[OMSI 2] Omsdal (v2.5) |
![]() Nazwa projektu: Omsdal Wersja: 2.5 Autor: denes1985 Repainty: fk-design Źródło: Link Download: Mapa Obiekty i spliny (Mega.co.nz) Potrzebne obiekty: der Tomashek Opis: Kontynuacja fikcyjnego projektu, którego główną arterię stanowią miasteczka Omsdal oraz Volden, Bahnfof. Znajdziemy tu także mniejsze wioski, między którymi będziemy poruszać się kilkoma liniami autobusowymi: Kod: - 301, 30N ![]() Screeny: W pliku ailists.cfg, wpisany jest MAN_UEL (jest specjalne malowanie dla niego), Ci którzy nie posiadają tego pojazdu, będą musieli podmienić go w tym pliku na inny. ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Bardzo fajna mapka. Przejechałem się na linii 302 i opiszę swoje wrażenia. Zdecydowana większość trasy to drogi prowadzące przez "odludzie", tzn. nie ma żadnych zabudowań. To nie znaczy, że jest nudno. Wręcz przeciwnie - jazda krętą drogą (są również odcinki, na których można się porządnie rozpędzić) i możliwość obserwowania malowniczych krajobrazów jak góry czy jeziora, sprawia frajdę. Optymalizacja na plus - jadąc niedawno wydaną modyfikacją MAZ-a 103.060, ilość FPSów nie spada u mnie poniżej 25.
Ciekawa propozycja dla lubiących fikcyjne mapy, a także dla osób ze słabszym sprzętem ![]()
Procesor: Intel Core i5-4460 (4 x 3.2 GHz)
RAM: 8 GB Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960 (4 GB) System: Windows 10 Pro ![]() Aktualizacja do wersji 2.5: Zmiany: Kod: - 10 km autostrad Download w pierwszym poście. ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
No to może teraz ja trochę pomarudzę. Otóż nie ogarniałem jeszcze linii (brygady wyglądają jak w Hamburgu - mamy 5 cyfrowy numer dla każdej z nich) liznąłem po fragmencie 2 z nich.
Trochę włócząc się bez celu autobusem, a trochę z kamerą F4. Ale podoba mi się otoczenie i zóżnicowanie terenu. Odcinki leśne nie są monotonne, jeżeli idzie o powyższe kwestie. Łagodne serpentyny wśród uroczych lasów, jak i "agrafki" w iście alpejskim stylu (tunele też - a jakże ..). To trochę jak połączenie Roemerbergu z Tettau. Dochodzi jeszcze odcinek nad wielką wodą oraz latarnia morska na jednym z krańców. Mamy także spory odcinek autostradą. Jest trochę zabawnie, jeżeli idzie o dbałość o detale. Bo z jednej strony takie pierdółki, jak parasole na plaży, a z drugiej mamy w jednej z miejscowości skrzyżowanie, na którym skręcamy w lewo, a na prawo mamy ... uciętą drogę "donikąd" (dalej jest trawa) w komplecie z punktem spawnu samochodów !!! . Powinno to być skrzyżowanie "T" - nie zaś klasyczne 4 kierunkowe, skoro tak. Naliczyłem ich 2 i chyba dosyć blisko siebie, a na jednym z nich mamy helper, który sugeruje skręt właśnie w tę rzucającą się w oczy "nicość" - na litość Boską ... . Optymalizacja dobra, choć mam dobre parametry, to moze nie mnie to oceniać. Ogólnie polecam PKS-owcom (raczej nie MKM-om ![]() (od jakiegoś czasu jeżdżę "bezkolizyjnie", więc nie miałem możliwości tego zweryfikować). Ale także ze względu na ciasnotę na "agrafkach" - stłuczka nieunikniona i jak to kiedyś ktoś nazwał, "ewakuacja dziadów" gwarantowana ![]() ![]() Ogólnie mówiąc spodobała mi się, więc teraz juz zabiorę sie pewnie za rozgryzanie tras i wariantów. Wystawiam spokojnie 9.5 10 (łącznie za te nieszczęsne skrzyżowania i ew. wady, jakich jeszcze nie wychwyciłem (tak na zapas, czyli na "scynście"). ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |