[OMSI 2] Projekt Gorzów Wielkopolski | |||||||||||||||||||||
Projekt który myślałem że raczej nie ziści się, jak milion poprzednich map które robiłem, zaczął przybierać żądanej tolerancji tego co oczy mogą uznać za znośne.
Projekt Gorzów Wielkopolski - mapa która docelowo ma mieć XYZ linii, tworzona razem z Pitorasem, nabrała kształtu. Mianowicie linia 119 kursująca między pętlą autobusowo-tramwajową Wieprzyce obok zajezdni MZK do Chróścika / zakładu INNEKO w Chróściku przez Kostrzyńsko-Słubicką Specjalną Strefę Ekonomiczną, jest typową linią dowożącą pracowników do mieszczących się tam zakładów pracy, oraz jako linia łącząca byłą wioskę Chróścik, która obecnie mieści się w granicach administracyjnych miasta Gorzowa. Linia jest w około 75% ukończona, aczkolwiek w przeciwieństwie do moich poprzednich map, użytkownik nie dostaje nowotworu gałek ocznych od patrzenia na nią. Do mapy sam tworzyłem wiele różnych dedyków (od budynków przez infrastrukturę kolejowo-drogową czy pare dedykowanych autobusów, tramwaje, autobusy czy pociągi AI, różnorakie spliny, helpery. Jest dużo obiektów z podstawki, ale nie są one absolutnie wszędzie). Nie mniej jednak poprzednie 'niewypały' dały mi trochę doświadczenia w tworzeniu map, na tyle, że jestem w stanie zaprezentować coś, co najcudowniejsze wizualnie nie jest, ale jest akceptowalne (na poziomie map sprzed paru lat, może coś pokroju projektu szczecin). Na mapie celowo unikam jak ognia używania radiusów. Generalnie - to jest zrobionego bardzo dużo układu drogowego (około 1/3 miasta), mapa teoretycznie miałaby potencjał na stanie się mapą również tramwajową, aczkolwiek na razie skupiam się jedynie na liniach autobusowych. Na chwilę obecną, przetrasowanie ma kilkanaście linii (101, 105, 111, 117, 119, 121, 136, 401, 402, 403, 503, 505, T2, T4, T-A, T-P), przy czym w/w linie w większości nie mają w ogóle otoczenia (jeszcze). Będę chciał wydać 119 jako pierwsza semi-sensowna mapa mojego autorstwa po której da się nawet jeździć. Tak więc... feedback będzie mile widziany. Poniżej screeny z ulicy Dobrej, od pętli Wieprzyce do (pół)ronda przy ulicy Szczecińskiej. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Skoro prosisz o feedback, to wyślę od siebie kilka wyrazów.
![]() Podsumowując ogólnie podoba mi się wizualnie mapka, życzę powodzenia w dalszych pracach.
hejka
![]()
Z czego kojarzę to podsyłałem Sobolowi poprawioną wersję tego lasu co tego problemu nie ma, dodatkowo inspirując się twoim obiektem zrobiłem własną wersje bardziej powszechnego typu lasu mieszanego który można zaobserwować na screenach, cieszę się, że mogłem pomóc w przyspieszeniu pracy, każdy twórca map wie jak tworzenie lasu pojedyńczymi obiektami jest irytujące.
Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
![]() Przejazd po mniej lub bardziej (ale raczej bardziej), ukończonej linii 119. Tereny KSSSE zostały ukończone, węzeł S3 Gorzów Wielkopolski KSSSE również. Na chwile obecną bardzo dużo układu drogowego jest położonego (mniej więcej 1/3 całego miasta). Mapa ma również lekkie i zoptymalizowane tramwaje i pociągi AI.
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Przejazd kolejną ukończoną linią - T4. Linia jeździ w przebiegu pół realnym, jest troche moją własną fantazją. Nie mniej jednak w Gorzowie istnieje podział za tramwajów na T1, T2 i T4, a wszystkie jeżdżą z centrum do pętli tramwajowych. Na mapie za tramwaje jeżdżą w weekendy, tak aby w tygodniu jednak tramwaje AI również mogły jeździć.
![]()
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Kolejne tereny zostały ruszone i zasadniczo skończone - pętla Osiedle Staszica wraz z ulicą Marcinkowskiego.
![]() ![]() ![]() ![]()
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Mały shoutout do innych twórców map lubiących grzebać z samym otoczeniem - gdyby znalazł się ktoś chcący pomóc przy projekcie byłoby to mile widziane i znacznie przyspieszyłoby proces rozwoju mapy. Jako iż ja zdecydowanie lepiej odnajduje się w grzebaniu z układem drogowym, oznakowaniem, oświetleniem oraz AI (może też troche z roślinnością), przydałaby się dodatkowa para rąk do pracy w wykańczaniu tego co byłoby konieczne do szybszego ukończenia terenów, w czasie kiedy mógłbym się skupić na rozwoju sieci dróg, a że tych jest położonych sporo, to samo wykończenie AI, dróg i oznakowania, dałoby efekt, dla osoby lubiącej robić otoczenie, względnie małej ilości pracy. Ta mała ilość pracy dla mnie jest ciermiężna. Kontakt na priv.
Jeżeli chodzi o to ile samego układu drogowego jest ukończone, to poniższa roadmapa przedstawia zaznaczone na zielono tereny 119 i T4 wraz z paroma innymi drogami które są ukończone. Reszta układu drogowego jest w mniejszym lub większym stopniu skończona. ![]()
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Kolejne postępy nad Gorzowem:
Ukończona w 90% Konstytucji, skrzyżowanie z Marcinkowskiego i powolny rozwój w kierunku Myśliborskiej i Słowiańskiej. W wersji 2.0 mapy dostępnych będzie 6 (albo 7, jeszcze nie wiem) linii: 117 Chróścik - KSSSE - AWF 119 Chróścik INNEKO - Chróścik - Wieprzyce 121 Chróścik - Osiedle Staszica 402 Kostrzyńska MZK - Osiedle Staszica 403 Kostrzyńska MZK - Słowiańska Tesco T4 Wieprzyce - Dworzec Główny Linie 40x są zjazdowo-dojazdowymi. Po ukończeniu mapy dla w/w linii, nie wiele zostanie aby móc ruszyć nareszcie centrum. Po zrobieniu Centrum w pierwszej kolejności byłaby możliwa do dodania linia T-A (tescobus obsługiwany przez MZK), 101, 136 i 401, po ukończeniu odcinka do cmentarza i Chwalęcic - 105 i 111. Po ukończeniu krótkiego odcinka na Piaski - T-P, T2, 503 i 505 (zatramwaj i nocki). Po ukończeniu wszystkich tych linii (które zasadniczo będą obejmowały 1/3 całego miasta) będzie można myśleć o rozwoju mapy w innym kierunku. Obecnie robienie jakiejkolwiek innej części miasta jest bezcelowe, bo i tak w/w jest najbliżej do ukończenia. Screeny poniżej: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Ciąg drogi wojewódzkiej numer 130 (ulica Myśliborska), część ulicy Słowiańskiej, pętla Słowiańska-Tesco (w 2.0 nie będzie jeszcze wykorzystywana), Ronda Szczecińskie i Myśliborskie - te tereny zostały w 95% skończone, co pozwala na dodanie linii:
117 Chróścik - AWF 121 Chróścik - Osiedle Staszica 403 Kostrzyńska-MZK - Słowiańska-Tesco (linia nie będzie jeszcze dostępna w 2.0, jest to linia zjazdowo-dojazdowa z zajezdni, pojawi się razem z linią 101) Dodatkowo - kursy na liniach 117 i 121 są łamane wraz ze 119 i 402. Są to linie szczytowe. Tak jak poniżej: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rozrysowując, schematy linii które będą dostępne w 2.0: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() No i przechodząc do meritum - screeny z samej mapy: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
| |||||||||||||||||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |