Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  PKS Węglin

#41
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.04.2025, 19:46 przez janpogromca.)

Super mapa, po uzupełnieniu plików wszystko działa.
Odpowiedz

#42

(05.04.2025, 12:25)Grzesiek00 napisał(a):
(04.04.2025, 19:30)adamets2 napisał(a): Drodzy forumowicze mam wielką prośbę. Nie zaśmiecajcie tego wątku "pustym niebem" i "brakami w paczce". Paczka jest kompletna i wszystko działa. Jak macie problem to stwórzcie wątek w dziale problemów technicznych i tam przede wszystkim dawajcie logi z gry, które pokazują 90% problemów. Szkoda tego całego trudu Twórców bo zrobili fajną mapkę i warto o niej rozmawiać, a nie, że nie działa coś co działa:)

Drogi forumowiczu, mam wielką prośbę. Nie zaśmiecaj tego wątku niesprawdzonymi informacjami. Od tego m. in. jest ten wątek, żeby autor mapy mógł uzyskać od graczy informację zwrotną odnośnie zauważonych przez nich nieprawidłowości i mógł na jej podstawie wydać swój dodatek w stanie grywalnym, pozbawiony błędów. Nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz, że paczka jest kompletna ale mylisz się, bo brakuje w niej trzech obiektów. To niewiele ale jednak przez to zgłosiły się tu osoby, którym mapa nie wczytuje się poprawnie i "urywa się" w połowie trasy. Proponuję abyś następnym razem, przed zabraniem głosu, zbadał sprawę dokładnie.

Brakujące obiekty:

Sceneryobjects\Generic\Fuel.sco
Sceneryobjects\Trees_MC\Buttercup_01.sco
Sceneryobjects\Trees_MC\tree_large_01 (2).sco

Podrzucam do pobrania tutaj.

Co do mojej pierwszej recenzji, zwracam honor, pospieszyłem się nieco z krytyczną opinią, po dokładniejszym zapoznaniu, wgraniu poprawki i brakujących obiektów, pojeździłem trochę dłużej i stwierdzam, że mapa jest bardzo fajna. Niektóre błędy zostały naprawione, pojazdy AI poruszają się normalnie. Co do wymienionych przeze mnie uwag:
Problem ze sterownikiem: Miałem na myśli ten w Manie Standardbus, ma on taką funkcję, że przed dojazdem do ostatniego przystanku, sam zmienia kierunek na kolejny przejazd zgodnie z rozkładem. Na innych mapach działa to bez zarzutów a tutaj z nieznanej mi przyczyny zmienia kierunek wcześniej. Ale w sumie nie jest to duży problem, można tę funkcję wyłączyć i ustawiać sobie kierunek ręcznie.
Infrastruktura przy jeziorze: Chodziło mi o to, że woda jest bardzo blisko drogi, nie ma tam nic i wygląda to kiepsko ale po wgraniu poprawki pojawiły się tam jakieś krzaczki i teraz jest dużo lepiej. Może wcześniej coś się nie wczytywało.
Brakujące oznakowanie: Brak słupków przy niektórych odcinkach dróg między miejscowościami, chyba że jest to zamierzone.

Urywające się drogi z krzakami na środku:
[Obrazek: Zrzut-ekranu-2025-04-05-124923.png]
[Obrazek: Zrzut-ekranu-2025-04-05-124850.png]

Niestety, po wgraniu poprawki, tekstury podłoża na niektórych tile'ach się zepsuły:
[Obrazek: Zrzut-ekranu-2025-04-05-125056.png]
[Obrazek: Zrzut-ekranu-2025-04-05-125012.png]

Poza tym jest świetnie.

Można prosić o nowy link do brakujących modeli?
Odpowiedz

#43

Link zaktualizowany.
Odpowiedz

#44

(20.06.2025, 19:06)Grzesiek00 napisał(a): Link zaktualizowany.

Wrzuciłbyś raz jeszcze? Ponieważ gdzieś mi się zapodziało :/
Odpowiedz

#45

jedyne co mi się wrzuca w oczy (z błędów) jest to że lampy nie gasną o 22:00 powiedzmy i świecą tak całą noc, dla innych może to nie jest błąd ale według mnie leciutki błąd który mógłby być do poprawy, po za tym mapka super
 Podziękowania za post: adamets2(+1)
Odpowiedz

#46

Witam,
Na wstępie chciałbym podkreślić bardzo wysoką jakość wykonania mapy, za co należy się duże uznanie. Niestety, podczas rozgrywki napotkałem problem, który uniemożliwia mi pełne korzystanie z mapy i chciałbym go zgłosić.

Problem dotyczy ruchu AI, który w niektórych miejscach zatrzymuje się i nie podejmuje dalszej jazdy. Dzieje się tak nie tylko na przejściach dla pieszych, ale również w losowych lokalizacjach – pojazdy stają na światłach awaryjnych i nie ruszają. Zdarza się to zarówno w terenie zabudowanym, jak i poza nim, na zwykłych drogach.

Podkreślam, że pobrałem wszystkie dostępne poprawki oraz zamieniłem pliki, jednak problem wciąż występuje. Dotyczy on wyłącznie ruchu AI obecnego na mapie. Niestety, samochody zatrzymujące się w ten sposób pojawiają się na trasie nawet w liczbie około 10, co mocno zaburza płynność rozgrywki i znacząco utrudnia korzystanie z mapy.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tego problemu lub wskazówki dotyczące możliwych działań naprawczych.
Odpowiedz

#47

@PIOTERPRO2009

(02.04.2025, 19:47)kacper_2000 napisał(a): Problem z blokującym się ruchem AI najprawdopodobniej wynika z braku skryptu niezbędnego do prawidłowego działania pojazdów AI od @mistersix. Wrzucenie poprawki powinno to naprawić.
Odpowiedz

#48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj, 17:42 przez PIOTERPRO2009.)

(Wczoraj, 17:17)mister Jot napisał(a):
(02.04.2025, 19:47)kacper_2000 napisał(a): Problem z blokującym się ruchem AI najprawdopodobniej wynika z braku skryptu niezbędnego do prawidłowego działania pojazdów AI od @mistersix. Wrzucenie poprawki powinno to naprawić.

Domyślałem się tego od początku przygody z tą mapą lecz nawet pobranie poprawki i wgranie wszystkiego co tam jest do poszczególnych folderów i zamienienie plików oraz wpisanie odpowiednich wartości w ustawieniach ruchu SI nie pomogło spróbuje jeszcze raz ale nie wiem dlaczego nadal ruch AI nie działa poprawnie
Odpowiedz

#49

Chodzi o poprawkę do pojazdów AI od mistersixa.
Odpowiedz

#50

(Wczoraj, 18:17)mister Jot napisał(a): Chodzi o poprawkę do pojazdów AI od mistersixa.

Wiem udało mi sie w końcu to naprawić
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości