Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 22 Głosów - 3.64 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Projekt Mączno 1.0
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #1
Projekt Mączno 1.0
[Obrazek: 51317557666275623077.png]

Projekt: Projekt Mączno
Wersja: 1.0
Autor: mati555
Download:

Google Drive: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Mega: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Pliki, których może ci brakować: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Poprawka na textury podłoża, HOF, CNG i .cti (Jeżeli pobrałeś mapę wcześniej!): Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Plik README.pdf

Opis:
Nieduże miasto znane wszystkim miłośnikom symulatora vBus z kultową linią 101BIS i jej nocnym odpowiednikiem 201, później rozwinięta o 9 kolejnych linii. I nadchodzi ten dzień, 2 maja 2012 roku zaprezentowałem pierwsze postępy z budowy mapy, jeszcze w OMSI 1, a dziś prezentuje skończoną mapę w drugiej części symulatora.

Przed pierwszym włączeniem mapy przeczytaj plik readme.pdf!

Screeny: Więcej w readme
[Obrazek: 67710029233218080756.png]
[Obrazek: 73208331328665185351.png]
[Obrazek: 63171309530286648406.png]
[Obrazek: 08260379156307677004.png][Obrazek: 82873944295434361079.png][Obrazek: 27016928146643422485.png][Obrazek: 73893985912971110492.png][Obrazek: 90910871632366068420.png]

Podziękowania dla najważniejszych osób:
@Tomek5300 - doradztwo, testy, ogromne wsparcie, bardzo mu dziękuję, że chciało mu się odpisywać na każdy mój problem i każdą bzdurę
@kacper2000 – doradztwo, testy, wsparcie, malowania
@cargonn12 – malowania autobusów, reklamy, doradztwo, testy, screeny
@$ieku – za super tekstury autobusów i screen!
@Halt – testy, małe wsparcie, SU CNG
@MrKarakan – profesjonalne zapowiedzi przystanków


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.03.2022 18:44 przez mati555.)
23.06.2017 15:37
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: mates940 , Tomek5300 , Ignac123 , AdamAkaAndrzej , Haraq , mzkkoninxD , ReMi , kacper_2000 , Przemo11 , sawes05 , Kuba! , Wujek Puchaty , VBusowiec , Pitoras , dtim , Halt , stasio , jkaniak , Magister , Mark , Pro123 , Iwo , Szwagier R-T , Alex Simulations , cargonn12 , djkowal09 , miko2004 , marek.165kw , MariuszPam , Aragok , A3d9k , mk555 , barteg , Robcio , kacpoir4q24234 , landart , MrKarakan , Ikarus 132 , 04igor04 , Deforsmylife , mmiki26 , solarisjanek , Lewy_1233 , RenoOMSITrans , Marta , slpc , kamwol1 , dominobusomsi , DespiKr , PLOTEK.PL , Jakuba , Transportrblxa , Xioam , LukaszQ441 , wymoderowano_6291 , Berold

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 10
Dołączył: 12-2014
Podziękowań: 3
Post: #2
RE: Projekt Mączno 1.0
Przejechałem się po miejscach gdzie miałem obiekty, powiem tak, jest zarąbiście. Jedyne co mnie boli że muszę specjalne pobrać Bytom ( po którym nie mam zamiaru jeździć ) żeby normalnie pograć tutaj dlatego masz ode mnie 9/10:P

23.06.2017 17:15
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: monekpl2

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #3
RE: Projekt Mączno 1.0
Do pierwszego postu dołączam paczkę uzupełniającą, a w niej pliki między innymi z Bytomia, Kuszynka, Wałbrzycha, bloki Marka, czy reszta bilboardów.

Myślę, że posty wyżej można wydzielić.

mattez w dniu 24.06.2017 o 12:32 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Zrobione:)



Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
23.06.2017 18:06
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: stasio , Halt , Mark , progejmer5000

...
Użytkownicy
Liczba postów: 224
Dołączył: 10-2015
Podziękowań: 46
Post: #4
RE: Projekt Mączno 1.0
I to powinna być podstawowa mapa polskiego OMSI. To od tej mapy większość zaczynała swoje podrygi w symulatorach (jak była dołączona z prawie każdą częścią vBusa, prócz ostatniego A6E to co się dziwić). Podziwiam tą mapę, ponieważ jest to po prostu odzwierciedleniem tego, co było w "polskim poprzedniku OMSI". Ba! Jest wzbogacona tak, aby utrzymywać teraźniejszy wysoki poziom sceny moderskiej. (Jestem ciekaw, czy według was to ma sens xD)
Jedyną wadą jest spadek FPSów (przy moim słabszym kompie). Oceniam tą mapkę na 9,5/10.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.06.2017 22:16 przez jakubbialek2.)
23.06.2017 22:14
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Shadow Play

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #5
RE: Projekt Mączno 1.0
Uhh, w pierwszym poście zaktualizowane linki do całej mapy i plików dodatkowych oraz poprawka na tekstury podłoża, HOF i plik .cti jeżeli ktoś pobrał mapę wcześniej.


W razie czego zgłaszać błędy!
Wybaczcie za zamieszanie:)


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.06.2017 22:39 przez mati555.)
23.06.2017 22:37
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 70
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 5
Post: #6
RE: Projekt Mączno 1.0
Mapka jest świetna! Od razu kiedy wyjechałem z zajezdni, przypomniał mi się VirtualBus:) Ale to jest zasługa bardzo dobrego odwzorowania. Szczególnie ładne miejsca to m.in. Zajezdnia, Plac Młynarza, Rondo Śródka czy ul. Zawadzkiego. Mapa jak na fikcyjną - piękna. 10/10

24.06.2017 08:48
Szukaj postów Cytat

Stanisław
Użytkownicy
Liczba postów: 26
Dołączył: 02-2015
Podziękowań: 4
Post: #7
RE: Projekt Mączno 1.0
Mapa jest bardzo dobrze wykonana. Przejechałem się parę razy na 101BIS i 102. Jedyny błąd który (przynajmniej u mnie jest) to taki, że gdy wjeżdżam na rondo (te przy Placu Młynarza) nie wiadomo z jakiego powodu gdy wjadę na tą kostkę to autobus uderza w niewidzialną ścianę przez co muszę trochę zahaczać o krawężnik. Według mnie: 9,5/10.

24.06.2017 15:42
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 79
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 14
Post: #8
RE: Projekt Mączno 1.0
Mapka jest bardzo ale to bardzo dobrze wykonana. Wykonałem kurs na obu liniach dostępnych na mapie tj. 101BIS i 102. Nie znalazłem praktycznie żadnych błędów. Odzwierciedla doskonale swojego VBUSowego poprzednika dzięki czemu przypomina mi te dobre lata nerdzenia w Virtual Bus . Według mnie ta mapa zasługuje nie zaprzeczalnie na 10/10. Dobra robota . Czekam z niecierpliwością na kolejne wersje mapy.
Pzdr. NEOPLANista

25.06.2017 14:14
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 21
Dołączył: 11-2016
Podziękowań: 3
Post: #9
RE: Projekt Mączno 1.0
Mapka może i jest ładna i dobrze wykonana, lecz posiada wadę, jest nią słaba optymalizacja. Moim zdaniem mapa jest przereklamowana ze względu na to, że nie da się na niej pojeździć bez owego "skakania" autobusu. Mapie daje ocenę 6/10, natomiast gdyby była lepsza optymalizacja dałbym dziesiątkę.

25.06.2017 17:16
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 09-2015
Podziękowań: 3
Post: #10
RE: Projekt Mączno 1.0
This new map does look very nice, I look forward to it and the delivered Solaris Urbino 12 CNG! But there's one problem I have, there's one spline missing and I think it's in not any of the downloads:
Splines\Wabrzezno\chodnik_polbruk_5m\Polbruk_C 5m.sli

25.06.2017 18:12
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: progejmer5000 , DAWID123 , dojo345
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: