Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Projekt Wrocław v1.0

#41

Ogólnie całkiem sprawnie wam to idzie, szkoda że połączenie mojej i waszej mapy byłoby (według mnie) skomplikowane. Co do mapy trzyma dobry poziom odnośnie dużych powierzchni polbruku tak jak na pętli sugeruje pomalować teren polbrukiem z autobusu tego tak nie widać i nie kuje w oczy sam tak u siebie zrobiłem i była różnica w porównaniu ze splinami wielkopowierzchniowymi. Odnośnie wiaduktu nie jest on taki prosty jak się wydaje aczkolwiek metodą prób i błędów uda wam się odwzorować go tak jak trzeba ;-)
Powodzenia ;-)
P.S.
A ja czekam aż przeprowadzka dobiegnie końca wtedy moje tereny zaczną się tworzyć dalej ;-)
(Pisze w pracy nie mam pl znaków....)
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz

#42

@up: Nie wiem, może Ci to troszkę pomoże, a może przeszkodzi, ale.. częściowo nie mogę się zgodzić z Twoją poradą. To nie wielkopowierzchniowe spliny zjadają FPS-y, a.. radiusy (tworzą setki niepotrzebnych trójkątów). Dlatego obecnie nie poruszamy się dalej na mapie, poprawiamy różne niedoróbki (właśnie te radiusy) usuwamy i naszą nową metodą króciutkich prostych przesuwanych o kilka stopni w prawo lub lewo, robimy zakręt, który wygląda tak samo, jak zaokrąglony radiusami, a jest o wiele, wiele bardziej wydajny.:)
Odpowiedz

#43

Poszukujemy osób, które potrafią konwertować budynki ze Sketchupa lub znają jakąś inną formę tworzenia obiektów dedykowanych. Dodatkowo poszukujemy osób, które potrafią tworzyć realne tekstury samych budynków znajdujących się przy drogach. Więcej info na PW.:)
Odpowiedz

#44

Tak, aczkolwiek w moim przypadku po zakrzywianiu zakrętów i eliminacji radiusów była poprawa, nie mniej po redukcji splinów tam gdzie nie trzeba ich było dawać i pomalowaniu terenu dało to kolejną poprawę w płynności. :-D
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz

#45

To się zgadza, można kombinować z teksturą terenu zamiast splinów, gdy jest taka możliwość, ponieważ przy nawale różnego typu splinów wydajność również może spaść, gdyż OMSI musi to wszystko wczytywać, z teksturami włącznie.
[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
Odpowiedz

#46

Ok, dzięki, jeśli będzie trzeba, skorzystamy z waszego sposobu i waszych porad. Obecnie jak mówiłem, zajmujemy się radiusami.:)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości