[OMSI 2] Probacher Land 1.4 | |||
Projekt: Probacher Land Wersja: 1.4 Autor: Roadmaster '93 Źródło i download: Link Wymagane dodatki: ADDON CreativeStreets V2.0, Terrain Splines V6.0, AFG Praga, Ruhrau V2 (jedynie tekstury), AFG Praga - Linia 143, Projekt Lublin 3.0 / 3.1 Opis: English description: Screeny: Video:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Dość ciekawa mapa . Jeśli komuś nie przeszkadza pomieszanie NRD z współczesnością to polecam
![]()
Mapa świetna. 10/10.
Czy ma ktoś informację jakie powinny być Textury w folderze z grą aby nie było białych fragmentów i kompletne drogi na mapie? Z AfG i Projektu Lublin textury skopiowane nic nie poprawiły.
Pomogłem? Podziękuj
![]() W razie problemów pisz na priv.
Listę textur masz w folderze maps w pliku "global.cfg", a jeśli masz wszystkie i problem nadal występuje to musisz każdą otworzyć paintem i zapisać.
Wiem, że to szczegół, ale czy możnaby zmienić nazwę wątku na Probacher Land 1.4, jako że to jest aktuala wersja mapy?
Człowiek człowiekowi zgotował ten los.
Grałem już na wersji 1.4. W mojej ocenie mapka dosyć przeciętna i na pewno nie topka. To takie "eteesowe" OMSI
![]() Plusy: - Bardzo duże odległości pomiędzy przystankami - Można zapierniczać bardzo szybko - Znośna optymalizacja - Pełna współpraca z BCS/Nawigacją - Jakiś klimat wiejski ma - dużo traktorów przy przystankach ![]() Minusy: - Większość mapy to monotonne autostrady. "Miasteczka" to kilka domów na krzyż *(edycja po czasie) - Małe urozmaicenie mapy i częsta powtarzalność. Zjeżdżamy z autostrady kawałek do czegoś co ma udawać wieś, a tam stoi jakiś traktor i tak powtarza się kilka razy *(edycja po czasie) - Przystanki są tak zrobione, żeby gracz dostał wścieklizny - trzeba zawrócić w mega ciasnych drogach i idealnie podjechać co jest trudne. Do tego bardzo często mimo prawidłowego stanięcia przy przystanku pasażerowie nie wsiadają. Trzeba niemal co do cm stanąć - Linie są dosyć zagmatwane i nie zawsze helpery prowadzą idealnie - ja stosowałem i nawigację i helpery momentami. - Cała mapka jest na zasadzie: jedziesz autostradą, odbijasz w lewo albo prawo do przystanku z traktorem ![]() - Brak zapowiedzi Podsumowując - mapkę polecam, ale tylko jak ktoś chce sprawdzić moc silnika autobusu ![]() *edit// pojeździłem więcej na mapce po większej ilości obszarów i punkty dotyczący monotonności usuwam. Naprawdę wygląda to fajnie. Zdanie zmieniłem. (16.07.2021, 14:46)caveo napisał(a): Mapa świetna. 10/10. Wiem, że paruletni odkop, ale chcę napisać żeby była jasność co do tych białych chodników ![]() ![]() Problem z białymi chodnikami: - Zgodnie z pierwszym postem do działania mapki wymagane jest pobranie paczki z Ruhrau V2. Ikarus tu bardzo dobrze, że wpisał w nawiasie tekstury bo to właśnie tekstury z tej paczki, a właściwie ich brak wpływają na te białe chodniki. Ja tą mapkę ściągałem bezpośrednio z webdisku i albo niedokładnie zrozumiałem albo odpuściłem jak BluSky nie raportował błędów ale jakimś cudem właśnie nie pobrałem tych tekstur. Być może nie chciałem instalować całej mapki Ruhrau V2. Więc jeszcze raz - Za białe chodniki odpowiada brak katalogu textures z paczki z Ruhrau V2 (ale sam katalog textures bez niczego więcej, przynajmniej jeśli chodzi o tą mapkę) Obiecany nieoczywisty i niekonwencjonalny tips ![]() - tak się zdarzyło, że akurat na Probacher Land grałem głównie zimą i wiecie co? Praktycznie te białe chodniki razem ze scenerią zimową dodawały takie białe pozostałości po śniegu ![]() ![]() edit 2// Ponieważ poświęciłem wczoraj z 1,5 godziny to nie chcę żeby znów ktoś stracił czas przez bug na mapie. Oczywiście myślałem, że ja coś źle wgrałem na IBIS ale jest po prostu błąd. Na linii: Taxi Brenk - Probach Sued 4 - Kuhl Alter (17:15 - 17:37) circulation 3-1100 (Line 812) 3 przystanek czyli Probach Station nie jest wyświetlany na mapie jako helper mimo, że gra musi go zaliczyć. W rezultacie po przejechaniu całego kursu gra nie zalicza kursu. Nawet się zatrzymałem na tym przystanku ale ludzie nie wsiedli. Kody podane poprawnie. Szukałem na mapie gdzieś w pobliżu innego przystanku gdzie by gra zaliczyła. Straciłem czas. Żeby się upewnić, że to nie błąd u mnie, sprawdziłem na YT na filmikach z tej linii w stronę Kuhl i było tak samo wiec ma pewność, że to bug. Sprawa zgłoszona na webdisku w odpowiednim wątku. | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |