Centrum/Dworca jest bliżej CEiKu:P
I co za sens robienia otoczenia na stan obecny? ?
Nie lepiej poprostu aż na stan 2016, przed budową centrum przesiadkowego?
Odpowiedz

#53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.10.2018, 13:51 przez EuroPoland.)

Ogólnie Jakubowo będzie poprawione:P
Dworzec zostanie jaki był jedynie np. Partyzantów będzie zamknięte i będzie wjazd w ul. Kopenika.

@mati555
Tak niestety taka prowizorka.

Informuje jest to stan surowy otoczenie zostawiamy na koniec, jest tylko podstawowe, żebyśmy wiedzieli gdzie jesteśmy i dedyki od razu stawiamy:).
 Podziękowania za post: AdamAkaAndrzej(+1)
Odpowiedz

#54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.10.2018, 15:02 przez KMSzczecin.)

To nie prezentujcie nieskończonych terenów. Jak macie coś sensownego do pokazania, dopiero prezentuje się efekty, z samej gry, nie edytora. Aktualnie nie ma sensu nic publikować, ponieważ wiele osób może zniechęcić się do projektu.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.10.2018, 16:05 przez AdamAkaAndrzej.)

(01.10.2018, 21:43)mati555 napisał(a): Na stronie wiszą screeny z maja i 2 screeny z edytora. Otoczenie dalej leży i kwiczy, szczególnie zieleń i ronda.

http://mapa-olsztyna.y0.pl/wp-content/up...wIOm2p.jpg
Zaokrąglijcie trochę krawężniki, a przede wszystkim wywalcie tą ziemię ze środka i nienaturalnie ułożone drzewa i krzaki.

Na całej mapie wszystkie pustki wydają się być zapychane drzewami - OMSI tego nie lubi, brakuje malowania terenu, zróżnicowania odcienia trawy, miejscami krzaczków (drzewa też można obniżać i podwyższać, a nawet zrobić o własnych wymiarach wchodząc w szczegóły!).

Jeżeli chodzi o 2 nowe screeny...
Widzę jedynie rozpikselowaną zieleń, białe invisy i sygnalizatory. A merytoryczniej:
http://mapa-olsztyna.y0.pl/wp-content/up...2043_1.jpg
  • W rzeczywistości krawężniki też są pod kątem 90°?
  • Krzaki wychodzą przez krawężnik na jezdnie;
  • Znak kierunkowy na inne miasta nie ma najlepszej tekstury.
Ogólnie rozpikselowana ziemia jest winą słabych tekstur ustawionych przez EuroPoland (chodzi o jakość którą możemy ustawić w opcjach) , co do drzew to tak robimy właśnie tak jak nam doradzałeś;)
(02.10.2018, 15:01)KMSzczecin napisał(a): To nie prezentujcie nieskończonych terenów. Jak macie coś sensownego do pokazania, dopiero prezentuje się efekty, z samej gry, nie edytora. Aktualnie nie ma sensu nic publikować, ponieważ wiele osób może zniechęcić się do projektu.
Nie są niedokończone, pokazujemy na obecny stan (wcześniej było mniej;) )
[Obrazek: fed8852c624b0df7med.png]
Odpowiedz

#56

@EuroPoland: Mapka bardziej będzie półrealna, jeśli puścisz 107 przez Plac Pułaskiego:P
Chyba, że zrobisz krótką 109 przez Plac Pułaskiego z Osiedla Podleśna, to zrozumiem sens tego objazdu ?
Odpowiedz

#57

Objazd jest dla linii AI jak w realu.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości