Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Projekt Wrocław v1.0

#21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.07.2015, 09:29 przez Mikołaj.)

Dzięki za wszyskie rady:D
Jeśli chcecie być na bieżąco i śledzić postępy prac, zachęcamy do odwiedzania naszej strony na Facebooku:) https://www.facebook.com/KTMapz
Odpowiedz

#22

Wiadukt możecie wykonać prostym splinem ;-) Mnie się udało Gądowiankę zrobić w ten sposób. Aczkolwiek duża ilość rożnych splinów też robi swoje ;-)
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz

#23
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.07.2015, 21:31 przez Tomek5300.)

@siroccoxp: W sumie dzisiaj znaleźliśmy sposób na wiadukt. Właśnie na drogi daliśmy proste spliny (odpowiednio wygięte do góry). Do tego położymy barierki jako obiekty .sco, znaleźliśmy mur, by zrobić "podstawy" wiaduktu, no i na końcu troszkę zaokrąglonej trawy jako nasyp. Chyba nie będzie tragedii. Zapomniałem o filarach, też znaleźliśmy jakieś. Trzeba to tylko teraz ładnie ubrać.:D
 Podziękowania za post: AdamAkaAndrzej(+1)
Odpowiedz

#24

Ja bym Wam raczej radził znaleźć kogoś, kto wiadukt wymodeluje, bo coś takiego może dobrze nie wyglądać i dodatkowo ciągnąć FPSy.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Odpowiedz

#25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.07.2015, 11:40 przez Spons_.)

W takim razie zerknij w temat z moja mapą. Są tam zdjęcia wiaduktu na facie jest on zrobiony tylko za pomoca splinów i myślę że wprawne oko nie odróżniłoby od modelu(filary są tylko wymodelowane) tak wiec daj im szanse ;-) A co do tego wiaduktu który robicie miałem koncepcje kiedyś jakie spliny wykonać żeby to ręce i nogi miało xD
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz

#26

Póki co to i tak jest tylko gdybanie - trzeba by zobaczyć jak taki wiadukt wygląda w grze i jak wygląda na siatce. O ile to pierwsze może być okej, to to drugie już nie.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Odpowiedz

#27

Przy takim obiekcie jak wiadukt ilość trójkątów będzie podobna bo to nie jest prosty kawał drogi więc wcale dużej różnicy nie będzie.
Odpowiedz

#28

Wesoły kostek,
ponieważ jestem jednym z autorów, którzy obecnie się tu jeszcze nie wypowiedzieli to moja kolej :hihi:
Po pierwsze; nie jest łatwo znaleźć osobę do modelowania, która zrobi coś od tak za darmo. (Tak wiem, że są osoby chętne mi pomóc, ale patrz niżej:D)
Po drugie; dajcie chłopakom się wykazać, niech pokażą co umieją, będzie to dobry sprawdzian dla "młodzików", bo choć są to doświadczeni mapperzy, to na ogólnodostępnej scenie Omsi mało kto ich zna:D
Po trzecie; tak jak mówi Grochowiak - w tym wypadku dedyk będzie wyglądał podobnie do budowli złożonej z oddzielnych splinów i obiektów, bo mimo wszystko laikami nie jesteśmy (mimo niewydania żadnego dodatku) i dawej radius 5 będzie piynknie to nie dla nas:D Chcemy zachować stosunek wydajności do jakości:D

Pozdrawią
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#29

Witajcie!:)

Troszkę ostatnio się tutaj ciszej zrobiło, ale to nie oznacza, że porzuciliśmy prace nad projektem i upadł po tygodniu.;) Po prostu postanowiliśmy, że nie będziemy was codziennie zalewać screenami tylko dlatego, że zrobiliśmy jakąś drogę, czy chodnik.;)

Bez zbędnego przedłużania - dzisiaj chcemy wam zaprezentować kolejne screeny z ulicy Lotniczej - do okolic skrzyżowania z Górniczą i Metalowców. Miłego oglądania!;)

[Obrazek: 24e69a1dd6fe.png] [Obrazek: 6464dd5053ef.png] [Obrazek: 62cb94b60f8d.png] [Obrazek: a5c0af74507d.png] [Obrazek: 1fff1ce6ddca.png] [Obrazek: 83d4acdbf6f5.png] [Obrazek: 0654994c6bdd.png] [Obrazek: 9c2aca16129b.png] [Obrazek: 18f6fe40ea3c.png] [Obrazek: 9dfe151c2528.png] [Obrazek: a4ab75f7fd0e.png]
Odpowiedz

#30

Jakość wykonania na prawdę mnie cieszy. Niestety muszę się przyczepić do jednego elementu. Teren pod wiaduktem (tam gdzie są tory tramwajowe) powinien być obniżony -> [Obrazek: 55afcd9643484.png]
, a poza tym wszystko w jak najlepszym porządku;).
[Obrazek: 20SywnD.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości