[OMSI 2] Projekt Wrocław v1.0 |
@up: Prawdopodobnie przeoczyliśmy tamto obniżenie terenu, postaramy się je jak najszybciej poprawić.
![]() ![]()
Ja się przyczepię chyba tylko tego, że statyczne tramwaje są niepotrzebne (chyba, że nie planujecie robić AI, ale to by troszeczkę poziom Waszej mapy zaniżyło). Świetnie to wygląda, cieszą mnie dedykowane obiekty i dbałość o szczegóły - np. hydrant. Powodzenia, miłej pracy.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
@ikarus 132: Statyczne tramwaje obecnie stoją tylko do screenów. Mamy w planach uruchomienie tramwajowego AI, ale obecnie nawet na poziomie prób i błędów.. 105-tka ze Szczecina za nic w świecie nie chce skręcić i np. wjechać na pętlę. Ciągle tylko jeździ prosto i prosto.
Jednocześnie dziękujemy za miłe słowa, próbujemy jak najrealniej zrobić otoczenie.;)
Pomyślcie jeszcze nad dedykowanymi teksturami widocznych z ulicy bloków. Można je łatwo zdobyć screenując te prawdziwe w Street View.
http://naforum.zapodaj.net/0654994c6bdd.png.html - jeśli na tym screenie jest hydrant od Aragoka to radzę usunąć (zobaczcie siatkę). Poza tym, świetna robota.
![]()
Jeżeli jest taka potrzeba, mogę postarać się zrobić lżejszy hydrant ;]
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700 RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz MOBO: MSI B650 GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB D: 2 TB Kingston KC3000
@up: Powiem tak - nic na siłę. To nie jest najważniejszy obiekt w mapie.:) Jeśli zechcesz, możesz spróbować zrobić lżejszy model, będzie nam bardzo miło, że chcesz pomóc.:) Jeśli wyjdzie, to fajnie, udało się. Jak nie, trudno się mówi.
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |