[OMSI 2] Projekt Szczecin 4.0.0 |
Skończę AI, testy będą w miarę ok., to wtedy coś nagram
![]() Co do wydania - skoro premiera OMSI 2 została przesunięta na grudzień - poczekam, w końcu to tylko miesiąc. Jeżeli wydanie OMSI 2 będzie się miało ponownie przesunąć - np. na kolejne miesiące 2014 r. - będę myślał nad wydaniem w obecnej wersji gry, ale to raczej będzie poprzedzone cięciem obiektów, czego bym nie chciał.
Cyfra jest stała, na teksturze, jak i jajka TŚ
![]()
Wg mnie - jeśli się da - może wystarczy puścić na mapie pojedyncze składy? Myślę, że wtedy problem z wyśrodkowaniem tramwajów na torach powinien zniknąć. Jeśli nie, to trudno, i tak się bardzo cieszę, że tramwaje jednak będą
![]() Z numeracją linii też można sobie poradzić tworząc osobne tekstury dla każdej linii. Takie luźne propozycje ![]()
Jakbys potrzebowal zmiany tekstury na tych 105 na wersje szczecin pisz na gg
![]() Dzięki za 700 plusów
![]()
Wg. Mnie można się uśmiechnąć do Edwarda, twórcy ATS (ats.d6team), gdzie również jest wykorzystywany ten model i OIDP były na niego dwie szczecińskie tekstury.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Dobra robota! Z każdym dniem dowiaduje się coraz to nowszych i zaskakujących informacji na temat Projektu Szczecin 4.0. Już nie mogę się doczekać
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |