| [OMSI 2] Projekt Szczecin 4.0.0 |
|
Skończę AI, testy będą w miarę ok., to wtedy coś nagram
Co do wydania - skoro premiera OMSI 2 została przesunięta na grudzień - poczekam, w końcu to tylko miesiąc. Jeżeli wydanie OMSI 2 będzie się miało ponownie przesunąć - np. na kolejne miesiące 2014 r. - będę myślał nad wydaniem w obecnej wersji gry, ale to raczej będzie poprzedzone cięciem obiektów, czego bym nie chciał.
Cyfra jest stała, na teksturze, jak i jajka TŚ
A co do nie trzymania się torów, nic nie poradzę (a przynajmniej nie mam pomysłu), środek modelu jest na drugim wózku...
Wg mnie - jeśli się da - może wystarczy puścić na mapie pojedyncze składy? Myślę, że wtedy problem z wyśrodkowaniem tramwajów na torach powinien zniknąć. Jeśli nie, to trudno, i tak się bardzo cieszę, że tramwaje jednak będą
![]() Z numeracją linii też można sobie poradzić tworząc osobne tekstury dla każdej linii. Takie luźne propozycje
Jakbys potrzebowal zmiany tekstury na tych 105 na wersje szczecin pisz na gg
Dzięki za 700 plusów
![]()
Wg. Mnie można się uśmiechnąć do Edwarda, twórcy ATS (ats.d6team), gdzie również jest wykorzystywany ten model i OIDP były na niego dwie szczecińskie tekstury.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Dobra robota! Z każdym dniem dowiaduje się coraz to nowszych i zaskakujących informacji na temat Projektu Szczecin 4.0. Już nie mogę się doczekać
Teraz czekamy na pokazowy film.
|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: vre0.th.jpg]](http://imageshack.us/a/img4/2232/vre0.th.jpg)


