Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 20 Głosów - 2 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Przedmieścia Szczecin 1.0
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 10
Dołączył: 02-2019
Podziękowań: 5
Post: #11
RE: Przedmieścia Szczecin 1.0
Teraz wzoruję się na Golczewie i Szczecinie Prawobrzeże;)

Również Pozdrawiam

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.05.2020 08:29 przez MICHAL09.)
10.05.2020 08:28
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 93
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 16
Post: #12
RE: Przedmieścia Szczecin 1.0
Nie wiem jak z waszym OMSI 2, ale ruch AI na tej mapie strasznie wariuje. Samochody pojawiają się z nikąd, wjeżdżają na zatoczki. Być może jest to wina źle ustawionej kostki. Z pewnością ruch AI do poprawy. Przy końcowym Dworzec PKP przydał by się chodnik na przystanku. Sporo jest i to naprawdę sporo do poprawy. A co do ruchu AI nawet jak mam go ustawionego na minimum to aut jest od groma i czasem natrafia się na korki.

10.05.2020 12:43
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 13
Dołączył: 08-2017
Podziękowań: 2
Post: #13
RE: Przedmieścia Szczecin 1.0
Nie wzoruj się na żadnym projekcie, rób co Ci się podoba i co potrafisz. Jeśli odwzorujesz jakiś inny projekt, to ktoś inny powie, ze coś zerżnąłeś. Postaraj się posiedzieć jeszcze w edytorze i dodaj co wydaje Ci się, że powinieneś dodać. Nie wszyscy niestety mają mocne kompy i takie mamy z nieprzesadzoną ilością obiektów są potrzebne. Jedynie co mógłbym podpowiedzieć, ale też zaznaczam, że nie musisz brać tego pod uwagę, to mógłbyś wydłużyć linie. Ale to nie tylko bolączka Twojej mapy. Wielcy twórcy tak robią, że napakują obiektów, a przejazd na linii to 12 minut. Kto w realu robi takie linie. Ale jeśli tak to sobie ułożyłeś, takie Twoje prawo. Głowa do góry ido roboty... Piotr.

10.05.2020 15:14
Szukaj postów

Jelcz M11, SPAK nr 1007
Użytkownicy
Liczba postów: 331
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 38
Post: #14
RE: Przedmieścia Szczecin 1.0
Zamiast wydawać mapę, która udaje przedmieścia Szczecina (chociaż ma z nimi nie wiele wspólnego) to zrób totalnie fikcyjny projekt, przy którym można sobie pozwolić na zdecydowanie więcej niż przy normalnym realnym mieście, gdzie zawsze będzie jakieś "ale", których w tym wypadku jest akurat bardzo dużo. Poza tym wzorować się można i owszem, ale nie nachalnie i w granicach zdrowego rozsądku.

10.05.2020 18:16
Szukaj postów
 Podziękowania za post: PLOTEK.PL

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 10
Dołączył: 02-2019
Podziękowań: 5
Post: #15
RE: Przedmieścia Szczecin 1.0
(10.05.2020 15:14)PLOTEK.PL napisał(a):  Nie wzoruj się na żadnym projekcie, rób co Ci się podoba i co potrafisz. Jeśli odwzorujesz jakiś inny projekt, to ktoś inny powie, ze coś zerżnąłeś. Postaraj się posiedzieć jeszcze w edytorze i dodaj co wydaje Ci się, że powinieneś dodać. Nie wszyscy niestety mają mocne kompy i takie mamy z nieprzesadzoną ilością obiektów są potrzebne. Jedynie co mógłbym podpowiedzieć, ale też zaznaczam, że nie musisz brać tego pod uwagę, to mógłbyś wydłużyć linie. Ale to nie tylko bolączka Twojej mapy. Wielcy twórcy tak robią, że napakują obiektów, a przejazd na linii to 12 minut. Kto w realu robi takie linie. Ale jeśli tak to sobie ułożyłeś, takie Twoje prawo. Głowa do góry ido roboty... Piotr.
Bardzo dziękuję, szanuję twoją wiadomość Piotrze, a teraz wiadomość do wszystkich, co do mapy to zmieniłem ją bardzo. Przede wszystkim „spolszczyłem” budynki w Radziszewie, dodałem Osiedla przy Daszyńskiego oraz Królewskiego, dodałem las przy pętli Osiedle Podleśne, zmiejszyłem ilość nawalonych obiektów, mam nadzieję, że już wersja 1.1 z poprawką mapy, czyli dodanie obiektów, zmienienie obiektów itd. Układ linii został zaplanowany, nawet przed rozpoczęciem mapy. Oczywiście dodam chodnik przy Dworcu PKP, będę siedział w edytorze, byle by mapka cieszyła się jazdą, Co do ruchu AI to nie wiedziałem, że będzie, aż taki ruch, co prawda, gdy tworzyłem mapę specjalnie podwyższyłem ruch, by był kilmat typowego miasta w Polsce.

10.05.2020 19:07
Szukaj postów
 Podziękowania za post: PLOTEK.PL

>> Motorniczy&Kierowca <<
Użytkownicy
Liczba postów: 396
Dołączył: 09-2014
Podziękowań: 65
Post: #16
RE: Przedmieścia Szczecin 1.0
(10.05.2020 12:43)RaPer1007 napisał(a):  Nie wiem jak z waszym OMSI 2, ale ruch AI na tej mapie strasznie wariuje. Samochody pojawiają się z nikąd, wjeżdżają na zatoczki. Być może jest to wina źle ustawionej kostki.

Kostki odpowiadają za skrzyżowania, a to że auta wjeżdżają w zatoczki, wina leży po stronie ścieżek ruchu i nadanym im "zezwoleniom" |(


Shaggy Project AddOns - 3D, czyli wszystko i nic 8)
11.05.2020 09:35
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 10
Dołączył: 02-2019
Podziękowań: 5
Post: #17
RE: Przedmieścia Szczecin 1.0
Słuchajcie, porzuciłem mapę Real Szczecin, powodem było, że skopiowałem mapę Projekt Szczecin, a skopiowane mapy gorzej mi idą, więc stworzyłem nową czystą mapę "Realny Szczecin" i tam jak na razie zrobiłem tylko Turkusową i Jaśminową ZUS, ale szybki mi idzie, więc spoko. Mapa "Realny Szczecin" lepiej wygląda, niż Przedmieścia Szczecin. A to dlatego, że Przedmieścia Szczecin robiłem rok temu, a przez rok doświadczyłem się i ta lepiej wychodzi.
Realny Szczecin będzie miało:
-wszystkie GRYWALNE linie tramwajowe od ZDiTM,
-wszystkie GRYWALNE linie autobusowe od ZDiTM,
-REALNE przystanki,
-REALNE tereny itd.;)
Może założę o tym wątek ale nie wiem.

Co do mapy Przedmieścia Szczecin, to mało się na nim skupiam. Powodem jest brak chęci przez komentarze. Dlatego skupię się na Realnym Szczecinie. Jak wyżej wspomniałem. Już nie długo będzie o tym wątek. Mam nadzieję, że chociaż Realny Szczecin wam się spodoba, a z resztą zobaczycie po screnna, w wątku o tym projekcie.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.05.2020 22:39 przez MICHAL09.)
15.05.2020 22:35
Szukaj postów
 Podziękowania za post: MZK_Szczecin

Jelcz M11, SPAK nr 1007
Użytkownicy
Liczba postów: 331
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 38
Post: #18
RE: Przedmieścia Szczecin 1.0
(15.05.2020 22:35)MICHAL09 napisał(a):  Słuchajcie, porzuciłem mapę Real Szczecin, powodem było, że skopiowałem mapę Projekt Szczecin, a skopiowane mapy gorzej mi idą, więc stworzyłem nową czystą mapę "Realny Szczecin" i tam jak na razie zrobiłem tylko Turkusową i Jaśminową ZUS, ale szybki mi idzie, więc spoko. Mapa "Realny Szczecin" lepiej wygląda, niż Przedmieścia Szczecin. A to dlatego, że Przedmieścia Szczecin robiłem rok temu, a przez rok doświadczyłem się i ta lepiej wychodzi.
Realny Szczecin będzie miało:
-wszystkie GRYWALNE linie tramwajowe od ZDiTM,
-wszystkie GRYWALNE linie autobusowe od ZDiTM,
-REALNE przystanki,
-REALNE tereny itd.;)
Może założę o tym wątek ale nie wiem.


Może końcu pojawiły się mapa Szczecin, która będzie nowym odświeżonym kultowym moim zdaniem Projektem Szczecin 4.0.1 od wydania, którego niestety realnej mapy nie ma bo albo projekt został porzucony lub jest tylko i wyłącznie prywatny (jak pewna mapa prezentowana na YT). Warto obserwować np inne wątki z realnymi projektami bo tak można również poprawiać ewentualne błędy/braki itp. Myślę, że wątek z opisem (zawartością mapy czyli liniami) oraz kilkoma wartościowymi screenami powinien się pojawić.

ps

Na Twoim miejscu w pierwszej kolejności skupiłbym się na całym prawobrzeżnej części Szczecina jeśli zaczynasz od pętli na Turkusowej. Z tego co się orientuje to jest tam kilka ciekawych linii autobusowych 54/84. Turkusowa - Kijewo/Zakłady Mięsne, 65/71. Rondo Ułanów Podolskich (oraz bazując trochę na tych liniach również linię 79). Tak więc tych liniach skupiłbym się na Twoim miejscu w pierwszej kolejności tzn na terenach itp elementach tak, aby nie było na mapie żadnych pustek. Dodatkowo linia 71 przejeżdża obok zajezdni, którą można dodać dla urealnienia projektu. Uważam, że w ten sposób Przynajmniej będzie coś świeżego nowego czegoś czego aktualnie nie ma z tego miasta. Później można dodawać kolejne etap terenów tej części miasta (zresztą może w końcu dzięki tej mapie poznam tą część miasta lepiej?). Tak więc warto to robić małymi lecz dużo bardziej szczegółowymi etapami niż całość od razu.

(15.05.2020 22:35)MICHAL09 napisał(a):  Co do mapy Przedmieścia Szczecin, to mało się na nim skupiam. Powodem jest brak chęci przez komentarze. Dlatego skupię się na Realnym Szczecinie. Jak wyżej wspomniałem. Już nie długo będzie o tym wątek. Mam nadzieję, że chociaż Realny Szczecin wam się spodoba, a z resztą zobaczycie po screnna, w wątku o tym projekcie.

Komentarze są jedynie opinią pozytywną/negatywną na temat wydanego dodatku i na ich powinno się wyciągać wnioski oraz poprawiać ewentualne błędy na wydanej mapie, które się akurat pojawiły. Ja akurat nie widzę w tym nic złego jeżeli są to uwagi na poziomie, a nie zwykły hejt, który akurat tutaj jest na porządku dziennym bo niektórzy uważają się za "lepsiejszych".

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.05.2020 03:05 przez MZK_Szczecin.)
16.05.2020 02:30
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 10
Dołączył: 02-2019
Podziękowań: 5
Post: #19
RE: Przedmieścia Szczecin 1.0
(16.05.2020 02:30)MZK_Szczecin napisał(a):  
(15.05.2020 22:35)MICHAL09 napisał(a):  Słuchajcie, porzuciłem mapę Real Szczecin, powodem było, że skopiowałem mapę Projekt Szczecin, a skopiowane mapy gorzej mi idą, więc stworzyłem nową czystą mapę "Realny Szczecin" i tam jak na razie zrobiłem tylko Turkusową i Jaśminową ZUS, ale szybki mi idzie, więc spoko. Mapa "Realny Szczecin" lepiej wygląda, niż Przedmieścia Szczecin. A to dlatego, że Przedmieścia Szczecin robiłem rok temu, a przez rok doświadczyłem się i ta lepiej wychodzi.
Realny Szczecin będzie miało:
-wszystkie GRYWALNE linie tramwajowe od ZDiTM,
-wszystkie GRYWALNE linie autobusowe od ZDiTM,
-REALNE przystanki,
-REALNE tereny itd.;)
Może założę o tym wątek ale nie wiem.


Może końcu pojawiły się mapa Szczecin, która będzie nowym odświeżonym kultowym moim zdaniem Projektem Szczecin 4.0.1 od wydania, którego niestety realnej mapy nie ma bo albo projekt został porzucony lub jest tylko i wyłącznie prywatny (jak pewna mapa prezentowana na YT). Warto obserwować np inne wątki z realnymi projektami bo tak można również poprawiać ewentualne błędy/braki itp. Myślę, że wątek z opisem (zawartością mapy czyli liniami) oraz kilkoma wartościowymi screenami powinien się pojawić.

ps

Na Twoim miejscu w pierwszej kolejności skupiłbym się na całym prawobrzeżnej części Szczecina jeśli zaczynasz od pętli na Turkusowej. Z tego co się orientuje to jest tam kilka ciekawych linii autobusowych 54/84. Turkusowa - Kijewo/Zakłady Mięsne, 65/71. Rondo Ułanów Podolskich (oraz bazując trochę na tych liniach również linię 79). Tak więc tych liniach skupiłbym się na Twoim miejscu w pierwszej kolejności tzn na terenach itp elementach tak, aby nie było na mapie żadnych pustek. Dodatkowo linia 71 przejeżdża obok zajezdni, którą można dodać dla urealnienia projektu. Uważam, że w ten sposób Przynajmniej będzie coś świeżego nowego czegoś czego aktualnie nie ma z tego miasta. Później można dodawać kolejne etap terenów tej części miasta (zresztą może w końcu dzięki tej mapie poznam tą część miasta lepiej?). Tak więc warto to robić małymi lecz dużo bardziej szczegółowymi etapami niż całość od razu.

(15.05.2020 22:35)MICHAL09 napisał(a):  Co do mapy Przedmieścia Szczecin, to mało się na nim skupiam. Powodem jest brak chęci przez komentarze. Dlatego skupię się na Realnym Szczecinie. Jak wyżej wspomniałem. Już nie długo będzie o tym wątek. Mam nadzieję, że chociaż Realny Szczecin wam się spodoba, a z resztą zobaczycie po screnna, w wątku o tym projekcie.

Komentarze są jedynie opinią pozytywną/negatywną na temat wydanego dodatku i na ich powinno się wyciągać wnioski oraz poprawiać ewentualne błędy na wydanej mapie, które się akurat pojawiły. Ja akurat nie widzę w tym nic złego jeżeli są to uwagi na poziomie, a nie zwykły hejt, który akurat tutaj jest na porządku dziennym bo niektórzy uważają się za "lepsiejszych".
Dziękuję za uwagę. I zgadłeś. Zacząłem od Turkusowej i też tworzę linie autobusowe na Prawobrzeżu. Rozumiem, że inni tak uważają. Wolałbym, żeby były komentarze, np. że coś jest źle i do poprawki, ALE, żeby, np. na końcu było, że życzą autorowi dalszej pracy itd.

18.05.2020 09:21
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 04-2020
Podziękowań: 0
Post: #20
RE: Przedmieścia Szczecin 1.0
Mam pytanie jakie są linie bo nwm czy pobierać?

20.05.2020 00:20
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: