Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Solaris Urbino 12 I

#11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.10.2014, 23:44 przez SanJose.)

Zastanawia mnie jedno, czy to jest błąd vertex'ów czy programu?
[Obrazek: sgYJCzq.jpg]
[Obrazek: apGND9U.jpg]

Nie miej mi tego za złe, że wytykam takie drobnostki:P
Reszta jest zrobiona bardzo ładnie.

#12

Stawiam że program. Mój blender dość często takie fochy strzela. Tworzy dziurki i zakrzywienia których ja nie chcę bądź nie potrzebuję:)

PS. Blenda dopiero się uczę, więc może to moja wina a nie jego:D

#13

(29.10.2014, 19:55)szmelcedes napisał(a): Proponowałbym również wersję z niedzieloną szybą przednią.;) W razie czego służę pomocą, jak bywam w Kielcach czy Ostrowcu to widzę je cały czas i myślę, że znam je dość dobrze.:)
Spokojnie:), najpierw ukończę model, a później porozmawiamy o modyfikacjach, wersjach itp.

(29.10.2014, 23:43)SanJose napisał(a): Zastanawia mnie jedno, czy to jest błąd vertex'ów czy programu?

Nie miej mi tego za złe, że wytykam takie drobnostki:P
Reszta jest zrobiona bardzo ładnie.
Luzik:) fajnie, że to zauważyłeś. Co ciekawe był to wynik błędnego renderu na laptopie (słabe GPU). Dzisiaj przekonwertowałem sobie model do OMSI na PC i jak na razie wszystko jedt ładnie wyrenderowane i wycieniowane:)
[Obrazek: Solarispn_wsrrhnr.png]

#14

Pierwszy konwert i render w OMSI:
[Obrazek: lwfggmdaoezj_t.jpg]
Niepotrzebnie cieniowałem wgłębienie na tablice rejestracyjną, przy następnym renderze będzie okey:)
[Obrazek: Solarispn_wsrrhnr.png]

#15

Zlikwiduj te dziury w karoserii;)

#16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.10.2014, 13:36 przez SanJose.)

(31.10.2014, 07:48)Kuba! napisał(a): Zlikwiduj te dziury w karoserii;)

Bo najlepiej jest dać wszystko co tylko można do jednego pliku, tracąc przy tym odpowiednie cieniowanie modelu (normals), zastanów się...

A co do dziur w karoserii to zobacz co je ze sobą łączy, kolego Kuba.
[Obrazek: solaris__urbino_12_brand_en_harmful_2003_4_lgw.jpg]

Wszystko jest ok, nawet smoothing jest taki jak być powinien. Oby tak dalej :-) Widać że masz doświadczenie kolego.

#17

No życzę powodzenia. Jestem zadowolony że powstaje pojazd z mojego województwa. Liczę na dobrą bryłę i dźwięki.
Pozdrawiam.
p.s u mnie w Kielcach podobne jeżdżą
[Obrazek: 2642er7.jpg]

Najważniejsze jest to, abyś nie poddawał się przez to, co sądzą o tobie inni ludzie.

#18

@up: tak, takie same, tylko część ma trzy szyberdachy i skrzynię ZF (310-318, 320), część dwa szyberdachy i skrzynię Voith. (319, 321-328, 330). Różnią się jeszcze typem oraz dźwiękiem drzwi. Wszystkie za to posiadają niedzieloną szybę przednią. Kiedyś obie dostawy można było jeszcze odróżnić po kolorze malowania ramek tylnych i przednich świateł, teraz już tej różnicy nie widać. Ale koniec offtopu.:)
Jak na razie model wygląda ładnie, nie ma się czego przyczepić. Mam tylko prośbę, by elementy typu ramki na reflektory czy inne takie dało się osobno malować, zamiast razem z teksturami paneli przednich i tylnych, bo wtedy może wychodzić pikseloza. No ale zrobisz co uważasz za słuszne, więc nie narzucam.;)
Marszałek polny Bernard Law Montgomery:
" Ja sam przebiłem sobie drogę przez Afrykę i uczestniczyłem w wielu bitwach. Myślę jednak, że to, co osiągnąłem, nie dorównuje temu, co osiągnął marszałek Rokossowski."

#19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.11.2014, 00:15 przez Looney.)

Jeśli chodzi o "dziury" w karoserii, to na razie nie wiem co z nimi zrobię. Jeśli będą znacznie pogarszać płynność symulacji to zostaną zastąpione jednolitym obiektem.

Cytat:@up: tak, takie same, tylko część ma trzy szyberdachy i skrzynię ZF (310-318, 320), część dwa szyberdachy i skrzynię Voith. (319, 321-328, 330). Różnią się jeszcze typem oraz dźwiękiem drzwi. Wszystkie za to posiadają niedzieloną szybę przednią. Kiedyś obie dostawy można było jeszcze odróżnić po kolorze malowania ramek tylnych i przednich świateł, teraz już tej różnicy nie widać. Ale koniec offtopu.:)
Jak na razie model wygląda ładnie, nie ma się czego przyczepić. Mam tylko prośbę, by elementy typu ramki na reflektory czy inne takie dało się osobno malować, zamiast razem z teksturami paneli przednich i tylnych, bo wtedy może wychodzić pikseloza. No ale zrobisz co uważasz za słuszne, więc nie narzucam.;)
Liczę na współpracę kolegów przy tworzeniu kieleckich malowań i wersji :-).

Póki co przedstawiam efekty mojej pracy:

[Obrazek: 656xjg5puj11_t.jpg]

W poniedziałek wrzucę więcej renderów.
Wybaczcie, ale rendery się nieco opóźnią. Powinny pojawić się jutro albo pojutrze.
[Obrazek: Solarispn_wsrrhnr.png]
 Podziękowania za post: henio333(+1)

#20

Poproszę o złotą lopatke za odkop i spytam co z projektem?:P
[Obrazek: Bez_nazwy_png_300x300_q85.jpg]




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości