Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Pilsko - Polanowice (23.11.15)

#31

Tego akurat nie wiedziałem:P Choć pogrzebałem w google i znalazłem take zdjęcie: http://st2.depositphotos.com/1705215/621...Toning.jpg czyli w sumie wychodzi na to, że jest to realne:D
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
Odpowiedz

#32

(19.10.2015, 22:09)Ramirez napisał(a): Z tego co mi wiadomo zebry nie maluje się na bruku, bo po deszczu robi się tam

Maluje, maluje...:D Klik (żeby nie było, że nie)

Sebastianie, przez Ciebie nie rzucę palenia, bo co się zmotywuję do odpalenia edytora, kończy się to tym, że i tak nie umiem tak jak Ty i idę jarać... Słowa uznania!
 Podziękowania za post: eSeL(+1)
Odpowiedz

#33

@Up, link nie działa jak należy;)

@eSeL, przyczepie się do tekstury bruku, bo ten bruk jest za duży, jak np. tu: http://www.hostmat.eu/viewer.php?file=73...798446.png
Ale dla porównania tutaj bruk jest już dobrej wielkości: http://www.hostmat.eu/viewer.php?file=75...666150.png

Jak to poprawisz to będzie super.
Odpowiedz

#34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.10.2015, 09:38 przez eSeL.)

Bruki w rzeczywistości są różnej wielkości, zostawiam, bo trochę zabawy mnie to kosztowało:P
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
Odpowiedz

#35

Kurcze daj mi 1% swoich umiejętności, to bym swoją mapę wreszcie skończył.
Super mapa, dokładność i poziom wykonania najwyższych lotów ;d
Pozdrawiam Darek59
Odpowiedz

#36

Ten bruk jest "dwukolorowy". Tekstura najwyraźniej składa się z jakiegoś jaśniejszego fragmentu, który na mapie jawi się w postaci "pasów". Domyślam się, że musiałeś sporo pracy włożyć, żeby realistycznie powiększyć tę kostkę, ale wszystko wyglądałoby jeszcze lepiej (w moim odczuciu), gdyby udało Ci się jakoś zniwelować różnicę jasności w ramach tej jednej tekstury.

Wszystko pozostałe jest po prostu niesamowite! W życiu nie pomyślałbym, że coś takiego da się w ogóle wykrzesać z edytora.:)
Odpowiedz

#37

To znowu ja :E Jeszcze stare miasto, ale powoli będziemy z niego wyjeżdżać:P

[Obrazek: 32695117890762693134_thumb.png] [Obrazek: 39868220265969656316_thumb.png] [Obrazek: 39434312711357937120_thumb.png]

[Obrazek: 50949843427994373775_thumb.png] [Obrazek: 01569588765146763778_thumb.png] [Obrazek: 11759166693359108964_thumb.png]

[Obrazek: 43411791602524988957_thumb.png] [Obrazek: 85716178480654399151_thumb.png] [Obrazek: 90455218702578787772_thumb.png]
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
 Podziękowania za post: kacper_2000(+1)
Odpowiedz

#38

Znowu pięknie, ładnie, aż mi się nie chce rozpisywać. Doczepię się tego: http://www.hostmat.eu/viewer.php?file=90...787772.png - busz 7 jest troszeczkę za wysoki, no i osobiście w tym miejscu dałbym słynną "czwórkę", z wysokością -2. "Siódemka" niezbyt mi tu pasuje.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Odpowiedz

#39

http://www.hostmat.eu/viewer.php?file=39...937120.png Tutaj samochód można by ciut podnieść.:P
http://www.hostmat.eu/viewer.php?file=85...399151.png Nie podoba mi się połączenie chodnika po lewej, część niebieska, część szara, jeśli są to dwa osobne chodniki to może warto jeden z nich odbić za pomocą opcji: Mirror? Jeśli jest to jeden chodnik to raczej nic z tym nie zrobimy.:|
Poza tym kolejne klimatyczne tereny.
Pozdrawiam Przemo
Odpowiedz

#40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.10.2015, 18:48 przez eSeL.)

Ikarus 132 - zostawiam, bo uważam to za pierdołę nie mającą wpływu na grywalność:P
Przemo11 - Samochód faktycznie dosłownie nieznacznie można by podnieść (nie jestem perfekcjonistą i dla mnie było ok), co do chodnika to jest to jeden splin, ale postaram się poprawić jego teksturę.
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości