[OMSI 2] Projekt Wrocław v1.0 |
Witajcie!
![]() W poniedziałek rozpocząłem wraz z kilkoma innymi osobami pracę nad mapą miasta Wrocław. Jest to moja pierwsza mapa, którą mam zamiar wydać publicznie (obecnie jestem jednym z głównych twórców mapy wirtualnego Stargardu Szczecińskiego w wersji 3.0, chociaż nie wiem, czy wam to coś mówi). Jeśli spodoba się w jakimś stopniu wam stan prac, który chcę tutaj przedstawić (albo chociaż zostaną zaakceptowane ![]() W pierwszej wersji projektu zdecydowałem się wziąć na warsztat wrocławską linię 128 kursującą w relacji Pilczyce - Osiedle Sobieskiego (razem z kursami skróconymi do przystanku Kromera). Jeśli uznacie, że jest sens wydawać pierwszą wersję mapy, mam w planach jej kolejne odsłony wraz z dodatkowymi liniami (spokojnie, nie chcę robić całego miasta, bo to nie ma sensu). Zastanawiacie się pewnie, jaka to będzie mapa - postaramy się, by była jak najbardziej realna - wszyscy doskonale wiemy, że era Simple Streets już minęła, dlatego od podstaw robimy układ ulic dla linii 128. Co do otoczenia - spróbujemy, by było jak najdokładniejsze, chociaż zawsze przyda się czyjaś pomoc w tworzeniu dodatków. Chciałbym także wyjaśnić lub uspokoić wszystkich użytkowników - nie jest to kontynuacja, robienie na złość, konkurencja dla wszystkich ewentualnych mapek Wrocławia. Nie mamy żadnych powiązań z linią 125 oraz vMPK Wrocław. Chcieliśmy spróbować własnych sił na scenie OMSI, rywalami jesteśmy sami dla siebie. Osoby pracujące nad mapą:
Układ dróg i chodników - Mikołaj Pomoc technologiczna, dedykowane oznakowanie, reklamy, szyldy i inne podobne obiekty -pause1 Otoczenie -Tomek5300 Pozwolę sobie teraz na taki dość oczywisty mały FAQ: 1) Zabrania się zadawania pytań o termin ukończenia mapy. 2) Nie wyrażamy zgody na ewentualne wykorzystywanie mapy w vfirmach. 3) Wszystkie osoby chętne do nawiązania współpracy zawsze są mile widziane, o ile posiadają jakieś tam umiejętności w obsłudze edytora/tworzeniu dedykowanych obiektów. 4) Tak, mamy zamiar w planach zrobić trasę 128 prowadzącą do pętli Zakrzów, ale to dopiero po zakończeniu budowy kanalizacji na tamtejszym osiedlu (teraz tam jest wszystko rozkopane, zmieni się wygląd ulic i chodników, nie ma obecnie sensu się tam szarpać). A teraz wisienka na przysłowiowym torcie, czyli kilka screenów z mapy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Na screenach przedstawiona jest pętla Pilczyce zlokalizowana przy ulicy Lotniczej oraz jej najbliższa okolica. ![]() Gdyby ktoś się chciał dowiedzieć jakichś dodatkowych, innych informacji - odsyłam na naszą Facebookową stronę. https://www.facebook.com/ProjektWroclaw
Volvo 7000A na pętli jest statyczne, czy "jeżdżące" ?
![]()
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem
![]()
http://naforum.zapodaj.net/f171a10f5afd.png.html Ten bruk w zatoczce jest za duży.
Postaraj się też, używać mniej radiusów. Poza tym wygląda pięknie, czekam na kolejne screeny.
Pozdrawiam Przemo
Volvo jest raczej statyczne, a co do mapy to na screenach wygląda obiecująco. Czy te stopiątki są statyczne? Życze powodzenia w pracach nad dodatkiem.
Pozdrawiam.
Chciałoby się powiedzieć - o w mordę
![]() ![]()
Patrząc po nazwie tematu, pomyślałem sobie: kurczę, kolejny newbie porywa się z motyką na słońce i chce zrobić coś co pewnie po tygodniu zniknie w odmętach sceny OMSi. Szczerze to nie spodziewałem się cudów. No ale jednak, pierwsze wrażenie jakie wywarłeś to: solidna, dobrze wykonywana robota. Widać, że się przykładasz do mapy i odwzorowujesz klimat Wrocławia. Tak trzymać, bo co tu powiedzieć - jest wporzo
![]() eklel się może schować ze swoim Bytomiem : D ![]() ![]()
Wszystko na razie jest statyczne, będziemy "wprawiać w ruch" gdy układ zostanie już skończony.
Co do realizmu staramy się, by był na jak najwyższym poziomie. Pracujemy w oparciu o zdjęcia z Google Street View. Co ciekawe, nawet wszystkie billboardy zgadzają się z tymi w rzeczywistości. ![]()
Mała rada - nie zaokrąglaj slinów, bo to jest gwóźdź do trumny (sam się o tym przekonałem)
![]()
Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze porady i uwagi
![]() 1) 105-tki i Volvo statyczne z mapy 125. 2) Poszukamy lepszego (mniejszego) bruku. 3) Spróbujemy ograniczyć zaokrąglanie splinów, chociaż obecnie nie jest źle z FPS-ami. Bez postawionego naszego pojazdu, ale z tym, co widzicie - otoczenie, statyki i inne.. było około 75-80 FPS. Z modelem do jazdy powinno spaść ze 30. Postaramy się utrzymać stałe 30-50 FPS (a jak wyjdzie więcej, to miło ![]() 4) Gdyby ktoś szukał odwzorowania terenu - https://www.google.pl/maps/@51.136704,16...312!8i6656 Oczywiście nie ma reklam z ogłoszeniami i innych.. bo to jeszcze nie było tworzone (a spróbujemy je odwzorować ![]() Bardzo mi, nam miło z tego powodu, że podoba wam się nasza praca. ![]() ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |