Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 4 Głosów - 3.25 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Mierzejowice
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 48
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 113
Post: #1
Mierzejowice
Siema!
Postanowiłem podzielić się postępami z rozwoju mapy - a nuż kogoś to zaciekawi:D
Póki co rozwijam linię 48 - planuję wydłużyć ją o około 15 minut tak, aby czas przejazdu wyniósł ponad 20 minut.

Tereny za placem Goethego stały się terenami przemysłowymi:
#1

[Obrazek: vr5vuyn.png]

#2

[Obrazek: iTj0trA.png]

#3

[Obrazek: 00iYHXu.png]

#4

[Obrazek: d1Um3Ia.png]

#5

[Obrazek: cgEOf4u.png]

#6

[Obrazek: pzs1L1C.png]

#7

[Obrazek: CMqxI2p.png]

#8

[Obrazek: wEjQYUw.png]

#9

[Obrazek: Rpev2lz.png]

#10

[Obrazek: 49QSpk1.png]

#11

[Obrazek: Sox2HNl.png]

#12

[Obrazek: YM9wGqL.png]

#13

[Obrazek: XU7oaAD.png]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.08.2020 23:53 przez Niupelek.)
04.11.2018 18:43
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Sebal29 , Pro123 , mati555 , Iwo

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #2
RE: Mierzejowice
Fajnie, że w końcu założyłeś wątek!:D

Mapa wygląda bardzo dobrze jak na dzisiejsze standardy, jak mniemam nie jest tak ciężko jak na Śląsku (:iksde:). Niestety trudno mi się do czegokolwiek przyczepić, ale się postaram.

1. Na 1 screenie wymieszałbym trochę teksturę trawy w praku, żeby nie była tak jednolita (trochę ziemi, możesz dodać jakieś ciemniejsze plamy).

2. Zmieniłbym trochę teksturę czerwonego przejścia, żeby nie było takie... czyste? Jednolite?

3. https://i.imgur.com/cgEOf4u.png Asfalt znowu stopniał, samochody w OMSI toną.

4. https://i.imgur.com/CMqxI2p.png Tak na oko patrząc, sygnalizacja przed przejazdem jest za nisko umieszczona.

Co do reszty, jest super, czuć klimacik, jeżeli się nie mylę to trochę Śląska. Cieszy, że chcesz dalej rozwijać mapę, żeby nie było to tylko taki 5 minutowy kikut.:D


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
04.11.2018 22:01
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Sebal29 , Niupelek

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 48
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 113
Post: #3
RE: Mierzejowice
To znowu ja:D
Przez spory okres prace wlokły się, przez co dzisiaj mam do pokazania jedynie kilka screenów z raptem dwóch ulic - uznałem jednak, że warto się nawet tym podzielić .
Podniosłem wyżej wymienioną sygnalizację do maksymalnej wysokości, która nie powoduje latania obiektów w powietrzu, ale dalej odnoszę wrażenie, że jest ciut za nisko. Jeśli faktycznie tak jest - poszukam innego obiektu:
#14

[Obrazek: QJZFIEl.png]

#15

[Obrazek: KJfwd4N.png]

#16

[Obrazek: bhlj0n9.png]

#17

[Obrazek: nobvqMJ.png]

#18

[Obrazek: oMXjyRn.png]

#19

[Obrazek: T6HDykm.png]

"Walczę" również z plamami światła - chciałbym osiągnąć na przejściu taki efekt, żeby plamy białego światła wyraźnie się odznaczały na tle innych.

[Obrazek: i3mxZaY.png]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.08.2020 23:54 przez Niupelek.)
13.11.2018 23:02
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Pro123

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,754
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #4
RE: Mierzejowice
Na 1 screenie tekstura asfaltu jest zbyt jednolita.
Na drugim screenie jest okropny kontrast i radius, to trzeba poprawić.
Tekstura asfaltu z screenów od 2 jest zbyt powtarzalna.
Na 5 screenie brakuje tła za tą niską budą, nie wygląda to za dobrze.

Poza tym otoczenie jest ładne, tak trzymaj.


13.11.2018 23:17
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Niupelek

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 48
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 113
Post: #5
RE: Mierzejowice
Cześć i czołem!
Dawno się tu nic nie pojawiło, bo i tempo było raczej mizerne przez brak czasu, niemniej wydaje mi się, że cosik mogę pokazać nowego:D
#20

[Obrazek: zIk4aO4.jpg]

#21

[Obrazek: MNDYv4k.jpg]

#22

[Obrazek: f28MAcn.jpg]

#23

[Obrazek: xEp4zdh.jpg]

#24

[Obrazek: i5JELX0.jpg]

#25

[Obrazek: zMm054Z.jpg]

#26

[Obrazek: aKmYEgR.jpg]

#27

[Obrazek: Z6iVlja.jpg]

#28

[Obrazek: mb49kxf.jpg]

#29

[Obrazek: QOCVSq7.jpg]

#30

[Obrazek: yyIKlZJ.jpg]

Aktualnie czas przejazdu wynosi około 11-12 minut i zostały zrobione tereny do granicy Tąpkowic. Według planu, linia będzie wjeżdżać do największego miasta metropolii - tytułowych Mierzejowic. Pętelka widoczna na ostatnich screenach jest miejscem granicznym miast, jednak otoczenie w jej okolicy nie jest jeszcze skończone i brakuje wielu elementów, w szczególności roślinności.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.08.2020 23:54 przez Niupelek.)
13.02.2019 02:09
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Pro123 , Ghost Rider , MichałW , mati555

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #6
RE: Mierzejowice
Bardzo fajnie ci to wychodzi! Samochody na chodnikach mimo, że jezdnia ma z 10m (Polska w pigułce <3). Jednak przyczepię się do kilku rzeczy.

https://i.imgur.com/MNDYv4k.jpg i https://i.imgur.com/mb49kxf.jpg - Daj jakiś poszarpany asfalt między jezdnią, a tym piaskiem/ziemią.
https://i.imgur.com/xEp4zdh.jpg - Pomyśl nad zmianą tekstury chodnika. Ten żółty tutaj nie pasuje.
https://i.imgur.com/zMm054Z.jpg - Słupek tonie w chodniku, weź go podnieś.
https://i.imgur.com/aKmYEgR.jpg - Osobiście obniżyłbym krawężnik bliżej kamery, albo podniósłbym ziemię wyżej, bo średnio realnie to wygląda.
https://i.imgur.com/QOCVSq7.jpg - Zlituj się z tym krawężnikiem:nietrzezwy:. Nie stało ci się też coś z teksturą asfaltu? Jakaś taka rozmazana i dziwnie ściśnięta.

Nie wiem jak to wygląda z poziomu kierowcy albo tak całościowo, ale czy nie jest troszeczkę za dużo drzew i wysokiej trawy? Ten busz 4 jest wszędzie i ma ~2m wysokości, nawet przed wejściem do kamienicy! (xD) Wiem, że robienie tła jest nużące, ale nie popełniaj tego błędu co ja i nie rób ściany drzew jako tła, bo OMSI za tym nie przepada. Już bardziej woli jakieś obiekty.


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.02.2019 15:16 przez mati555.)
19.02.2019 15:16
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Niupelek

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 945
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 633
Post: #7
RE: Mierzejowice
https://i.imgur.com/QOCVSq7.jpg Połatany asfalt z Bydgoszczy jest objęty zakazem używania na innych mapach.

19.02.2019 19:40
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Allison , Niupelek

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 48
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 113
Post: #8
RE: Mierzejowice
Oto i ja:D
Tempo prac, jak zwykle, oceniam na ślamazarny+ a do tego otoczenie dookoła pętelki spowodowało u mnie absolutny brak jakiejkolwiek weny do dokończenia tamtego miejsca. W związku z tym postanowiłem się zabrać za drugą odnogę, która częściowo była już zrobiona wcześniej. No więc jako, że nowe miejsce to i nowe pomysły, to i całkiem sprawnie to idzie :v
#31

[Obrazek: NRp5OPJ.png]

#32

[Obrazek: j41cB3u.png]

#33

[Obrazek: Xc6Hnmz.png]

#34

[Obrazek: 5hcjK1a.png]

#35

[Obrazek: XLJ5daL.png]

#36

[Obrazek: DSEAMys.png]

#37

[Obrazek: uGPZ2Ov.png]

#38

[Obrazek: L8tlsIj.png]

#39

[Obrazek: kJeLEKn.png]
Jeśli chodzi o rzeczy o których wiem, które trzeba na prezentowanych screenach poprawić, to dodać sygnalizację dla autobusów przed skrzyżowaniem, poprawić teksturę wysepki przy banku i kilka innych drobnostek.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.08.2020 23:55 przez Niupelek.)
24.04.2019 18:29
Szukaj postów Cytat

Manul
Użytkownicy
Liczba postów: 219
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 628
Post: #9
RE: Mierzejowice
Ludzie lubią cyferki, więc:
0) Szanuję za ciekawy układ drogowy i realizację zieleni;
1) Na asfalcie przydałyby się bardziej wyraziste ślady kół, można by było pokusić się o dodanie ich jako osobny półprzezroczysty spline na wierzchu — ograniczyłoby to ewentualne wrażenie powtarzalności, które ma miejsce przy śladach „wypieczonych” na teksturze asfaltu;
2) Widoczny na ścianie kamienicy spektakularny uskok między chodnikiem a trawą na ostatnim screenie — tam by się trochę wypełnienia przydało, bo to jednak będzie widać z perspektywy kierowcy;
3) Trawa na przedostatnim screenie jest jednak nieco za wysoka.

Poza tym palce lizać, jak zwykle widzimy profesjonalnie wykończony projekt.


[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
24.04.2019 18:39
Szukaj postów Cytat

Hejter przodowy
Super Moderatorzy
Liczba postów: 653
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 702
Post: #10
RE: Mierzejowice
Uskok występuje też na przedostatnim screenie i to rzeczywiście psuje estetykę. Natomiast to, co mnie osobiście razi to Rathaus Spandau, który zdecydowanie nie powinien się tu znaleźć, bo jest brzydki, oklepany, a miasto, z którego pochodzi, jest już w OMSI odwzorowane utworzone.


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

24.04.2019 19:07
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: