[OMSI 2] Projekt Wrocław v1.0 | |||
Jestem z Wrocławia i znam bardzo dobrze lub dobrze każdą okolicę/osiedle we Wrocławiu po której jeździ komunikacja miejska więc mogę powiedzieć jak to się prezentuje w porównaniu do świata rzeczywistego. Wygląda to naprawdę świetnie jeśli chodzi o odwzorowanie pętli tylko jeszcze potrzeba tam trochę obiektów, ale jest to w fazie tworzenia więc nie mogę się czepiać... ważna rada - nie oszczędzajcie na szczegółach i precyzji a będzie to kolejny świetny projekt z Wrocławia!
![]() ![]() ![]()
Musze przyznać, że wygląda pięknie
![]() ![]() Pozdrawiam, Shadow ![]() Najważniejsze jest to, abyś nie poddawał się przez to, co sądzą o tobie inni ludzie.
@EmIkar5321: Tak, jak już wcześniej wspominałem - doskonale wiem, że brakuje kilku znaków kierunku oraz szyldów reklamowych danych przedsiębiorstw lub innych ogłoszeń. Spróbujemy niedługo coś podziałać i sprawić, by się pojawiły i mamy nadzieję, że coś z tego wyjdzie, chociaż niczego nie chcemy obiecywać, bo różnie może wyjść.
![]()
Teraz ilość zaokrąglonych splinów nie wpływa na wydajność, ponieważ mapa jest mała, gdy urośnie, to wtedy odczujecie małą ilość FPS, spowodowaną właśnie radiusami.
Pozdrawiam Przemo
Będziecie robić mapę etapami? Czyli jak 125, to znaczy do pewnego punktu i wydanie wersji beta/v0.1. Czy od razu całą linię? Bo przyznam że wybraliście jedną z najdłuższych tras
![]() ![]()
Mapka zapowiada sie ciekawie ;-) nie mniej co do fpsow proponuje abyscie pociagneli mapke do wiekszego skrzyzowania wtedy bedzie wiadomo jak to z fps-ami stoi ;-) schludna robota ;-) powodzenia w tworzeniu ;-)
Dzięki za 700 plusów
![]()
@Rudy: Mamy w planach wydać całe 128 w wersji v1.0. Wiemy, że to jest długa trasa, ale nie przebiega ona przez jakieś "szalone" tereny typu Dworzec Główny, Plac Grunwaldzki, czy inne trudne do wykonania miejsca. 128 mija głównie blokowiska lub kamienice, a w okolicach Psiego Pola to już są tereny podmiejskie prawie połączone z osiedlami.
![]() @siroccoxp: Właśnie tak myślałem, że bardziej miarodajne będzie, gdy dojdziemy do skrzyżowania Lotnicza x Metalowców z otoczeniem całym (znaczy układ ulic już jest gotowy, ale nie ma całej oprawki, to nawet nie pokazywaliśmy jeszcze tego). A tak, to będzie wiadukt nad torami tramwajowymi, reszta blokowisk i inne takie, zobaczymy, jak to się ma do całości ![]()
Tez jestem ciekawy jak wam to wyjdzie :-D aczkolwiek zawsze da sie tu i tam zredukowac teren. Na prostych odcinkach bedzie u was ok bo nawet ja mam kolo 70fps ale w momenvie kiedy dojdzie rozbudowane skrzyzowanie i bloki terenu beda szly prawo lub lewo moga spasc fps-y nie mniej kombinuje jak poprawic wydajnosc samymi dodatkami wiec i moze wam sie przyda ;-)
Dzięki za 700 plusów
![]()
@up: Wiemy, wiemy. Oprócz normalnych bloków, w tle staramy się jakoś ładnie umiejscowić nadające się do otoczenia backdropy (przykładowo imitujące bloki mieszkalne), które zostały już ustawione częściowo wzdłuż Lotniczej i całkiem przyjemnie się łączą z terenem.
![]() | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |