Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Projekt GZM ZTM - Linia 220

#11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.01.2017, 19:04 przez Krzysztof H.)

Witam dzisiaj kolejne scrreny z prac nad mapą.
Dzielnica Porąbka Wiejska.
[Obrazek: 65401823259529299100.png]
[Obrazek: 38071039272537328547.png]
[Obrazek: 44288359019073362690.png]
[Obrazek: 94581586823976220576.png]
[Obrazek: 85699114959459235002.png]
[Obrazek: 97219771014348224212.png]
[Obrazek: 58540940344277192766.png]

 Podziękowania za post: Szwagier R-T(+1) , AdamAkaAndrzej(+1) , Aragok(+1) , Kruczan(+1)
Odpowiedz

#12

Wszystko tu jest niestety mocno nienaturalne; busze sięgają do znaków, drzewa są wysokie jak ja pierdzielę i poustawiane niemal w szeregu, niczym pułk wojska przed bitwą. Skrzyżowania, jakieś parkingi (?) są poustawiane wyłącznie pod kątami 45*/90*, busze i drzewa ciągle te same...
Musisz popracować dość mocno nad szczegółami, bo ich u Ciebie nie ma, robisz to mocno niedbale - a nie tędy droga, bo właśnie wtedy mapa się będzie podobać, gdy nie będzie jedynie kawałkiem trasy, jakich pełno - tylko przyciągnie do siebie klimatem, szczegółami, charakterystycznymi punktami, wyjątkowością itd. Bo wbrew pozorom mocno widać, czy autor rzeczywiście włożył kupę starań, aby mapa była dopracowana.
Popraw się, powodzonka :p
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Odpowiedz

#13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2017, 11:58 przez Krzysztof H.)

Widzisz kolego Ikarus132 zacznę może od tego że nie jestem profesjonalnym maperem tylko amatorem i moje mapy na pewno nie będą wyglądały jak twoje bo każdy ma swój styl i jest inaczej budowana. Powiem że w budowie mojej mapy sugeruję się (uczę się) na już wydanej i dobrze znanej mapie, a jej autor jak dla mnie jest profesjonalnym maperem, a nie widziałem żebyś jego mapy tak krytykował, screen z tego twórcy mapy na której się wzoruję jest poniżej. Co do skrzyżowań i parkinów widzisz kolego, drogi, parkingi i budynki, tu korzystam z podkładów ( instrukcja dostępna tu: http://strefa-omsi.pl/Watek-OMSI-2-Uzywa...orze--3515 ) z tym to musisz iść do Urzędu Miasta w Sosnowcu i zgłosić to że cytuję ciebie: "Skrzyżowania, jakieś parkingi (?) są poustawiane wyłącznie pod kątami 45*/90" (nie mam pojęcia o co tu chodzi z tymi kątami nie rozumiem tego w cale) to już musisz tam zgłaszać że drogi w Sosnowcu są w ten, a nie inny sposób ustawiane.
Do wszystkich którzy chcą skrytykować mapę i traktować ją jak profesjonalną powtórzę jeszcze raz NIE JESTEM PROFESJONALISTĄ W BUDOWIE MAP I MAPĘ PROJEKT PKM SOSNOWIEC ROBIĘ JAKO AMATOR, POWTÓRZĘ AMATOR !!!!!!!!!. Uczę się budować mapy, więc trochę wody upłynie zanim moja mapa będzie wyglądała profesjonalnie.
Dziękuję za uwagę i wyrozumiałość, pozdrawiam.
[Obrazek: 08146548524522527298.png]
Odpowiedz

#14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2017, 12:08 przez Przemo11.)

To skoro się uczysz, to może wziąłbyś rady bardziej doświadczonych mapperów i starał się uczyć na błędach...
Na kim się wzorujesz, bo piszesz o screenie, a ten "poniżej" przedstawia tak wiele...
Rozumiem, że każdy ma swój styl, ale to co pokazujesz wymaga poprawy i przyjmuj krytykę, a nie krzyczysz.

Las do poprawy, bo ten wygląda strasznie sztucznie.
http://hostmat.eu/images/85699114959459235002.png Tu nie podoba mi się tekstura podłoża, jest zbyt ciemna.
Pozdrawiam Przemo
Odpowiedz

#15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2017, 12:37 przez Rafał..)

Może kolego trochę pokory, ludzie piszą tutaj co im się nie podoba nie dla złośliwości tylko dla ciebie. Zamiast się cieszyć, że jest ktoś komu się CHCE oglądać to wszystko i wytykać błędy to ty masz jakiś nieuzasadniony problem z tym związany. Jasne, dopiero się uczysz, ale na tym polega nauka - by słuchać rad bardziej doświadczonych.

Mnie co się nie podoba oprócz zbyt wyrazistych kolorów jak np. idealnie białe linie i tym podobne, to po prostu ciężki charakter mapy. Nie mówię tutaj o aspekcie optymalizacji, lecz wyglądu - wszystkie tekstury są strasznie ciemne i ponure. Czynią to głównie nienaturalnie czarne drzewa i malowanie terenu przy asfalcie, które można by zastąpić jakąś teksturą ziemi (screen przedostatni).
 Podziękowania za post: Ikarus 132(+1)
Odpowiedz

#16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2017, 13:29 przez Krzysztof H.)

No może trochę mnie poniosło za bardzo za to przepraszam podmienię tą teksturę terenu bo mi też nie odpowiada podmienię to na coś innego i domaluję jakieś wjazdy na posesje może to jakoś urealni mapę jak poprawię to wrzucę poprawione. A screen był z mapy Pitorasa z Projekt PKM i tam są busze na wysokości znaków drogowych.
A co do lasu nie mam pojęcia jak to rozwiązać żeby nie przesadzić z obiektami i żeby nie zżerało masy FPS a w ten sposób jest optymalnie.
Odpowiedz

#17

Ale musimy odróżnić krzaki, które robią za żywopłot, a trawę tak jak u Ciebie: http://hostmat.eu/images/38071039272537328547.png
No i robiąc realną mapę powinniśmy się przede wszystkim wzorować na SV, a jeśli już na mapach to może bardziej na realnych...?
Pozdrawiam Przemo
Odpowiedz

#18

To jaka mapa jest taka realna i posiada w miarę sensowny las ???.
Odpowiedz

#19

Chociażby Starachowice, linia 21 kierunek Warszawka.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#20

http://hostmat.eu/images/06008989242121370066.jpg Warszawa 133
http://s5.ifotos.pl/img/1jpg_eqwsapp.jpg Bydgoszcz
http://www.hostmat.eu/images/83813354311399230587.png Bytom
Pozdrawiam Przemo
 Podziękowania za post: Pro123(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości