Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 11 Głosów - 4.09 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Mapa Olsztyna - Linia 107
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #51
RE: Mapa Olsztyna - Linia 107
Na stronie wiszą screeny z maja i 2 screeny z edytora. Otoczenie dalej leży i kwiczy, szczególnie zieleń i ronda.

http://mapa-olsztyna.y0.pl/wp-content/up...wIOm2p.jpg
Zaokrąglijcie trochę krawężniki, a przede wszystkim wywalcie tą ziemię ze środka i nienaturalnie ułożone drzewa i krzaki.

Na całej mapie wszystkie pustki wydają się być zapychane drzewami - OMSI tego nie lubi, brakuje malowania terenu, zróżnicowania odcienia trawy, miejscami krzaczków (drzewa też można obniżać i podwyższać, a nawet zrobić o własnych wymiarach wchodząc w szczegóły!).

Jeżeli chodzi o 2 nowe screeny...
Widzę jedynie rozpikselowaną zieleń, białe invisy i sygnalizatory. A merytoryczniej:
http://mapa-olsztyna.y0.pl/wp-content/up...2043_1.jpg
  • W rzeczywistości krawężniki też są pod kątem 90°?
  • Krzaki wychodzą przez krawężnik na jezdnie;
  • Znak kierunkowy na inne miasta nie ma najlepszej tekstury.


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
01.10.2018 21:43
Szukaj postów Cytat

Kierowca na Zlecenie
Użytkownicy
Liczba postów: 342
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 46
Post: #52
RE: Mapa Olsztyna - Linia 107
Musicie zmienić niektóre przystanki, a szczególnie poprwawić w okolicach Jakubowa, przystanek końcowy jest na chodniku przed pętlą, a nie na pętli
A przystanek wyjazdowy do Centrum/Dworca jest bliżej CEiKu:P
I co za sens robienia otoczenia na stan obecny? ?
Nie lepiej poprostu aż na stan 2016, przed budową centrum przesiadkowego?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.10.2018 12:39 przez Kozłowski.)
02.10.2018 12:36
Szukaj postów Cytat

Ten co modeluje i skryptuje
Użytkownicy
Liczba postów: 42
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 60
Post: #53
RE: Mapa Olsztyna - Linia 107
Ogólnie Jakubowo będzie poprawione:P
Dworzec zostanie jaki był jedynie np. Partyzantów będzie zamknięte i będzie wjazd w ul. Kopenika.

@mati555
Tak niestety taka prowizorka.

Informuje jest to stan surowy otoczenie zostawiamy na koniec, jest tylko podstawowe, żebyśmy wiedzieli gdzie jesteśmy i dedyki od razu stawiamy:).


https://europoland.gumroad.com
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.10.2018 13:51 przez EuroPoland.)
02.10.2018 13:47
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: AdamAkaAndrzej

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,752
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #54
RE: Mapa Olsztyna - Linia 107
To nie prezentujcie nieskończonych terenów. Jak macie coś sensownego do pokazania, dopiero prezentuje się efekty, z samej gry, nie edytora. Aktualnie nie ma sensu nic publikować, ponieważ wiele osób może zniechęcić się do projektu.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.10.2018 15:02 przez KMSzczecin.)
02.10.2018 15:01
Szukaj postów Cytat

bardziej Erol :D
Zasłużeni
Liczba postów: 269
Dołączył: 11-2014
Podziękowań: 631
Post: #55
RE: Mapa Olsztyna - Linia 107
(01.10.2018 21:43)mati555 napisał(a):  Na stronie wiszą screeny z maja i 2 screeny z edytora. Otoczenie dalej leży i kwiczy, szczególnie zieleń i ronda.

http://mapa-olsztyna.y0.pl/wp-content/up...wIOm2p.jpg
Zaokrąglijcie trochę krawężniki, a przede wszystkim wywalcie tą ziemię ze środka i nienaturalnie ułożone drzewa i krzaki.

Na całej mapie wszystkie pustki wydają się być zapychane drzewami - OMSI tego nie lubi, brakuje malowania terenu, zróżnicowania odcienia trawy, miejscami krzaczków (drzewa też można obniżać i podwyższać, a nawet zrobić o własnych wymiarach wchodząc w szczegóły!).

Jeżeli chodzi o 2 nowe screeny...
Widzę jedynie rozpikselowaną zieleń, białe invisy i sygnalizatory. A merytoryczniej:
http://mapa-olsztyna.y0.pl/wp-content/up...2043_1.jpg
  • W rzeczywistości krawężniki też są pod kątem 90°?
  • Krzaki wychodzą przez krawężnik na jezdnie;
  • Znak kierunkowy na inne miasta nie ma najlepszej tekstury.
Ogólnie rozpikselowana ziemia jest winą słabych tekstur ustawionych przez EuroPoland (chodzi o jakość którą możemy ustawić w opcjach) , co do drzew to tak robimy właśnie tak jak nam doradzałeś;)
(02.10.2018 15:01)KMSzczecin napisał(a):  To nie prezentujcie nieskończonych terenów. Jak macie coś sensownego do pokazania, dopiero prezentuje się efekty, z samej gry, nie edytora. Aktualnie nie ma sensu nic publikować, ponieważ wiele osób może zniechęcić się do projektu.
Nie są niedokończone, pokazujemy na obecny stan (wcześniej było mniej;) )


[Obrazek: fed8852c624b0df7med.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.10.2018 16:05 przez AdamAkaAndrzej.)
02.10.2018 15:52
Szukaj postów Cytat

Kierowca na Zlecenie
Użytkownicy
Liczba postów: 342
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 46
Post: #56
RE: Mapa Olsztyna - Linia 107
@EuroPoland: Mapka bardziej będzie półrealna, jeśli puścisz 107 przez Plac Pułaskiego:P
Chyba, że zrobisz krótką 109 przez Plac Pułaskiego z Osiedla Podleśna, to zrozumiem sens tego objazdu ?

02.10.2018 22:35
Szukaj postów Cytat

Ten co modeluje i skryptuje
Użytkownicy
Liczba postów: 42
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 60
Post: #57
RE: Mapa Olsztyna - Linia 107
Objazd jest dla linii AI jak w realu.


https://europoland.gumroad.com
03.10.2018 06:31
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: